Sunnuntaina tulee mielenkiintoinen dokumentti Ullavan cowboyt...
maalla on joskus tosi hankalaa olla homo, varsinkin juuri tuolla pohjanmaalla jossa nuo asuvat. Täällä etelässä asia on vähän toisin, mutta silti riittää ihmettelijöitä ja konservatiivisia sukulaisia. Miten te muut esim naapurit suhtautuisitte asiaan jos naapurissanne asuisia kaksi isäntää...Tilaa tässä mieheni kanssa juuri katellaan...
Naapurina homopari?
27
4724
Vastaukset
- Kylläpä..
Rakentasin 5m korkean muurin tilusteni ympärille.
- Olkinainen tanssii
...vaan pääsisi homot sinua iskemään. ;)
- klp
Elä luule itsestäsi liikoja....tuskin ne homot sinusta kiinnostuu...
- Kylähullu?
Ajatus tuntuis kyllä aika vieraalta. Ei mitenkään vastenmieliseltä ollenkaan, mutta tosi oudolta. Ja nimenomaan siksi että täällä peräkylillä kaikki asiat tehdään edelleen kuin 50-luvulla.
Hiton rohkea se maallemuuttajahomopariskunta sais kyllä olla...Ja omistaa hyvät murtohälyttimet, valitettavasti.
Maaseudun homehtunutta asenneilmapiiriä on hyvä vähän ravistella. Tosin asuuhan täällä meitä hyvin suhtautuviakin, mielestäni biodiversiteetti on aina hyvästä.
Itse en edes osaisi leimata ihmisiä esim. seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Tuskinpa tulis puhuttua "naapurin homoista", ennemminkin "niemisen perheestä" tai "maitotilallisista". Nykyiset naapurimme ovat "vanha isäntä" ja "naapurin metsätila", ei "kommaripieru" ja "huijarijehova", niin totta kuin nimitykset olisivatkin. - vissihin
naulua vahavasta nahaasta isoot nahkapaikat housunpersustahan ja kattua kuka takana seisoo ennenku kumartaa.
- Jaana02
Itse asiassa minun naapurissani tuollainen isäntäpari asuu. Eipä haittaa muiden kyläläisten menoa, ja itse asiassa ovat uusina asukkaina kovinkin innovatiivisia ja mukana kylän yhteisissä talkoissa jne. Voin kyllä kuvitella että jossain pohjanmaalla asiat on toisin, onneksi täällä ei enää ole sellaista jämähtänyttä ilmapiiriä ja ihmiset osataan ottaa sellaisina kuin ovat...
- Jukka32PKS
Jaana02 kirjoitti:
Itse asiassa minun naapurissani tuollainen isäntäpari asuu. Eipä haittaa muiden kyläläisten menoa, ja itse asiassa ovat uusina asukkaina kovinkin innovatiivisia ja mukana kylän yhteisissä talkoissa jne. Voin kyllä kuvitella että jossain pohjanmaalla asiat on toisin, onneksi täällä ei enää ole sellaista jämähtänyttä ilmapiiriä ja ihmiset osataan ottaa sellaisina kuin ovat...
tuntuvat nuo landet olevan aika homofobista väkeä. meilläpäin jokainen tuntee about 5 vähemmistöön kuuluvaa, eikä se asia nyt ole kovin ihmeellinen. rakkautta on niin monenlaista, mitäs siihen muut puuttumaan! luulis siellä landellakin asian ymmärtävän - ei ne heteroperheetkään aina ihna onne kukkuloilla elele!
- talle
niin tässä muutaman kilometrin päässää asuu homopari eikä tuo ole ainakaan minua haitannut. Enkä ole kenenkään muunkaan sen perusteella heitä mitenkään väheksyvän.
- minä vaan
Eipä tuo haittaa. Ajattele positiivisesti,eivät ainakaan ole iskemässä vaimoasi,ellei sitten.....! No meilläpäin on pari jotka on olleet naisia molemmat mutta toisesta on "leikattu" mies. Elävät kuten muutkin ja kaikki ovat tottuneet siihen jo. Elämä sujuu hyvin kun ei puutu toisten asioihin.
- naapuriin
Toivottavasti kukaan ei tollasille hinttareille tilaansa myy. Jos on pakko olla homo, niin pitäkää se ees omana tietonanne, ja pysykää vaan kaupungeissa.
- Ja tämä on tosi
Kyllä näitä kuvaamisiasi otuksia on ihan maaseudun isäntinä,ei tarvitse kaupungista tuoda.
Rakensimme aikoinaan mökkiä tänne pienelle paikkakunnalle.Aloin ihmetellä naapurin vanhanpojan jatkuvia vierailuja.Ensin luulin että kiinnostus kohdistui minuun,kunnes kuulin asian todellisen puolen.
Ensimmäisen mieheni veikin toinen nainen,nyt meinasi viedä mies?
Kyläkunnan puheiden mukaan,heitä on täällä todella paljon.
Eivät minua häiritse,enkä heitä pysty tuomitsemaan.Sehän olisikin vanhanaikaista.
- Jore
Ahdasmielisiä ihmisiä on kaikkialla ja avarakatseisiakin löytyy yllättävistä paikoista. Täällä Etelä-Pohjanmaan syrjäseuduilla uskoisin asian menevän niin, että ensin asiasta hetken ämmät puhuisivat ja ihmettelisivät mutta sitten se jäisi omaan arvoonsa. Paljon vaikuttaisi sekin, miten itse käyttäytyisi. Jos eristäytyisi omiin ympyröihin niin mielenkinto pysyisi pitkään yllä mutta jos osallistuisi yhteisiin asioihin, joita täällä on vielä aika paljon niin ennakkoluulot häviäisivät nopeasti.
Aina on niitä, joiden oma seksuaalisuus on epävarma ja joilla on sen takia fobioita.- Jussi
Tollanen on just homojen puhetta. Eli sinäkin Jore olet varmasti hintti.
"Aina on niitä, joiden oma seksuaalisuus on epävarma ja joilla on sen takia fobioita."
Just tollasilla argumenteilla homot aina hyökkää heteroita vastaan. Kyse ei todellakaan ole ennakkoluuloista, vaan inhosta tuollaista sairautta vastaan.
Ihmiset on luotu miehiksi ja naisiksi, ja ainoastaan mies ja nainen voivat lisääntyä, ei siis kaksi samaa sukupuolta olevaa. Eli vaikka kuinka lykkisit pikkukakkoseen, niin lapsia ei synny. Sairasta!
Ja kyllä se on niin, että nämä vapaamieliset ja avarakatseiset ihmiset ovat kaikki juuri joko homoja tai bi-sellaisia. Yritätte vain saada meidät normaalit luulemaan, että meitä homoseksuaalisuutta sairautena pitäviä on enää häviävän vähän.
Teillä perversseillä on nykyään vaan niin hyvä mediakoneisto käytössä, ohjelmissa on vähemmistö kiintiöt ja homous on muodikasta.
Minun sukulaisissani eikä tuttavapiirissä todellakaan suvaita hinaajia. Turpiin tulee jos sellainen yrittää joukkoon lyöttäytyä.
Onneksi sitä voi valita ystävänsä ihan omilla kriteereillä. - seita
Jussi kirjoitti:
"Aina on niitä, joiden oma seksuaalisuus on epävarma ja joilla on sen takia fobioita."
Just tollasilla argumenteilla homot aina hyökkää heteroita vastaan. Kyse ei todellakaan ole ennakkoluuloista, vaan inhosta tuollaista sairautta vastaan.
Ihmiset on luotu miehiksi ja naisiksi, ja ainoastaan mies ja nainen voivat lisääntyä, ei siis kaksi samaa sukupuolta olevaa. Eli vaikka kuinka lykkisit pikkukakkoseen, niin lapsia ei synny. Sairasta!
Ja kyllä se on niin, että nämä vapaamieliset ja avarakatseiset ihmiset ovat kaikki juuri joko homoja tai bi-sellaisia. Yritätte vain saada meidät normaalit luulemaan, että meitä homoseksuaalisuutta sairautena pitäviä on enää häviävän vähän.
Teillä perversseillä on nykyään vaan niin hyvä mediakoneisto käytössä, ohjelmissa on vähemmistö kiintiöt ja homous on muodikasta.
Minun sukulaisissani eikä tuttavapiirissä todellakaan suvaita hinaajia. Turpiin tulee jos sellainen yrittää joukkoon lyöttäytyä.
Onneksi sitä voi valita ystävänsä ihan omilla kriteereillä.oletko Jussi harrastanut suuseksiä? Se on varmaan sairasta kun lapsia ei siitä synny?
- jatkoo
seita kirjoitti:
oletko Jussi harrastanut suuseksiä? Se on varmaan sairasta kun lapsia ei siitä synny?
Kaikille lajeillehan lisääntyminenhän on tärkein asia, eli siis lapsien tekeminen.
Ymmärrän kyllä että suuseksiä harrastetaan nimenomaan VASTAKKAISEN sukupuolen kanssa, mutta itse en ole siitä millään lailla kiinnostunut, vaan harrastan vaimoni kanssa aivan perinteistä seksiä. Asiasta on kyllä keskusteltu.
Kerrohan minulle - millä tavoin perustelet tuollaisen perverssin, sairaan ja luonnottoman käyttäytymisen syyt ja oikeutuksen.
Tuollaisen käyttäytymisen ymmärtää ainoastaan sellaisessa tapauksessa, että on ollut syntyessään kaksineuvoinen. - seita
jatkoo kirjoitti:
Kaikille lajeillehan lisääntyminenhän on tärkein asia, eli siis lapsien tekeminen.
Ymmärrän kyllä että suuseksiä harrastetaan nimenomaan VASTAKKAISEN sukupuolen kanssa, mutta itse en ole siitä millään lailla kiinnostunut, vaan harrastan vaimoni kanssa aivan perinteistä seksiä. Asiasta on kyllä keskusteltu.
Kerrohan minulle - millä tavoin perustelet tuollaisen perverssin, sairaan ja luonnottoman käyttäytymisen syyt ja oikeutuksen.
Tuollaisen käyttäytymisen ymmärtää ainoastaan sellaisessa tapauksessa, että on ollut syntyessään kaksineuvoinen.tuo on pubdasta biologisointia jossa ei oteta huomioon ihmisen kulttuurillista ja sosiaalista kehitystä ja taustaa..tarkalleen ottaen lajin säilymisen kannalta tärkein asia on tuottaa mahdollisimman paljon lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Ts. jos saat lapsen joka syystä tai toisesta ei kykene lisääntymään, hän on sinun mielestäsi hylkiö? Miksi suuseksiä voisi harrastaa vain vastakkaisen sukupuolen kanssa? Ei se johda lisääntymiseen? Tai masturbointi, jota 99 % on harrastanut jossakin elämänsä vaiheessa. Ei sekään johda lsiääntymiseen? Väitätkö ettet ole ikinä runkannut? Mulle jäi hämäräksi, mitä tarkoitit perverssillä, sairaalla ja luonnottomalla? Suuseksiäkö? Sun vaimollas on muuten helvetin tylsää..ihme jos ei etsi uusia miehiä....
- Suuntaus ei sairaus?
Jussi kirjoitti:
Onneksi sitä voi valita ystävänsä ihan omilla kriteereillä.Minun mielestäni suurimmat homojen ja lesbojen
tuomitsijat ovat miehiä,eivät naisia.
Uskovaisista tuomitsijoista:Olihan Jeesuksellakin
12 opetuslasta ja kaikki miehiä?
Sairasta vai mitä?
Minä tietääkseni lukeudun "normaaleihin" tallaajiin.Kaksi avioliittoa,neljä lasta.Tunnen tosipaljon lesboja sekä homoja,ihmisiä mukavemmasta päästä.
Katson Silläsilmällä ohjelman telkusta ja se on mielestäni hyvä:näin kertoo maaseudun mummo 67.v - onnellinen emäntä
jatkoo kirjoitti:
Tuollaisen käyttäytymisen ymmärtää ainoastaan sellaisessa tapauksessa, että on ollut syntyessään kaksineuvoinen.kylläpä on ikävää vaimolla.... onkohan se koskaan saanu keltään suuseksiä? tietysti jos ei, niin ei kai osaa kaivatakkaan, mutta kylläpäs olet ahdasmielinen!!! Antaakos se muuten sulle suuhyvää? taidat kyllä itse ottaa sitä vastaan oikeenkin mieluusti....
- mukkis
jatkoo kirjoitti:
Tuollaisen käyttäytymisen ymmärtää ainoastaan sellaisessa tapauksessa, että on ollut syntyessään kaksineuvoinen.sun kaltaiset tyypi ovat potentiaalisimpia vaimojen hakkaajia..
- olla homoja
Jussi kirjoitti:
Onneksi sitä voi valita ystävänsä ihan omilla kriteereillä.käypäs nyt läpi vanhapoikasetäsi ja -enosi ynnä -tätisi. ja mieti mikseivät ole menneet naimisiin... voi sieltä homosyykin löytyä. Sukulaisistasi et pääse eroon etkä niitä voi valita, vaikka mitä tekisit. Kylässä naapurit ja muut suvut kyllä muistaa teidänkin suvun homot monen sukupolven päähän ja tavan mukaan samalla lankeaa pisni epäilys muiden teidän sukuisten päälle (vaikkei perää oliskaan). Varovaisuutta kommentteihin. Pilkka saattaa kalahtaa omaan nilkkaan.
- Kenenkä sukupiiristä on kys...
olla homoja kirjoitti:
käypäs nyt läpi vanhapoikasetäsi ja -enosi ynnä -tätisi. ja mieti mikseivät ole menneet naimisiin... voi sieltä homosyykin löytyä. Sukulaisistasi et pääse eroon etkä niitä voi valita, vaikka mitä tekisit. Kylässä naapurit ja muut suvut kyllä muistaa teidänkin suvun homot monen sukupolven päähän ja tavan mukaan samalla lankeaa pisni epäilys muiden teidän sukuisten päälle (vaikkei perää oliskaan). Varovaisuutta kommentteihin. Pilkka saattaa kalahtaa omaan nilkkaan.
Minulla valitettavasti ei edes ole moista sukua
Äitini puolelta ja isästä ei ole tietoa?
Siis kenelle tämäkin herja oli kohdistettu? - Normaali
olla homoja kirjoitti:
käypäs nyt läpi vanhapoikasetäsi ja -enosi ynnä -tätisi. ja mieti mikseivät ole menneet naimisiin... voi sieltä homosyykin löytyä. Sukulaisistasi et pääse eroon etkä niitä voi valita, vaikka mitä tekisit. Kylässä naapurit ja muut suvut kyllä muistaa teidänkin suvun homot monen sukupolven päähän ja tavan mukaan samalla lankeaa pisni epäilys muiden teidän sukuisten päälle (vaikkei perää oliskaan). Varovaisuutta kommentteihin. Pilkka saattaa kalahtaa omaan nilkkaan.
Te olette kyllä sairaita!
Kun teille yrittää jotain vastata, niin ylläpito poistaa vastaukset parhaimmillaan parissa minutissa. Vittu mikä homo mafia täälläkin ylläpidossa on. Kyllä jos jotkut, niin homot on median suojeluksessa.
Kyllä teistä pitäis päästä eroon millä keinolla hyvänsä. - seita
Normaali kirjoitti:
Te olette kyllä sairaita!
Kun teille yrittää jotain vastata, niin ylläpito poistaa vastaukset parhaimmillaan parissa minutissa. Vittu mikä homo mafia täälläkin ylläpidossa on. Kyllä jos jotkut, niin homot on median suojeluksessa.
Kyllä teistä pitäis päästä eroon millä keinolla hyvänsä.eivät poistu nopeasti, niin ylläpito ei ole tehtäviensä tasalla, sellaisiako sinunkin viestisi olivat? Tutustu sääntöihin ennenkuin kirjoitat mitään noin ala-arvoista!
- juho
katella tuo Ullavan cowboyt...ihana pätkä..
- homoja vai
mitä tuo kommentti tässä keskustelussa tekee?
- diamina
homoja vai kirjoitti:
mitä tuo kommentti tässä keskustelussa tekee?
viitattiin tulevaan telkkuohjelmaan Ullavan cowboyt - maalla asuva homopari...Oisit kattonu niin tietäisit enemmän..
- aktiivisia
Ottaisitteko 3 pyörän mukaan? Eikös homot oo aika vaihtelunhaluisia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886