OULUN MP-MESSUT 18-19.3.2006

VOITA HONDA CBR !?

LISÄTIETOJA:
WWW.OULUMC.FI

10

2198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VOITTI

      SEN 600 CEPARIN?

      • sairaannopee:)

        Joo voitto meni viiskymppiselle herrasmiehelle Oulun heinäpäähän! Onnea!!!
        Ja miehellä ei muuten ollut aikasemmin moottoripyörää eli tarpeeseen meni.


      • onko opetettu?
        sairaannopee:) kirjoitti:

        Joo voitto meni viiskymppiselle herrasmiehelle Oulun heinäpäähän! Onnea!!!
        Ja miehellä ei muuten ollut aikasemmin moottoripyörää eli tarpeeseen meni.

        hullua jos voittoon ei kuulu autokoulun mp-kurssia. tommonenhan tappaa vielä ittensä sillä.


      • sairaannopee;o)
        onko opetettu? kirjoitti:

        hullua jos voittoon ei kuulu autokoulun mp-kurssia. tommonenhan tappaa vielä ittensä sillä.

        Joo kyllähän aina jos autokin arvotaan, niin voittoon kuuluu myös ajokortti:)))
        Eiköhän jokaisella ole vara kouluttaa ittensä jos saa 13 000 eur mopon melkein ilmaiseksi!


      • Oulu MC pj
        sairaannopee;o) kirjoitti:

        Joo kyllähän aina jos autokin arvotaan, niin voittoon kuuluu myös ajokortti:)))
        Eiköhän jokaisella ole vara kouluttaa ittensä jos saa 13 000 eur mopon melkein ilmaiseksi!

        Hei,

        kaikille voittajan puolesta huolestuneille voin kertoa, että palkinnon luovutuksessa haastattelimme hieman uuden pyörän omistajan taustoja.

        Hänellä ei siis ole itsellään ollut aikaisemmin moottoripyörää, mutta hän on ajanut tuttaviensa pyörillä. Ihan utuvikoksi hän ei siis tunnustautunut. Motoristiystäviä joiden kanssa voi varovaisesti ensimmäistä omalla pyörällä aloitettavaa kautta aloittaa on useampia. Myös Oulu MC on tarjoutunut avustamaan voittajaa alkutaipaleella ja itse olen suositellut hänelle vaikka lyhyenkin ajokurssin käymistä. Mikäli sittenkin noin nopea pyörä arveluttaa, on hänellä mahdollisuus vaihtaa se johonkin paremmin itselleen sopivaan moottoripyörään.

        Jokatapauksessa olipa voittaja kuinka kokenut tai aloittelija, niin se turvallisuus löytyy sieltä korvien välistä. Tällä herrasmiehellä tuntui olevan mukavasti jalat maassa :-)

        Mukavaa ja turvallista ajokautta kaikille!


    • customimies

      Oliko se "näyttely" tänäkin vuonna sama kuin olisi kiertänyt oulun mp-liikkeet läpi ja maksanut niihin pääsymaksun. Olen käynyt niissä useana vuotena, mutta viime ja tänä vuonna jätin väliin, koska mitään nähtävää ei ole ollut. Noilla messuilla pitäisi olla rakennettuja ja vanhempia pyöriä eikä pelkästään liikkeiden tuomia uusia myynti pyöriä. Kyllä Oulun alueellakin löytyy paljon hyvin rakennettuja pyöriä, jos järjestäjä jaksaa vähänkään kysellä!
      Lisäksi varusteita pitäisi olla enemmän esillä. Yleensä siellä on vain joitakin kurapukuja ( goretex) eikä ollenkaan nahka-asuja. Esim. helsingin messuilla on paljon varaa, mistä valita ja ostaa. Sama pätee oululaisiin liikkeisiin. Muutama muovipuku roikkuu seinällä ja muut menevät tilaushommiksi. Yritä siinä sitten sovittaa pukua, kun odotat aina kaksiviikkoa, että seuraava koko tulee liikkeeseen.

      • 1400cc

        Kyllä näin on että Oulun messuilla ei ollut taaskan mitään kattomista myös ajokamppeita yms. todella hunosti!! Ainoa hyvä juttu oli TT-Motorsportin testipenkki!!! Enemmän käytettyjä sekä laitettuja pyöriä pitäisi olla!!!!


      • pitkäkeula=)

        No taas joku tietää niin paljon että naurattaa!
        Viimeksi oulussa messut olivat 2003 !!!
        Ja mun silmät ainaskin lepäs oulu mc:n osaston pyörissä, varsinki hienosti rakennetussa intikassa. Ja varsin veikee trike-hd oli ylläri.


      • Oulu MC pj

        Moi,

        edellinen näyttely oli todella vuonna 2003, jolloin se omasta mielestämme oli meidän järjestämistä näyttelyistä se "ensimmäinen oikea näyttely". Nyt oli tällainen vastaava toisen kerran.

        Näyttelyä rakentaessa mietimme juuri tuota ongelmaa, että tila käy pieneksi jos näyttely halutaan rakentaa monipuolisesti siten, että siellä on hyvin esillä pyöräuutuudet, ajovarusteet - nahka ja tekstiilit, rakennellut pyörät ja kerhot. Tällä kertaa painopiste oli uusissa pyörissä, koska aikaisemmin saimme paljon palautetta siitä, että niitä ei ollut tarpeeksi.

        Ihanteellista tietysti olisi rakentaa vielä hieman isompi näyttely, jolloin siellä olisi enemmän näkemistä kaikille motoristeille. Tai jos esimerkiksi joka toinen vuosi teemana olisi pyöräuutuudet, ja joka toinen vuosi ajovarusteet yms.

        Itsekkin toivoin erityisesti ajokammppeita ja varusteita näyttelyyn esille sovitettavaksi. Olin omassa budjetissani varautunut tuhlaamaan noin 600-700 euroa laadukkaaseen ja naisvartalolle hyvin istuvaan nahkaiseen ajotakkiin ja/tai housuun nimenomaan messuilla shoppaillessa. Nyt ostin ainoastaan pusakan ja suurinosa rahoista säästyi bensaan :-)

        Hyviä ideoita näyttelyn edelleen kehittämiseksi otetaan erittäin mielellään vastaan!


      • ottakaa
        pitkäkeula=) kirjoitti:

        No taas joku tietää niin paljon että naurattaa!
        Viimeksi oulussa messut olivat 2003 !!!
        Ja mun silmät ainaskin lepäs oulu mc:n osaston pyörissä, varsinki hienosti rakennetussa intikassa. Ja varsin veikee trike-hd oli ylläri.

        raahesta mallia,ei ilmankaan sitä rakennettua intikkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe