Baarin nainen

Hapero3

Hän oli sievä, olin katsellut jonkin aikaa hänen kulkuaan pöydästä toiseen, ilo leiskui naisen olemuksesta. Tiesin, että muutos saattaa tulla nopeasti, ilo on ohimenevää. Olisin jälleen halunnut kutsua hänet pöytääni, mutta tiesin olevani tylsää seuraa. Ohimennen hän vilkaisi silmiini, heitti nopealla pää liikkeellä hiukset kasvoiltaan, jatkaen seuraavaan pöytään,jossa

10

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hapero3

      vaiteliaan oloiset nuoret miehet, seuranaan keski-ikää lähentevä nainen, joka yrittää tolkuttaa miehille jotain perin tärkeää, käden liikkeet ovat juopuneen sekavat heilautukset. Nainen pysähtyy ja pyytää tulta savukkeeseen juopunut nainen yrittää tarjota tulta omasta tupakastaan, onnistumatta yrityksessään. Nuori mies sinisessä ulkoilupuvussaan, kaivaa sytyttimen pusakan taskusta, ojentaen liekkiä lähemmäksi sormia, joiden välissä valkoinen savuke odottaa. Nainen kumartuu, imaisee, puhaltaen harmaan savupilven kohden kattoa. Silmät kimaltaa hetken, suu vetäytyy hymyyn. Hän katsoo seuruetta, kuin punniten

      • haisuhapero

        savun ominaispainoa. Sitten hän kopeasti pyrstöään keikutellen astelee pöytäni äärelle.
        - Hei sun heiluvilles, sanoo ärsyttävästi hymyillen, ja jää siihen, paino oikealla jalalla, käsi lantiolla, lonkkaansa keinutellen.
        - Kiitos. Hyvinhän ne jakselee. Entä omat?, kysäisen varovasti.
        - Älä viitsi haistatella. Saanko istua?
        - Vassokuu.
        Hän istahtaa vastapäiselle tuolille ja tumppaa savukkeensa kahvikuppiini.


      • hapero3
        haisuhapero kirjoitti:

        savun ominaispainoa. Sitten hän kopeasti pyrstöään keikutellen astelee pöytäni äärelle.
        - Hei sun heiluvilles, sanoo ärsyttävästi hymyillen, ja jää siihen, paino oikealla jalalla, käsi lantiolla, lonkkaansa keinutellen.
        - Kiitos. Hyvinhän ne jakselee. Entä omat?, kysäisen varovasti.
        - Älä viitsi haistatella. Saanko istua?
        - Vassokuu.
        Hän istahtaa vastapäiselle tuolille ja tumppaa savukkeensa kahvikuppiini.

        vähän yllättyneenä hänen kasvojaan. Kyllä, niissä oli selvästi pieni piru, joka odotti vain pääsyä vapaaksi.
        Siirsin haisevan kahvikuppini sivummalle ja sanoin
        - Oletpa kenkulla tuulella vai kuinka?
        - Älä siitä pidä kirjaa, aina sä vahtaat mun tekemisiä. En mä ole sulle tilivelvollinen, hän miltei huutaa.
        - Soso, et viitsis alkaa heti, enhän minä sinua voi vartioida, sanon sovitellen.
        Hän kaivaa pienestä, mustasta laukustaan uuden savukkeen, ojentaen sitä minua kohti....


      • hapero3
        hapero3 kirjoitti:

        vähän yllättyneenä hänen kasvojaan. Kyllä, niissä oli selvästi pieni piru, joka odotti vain pääsyä vapaaksi.
        Siirsin haisevan kahvikuppini sivummalle ja sanoin
        - Oletpa kenkulla tuulella vai kuinka?
        - Älä siitä pidä kirjaa, aina sä vahtaat mun tekemisiä. En mä ole sulle tilivelvollinen, hän miltei huutaa.
        - Soso, et viitsis alkaa heti, enhän minä sinua voi vartioida, sanon sovitellen.
        Hän kaivaa pienestä, mustasta laukustaan uuden savukkeen, ojentaen sitä minua kohti....

        sit tulta, hän pyytää ärsyttävästi hymyillen. Saatuaan tulta, hän heittää toisen jalkansa polven yli, lyhyt musta hame nousee pitkälle reisiin, paljastaen sileät tummat sääret, joiden muodoissa ei ollut valittamista. Hän huomaa katseeni ja tiuskaisee:
        - Ole hyvä vaan, kyllä niitä sopii katsoa, vaan ei koskea, et sä ainakaan.
        - Luulitko tosiaan minun haluavan koskea, sanoin kainosti.
        - Sitähän sä olet kerjänny jo kauan, hän sanoo hieman humaltuneen oloisena.
        - Taidat....


      • niilinvirta
        hapero3 kirjoitti:

        sit tulta, hän pyytää ärsyttävästi hymyillen. Saatuaan tulta, hän heittää toisen jalkansa polven yli, lyhyt musta hame nousee pitkälle reisiin, paljastaen sileät tummat sääret, joiden muodoissa ei ollut valittamista. Hän huomaa katseeni ja tiuskaisee:
        - Ole hyvä vaan, kyllä niitä sopii katsoa, vaan ei koskea, et sä ainakaan.
        - Luulitko tosiaan minun haluavan koskea, sanoin kainosti.
        - Sitähän sä olet kerjänny jo kauan, hän sanoo hieman humaltuneen oloisena.
        - Taidat....

        luulla, että mä haluun olla lesbon kanssa, vai kuinka.
        - Äsh, sanoo nainen; kyl mä tiedän ettet haluu, mut olis kiva kokeilla, et sä haluis koskettaa näit ihanii reisii, hän sanoo, katsoen minuun kiinteästi.
        - Hei, ihan oikeesti, älä nyt jaksa.. samassa vaikenen, sillä baariin saapui joukko nuoria, jotka olivat pukeutuneet aivan mielikuvituksellisiin asuihin.
        - Katso, nyt tai tulla sinun tilaisuutesi, sanon naiselle. Hän katsoo huulet raollaan tulijoita..


      • hapero3
        niilinvirta kirjoitti:

        luulla, että mä haluun olla lesbon kanssa, vai kuinka.
        - Äsh, sanoo nainen; kyl mä tiedän ettet haluu, mut olis kiva kokeilla, et sä haluis koskettaa näit ihanii reisii, hän sanoo, katsoen minuun kiinteästi.
        - Hei, ihan oikeesti, älä nyt jaksa.. samassa vaikenen, sillä baariin saapui joukko nuoria, jotka olivat pukeutuneet aivan mielikuvituksellisiin asuihin.
        - Katso, nyt tai tulla sinun tilaisuutesi, sanon naiselle. Hän katsoo huulet raollaan tulijoita..

        sun saamari, mä tunnen ton yhen kimman, hän sanoo kiivaasti, oon ollu sen kanssa pari kertaa.
        - Mitäs sitten , sanon hänelle kuivasti.
        - No joo, mut en tunne noita toisia, kato nyt, hän sanoo miltei kuiskaten.. Nyt se huomas mun, voi pahus, manasi hän katsoen nuorten touhukasta joukkoa.
        - En minä nää mitään ihmeitä, jos ne sinua katsovat, katsonhan minäkin mielelläni, vakuutan hänelle ja olen samalla jonkin verran kiinnostunut hänen kiihkeästä suhtautumisestaan tulijoihin, vaikka arvata saattaa, mikä hänet kiihdyttää....


      • hapero3
        hapero3 kirjoitti:

        sun saamari, mä tunnen ton yhen kimman, hän sanoo kiivaasti, oon ollu sen kanssa pari kertaa.
        - Mitäs sitten , sanon hänelle kuivasti.
        - No joo, mut en tunne noita toisia, kato nyt, hän sanoo miltei kuiskaten.. Nyt se huomas mun, voi pahus, manasi hän katsoen nuorten touhukasta joukkoa.
        - En minä nää mitään ihmeitä, jos ne sinua katsovat, katsonhan minäkin mielelläni, vakuutan hänelle ja olen samalla jonkin verran kiinnostunut hänen kiihkeästä suhtautumisestaan tulijoihin, vaikka arvata saattaa, mikä hänet kiihdyttää....

        naisilla on kirjavat lyhyet kietaisuhameet yllänsä, suunnaton määrä kaulakoruja ja rannerenkaita tusinoittain, aivan pienet topit, joiden anteliaat kaula- aukon eivät jätä mitään arvailujen varaan.
        - Hei, nainen sanoi, mä meen nyt veskiin, pitää mennä vähän korjailemaan, ymmärrätkö, hän kysyy noustessaan.
        - Okei, nähdään, sanoin, nyökäten päätäni. Katselen hänen keinuvaa käyntiään, joka näyttää hieman epävarmalta. Hän onkin enemmän päihtynyt, kuin arvasinkaan. Käännän katseeni nuorten joukkoon ja huomaan heidän vilkuilevan pöytääni kohden. Juomansa saatuaan, he aivan kuin sopimuksesta suuntaavat kohden, seisahtuvat ja pyytävän luvan istuutua. Heilautin kädelläni, osoittaakseni vapaana olevia paikkoja. Pohdiskelin, mitä nainen sanoisi tullessaan takaisin ja huomasin hänen hoikan olemuksensa baarin jakkaralla....


      • hapero3
        hapero3 kirjoitti:

        naisilla on kirjavat lyhyet kietaisuhameet yllänsä, suunnaton määrä kaulakoruja ja rannerenkaita tusinoittain, aivan pienet topit, joiden anteliaat kaula- aukon eivät jätä mitään arvailujen varaan.
        - Hei, nainen sanoi, mä meen nyt veskiin, pitää mennä vähän korjailemaan, ymmärrätkö, hän kysyy noustessaan.
        - Okei, nähdään, sanoin, nyökäten päätäni. Katselen hänen keinuvaa käyntiään, joka näyttää hieman epävarmalta. Hän onkin enemmän päihtynyt, kuin arvasinkaan. Käännän katseeni nuorten joukkoon ja huomaan heidän vilkuilevan pöytääni kohden. Juomansa saatuaan, he aivan kuin sopimuksesta suuntaavat kohden, seisahtuvat ja pyytävän luvan istuutua. Heilautin kädelläni, osoittaakseni vapaana olevia paikkoja. Pohdiskelin, mitä nainen sanoisi tullessaan takaisin ja huomasin hänen hoikan olemuksensa baarin jakkaralla....

        juomansa, hän lähtee kulkemaan pöytääni kohden. Huomattuaan nuorten istuvavn pöydässäni, hetken epäröinti kuvastuu kasvoillaan. Nostaen leukaansa ylemmäksi, hän siirtyy luontevasti pöytääni.
        - Moikka vaan kaikille, hän tervehtii ja istahtaa viereeni. Nopea silmäys vieraaseen tyttöön, ei jää minulta huomaamatta.
        - Kippistä kaikille ja iloista päivää, sanoo hän kohottaen lasinsa. Nuorten seurue kippistää ja vilkas keskustelu lainehtiin heidän välilään. Nainen on selvästi enemmän päihtynyt, kuin aikaisemmin, luulen hänen nauttineen jotain poistuessaan veskiin. Hän etsii savukkeen laukustaan ja kumartuu pyytävästi viereisen miehen puoleen, joka ojentaa sytyttimen kohti savuketta. Naisen imaistessa savut, hän samalla katsoo tutun naisen kasvoihin.
        - Hei, oletko sä Minna hän kysyy.
        - Joo olen, me ollan kai tavattu aikaisemminkin, hän toteaan hymyillen.
        - Niin, taidetaan olla tuttuja, mä olen Sini, jos muistat.
        - Kyllä mä muistan sut, Minna toteaan huvittuneena. Mietin mielessäni, mitä on tapahtunut aikaisemmin ja miksi tuo tyttö on noin nauravaisen oloinen. Päättelen mielessäni yhtä ja toista, joka saa minut
        säälivästi hymähtämään. Uskon Sinin olevan muistamaton kaikesta tapahtuneesta ja Minna on enemmän asioista tietoinen.


      • hapero3 kirjoitti:

        juomansa, hän lähtee kulkemaan pöytääni kohden. Huomattuaan nuorten istuvavn pöydässäni, hetken epäröinti kuvastuu kasvoillaan. Nostaen leukaansa ylemmäksi, hän siirtyy luontevasti pöytääni.
        - Moikka vaan kaikille, hän tervehtii ja istahtaa viereeni. Nopea silmäys vieraaseen tyttöön, ei jää minulta huomaamatta.
        - Kippistä kaikille ja iloista päivää, sanoo hän kohottaen lasinsa. Nuorten seurue kippistää ja vilkas keskustelu lainehtiin heidän välilään. Nainen on selvästi enemmän päihtynyt, kuin aikaisemmin, luulen hänen nauttineen jotain poistuessaan veskiin. Hän etsii savukkeen laukustaan ja kumartuu pyytävästi viereisen miehen puoleen, joka ojentaa sytyttimen kohti savuketta. Naisen imaistessa savut, hän samalla katsoo tutun naisen kasvoihin.
        - Hei, oletko sä Minna hän kysyy.
        - Joo olen, me ollan kai tavattu aikaisemminkin, hän toteaan hymyillen.
        - Niin, taidetaan olla tuttuja, mä olen Sini, jos muistat.
        - Kyllä mä muistan sut, Minna toteaan huvittuneena. Mietin mielessäni, mitä on tapahtunut aikaisemmin ja miksi tuo tyttö on noin nauravaisen oloinen. Päättelen mielessäni yhtä ja toista, joka saa minut
        säälivästi hymähtämään. Uskon Sinin olevan muistamaton kaikesta tapahtuneesta ja Minna on enemmän asioista tietoinen.

        otti nautiskellen kulauksen lasistaan, aivan kuin maistellen sen kultaista aromia, vilkaisten Minnan suuntaan.
        - Tulisitko tänne viereeni istumaan, hän pyytää.
        - Okei, tulen kyllä, Minna sanoo noustessaan istuimeltaan, Sinin viereen.
        - Hei, olinks mä oikeen kauhee sillon viime kerralla, Sini kysäisee hiljaa.
        - Noo, en ny tiedä, aika vauhdikas olit, kieltämättä, mut ei se haitannu.
        - Samperi, mulle käy joskus ,ku olen liikaa ottanu, Sini sanoo huokaisten. Minä ihmettelen hänen nöyrää olotilaansa, mutta uskon sen olevan teeskentelyä. Olen vakuuttunut, että pian tapahtuu
        jotain, Minna on jo kallistellut lasiaan siihen malliin...


      • hapero3
        mixmaxi kirjoitti:

        otti nautiskellen kulauksen lasistaan, aivan kuin maistellen sen kultaista aromia, vilkaisten Minnan suuntaan.
        - Tulisitko tänne viereeni istumaan, hän pyytää.
        - Okei, tulen kyllä, Minna sanoo noustessaan istuimeltaan, Sinin viereen.
        - Hei, olinks mä oikeen kauhee sillon viime kerralla, Sini kysäisee hiljaa.
        - Noo, en ny tiedä, aika vauhdikas olit, kieltämättä, mut ei se haitannu.
        - Samperi, mulle käy joskus ,ku olen liikaa ottanu, Sini sanoo huokaisten. Minä ihmettelen hänen nöyrää olotilaansa, mutta uskon sen olevan teeskentelyä. Olen vakuuttunut, että pian tapahtuu
        jotain, Minna on jo kallistellut lasiaan siihen malliin...

        juomat pohjaan, heips, hän sanoo kohottaen nauraen lasinsa päänsä yläpuolelle. Nuoret kippistävät nauru remakan säestämänä. Sini horjahtaa, miltei kaatuen Minnan syliin.
        _ Hei vaan ja lykka till , kiljuu hän menettäneenä itse kontrollin. Sini kaappaa Minnan kaulasta kiinni ja he lysähtävät takaisin istuimillee. Sini kaulailee kiihkeästi ja supattaa Minnan korvaan. Nainen nauraa kasvot punaisina ja samassa he nousevat pystyyn, Sinin kippaillessa lasiaan vielä muiden kanssa.
        - Heissun, heidän heiluvilleen, me lähetään jatkoille toiseen luolaan, hän kujertaa sopivasti kiljahdellen. Mieleni nousee kuva intiaani naisesta sotapolulla, jota hän lieneekin tällä hetkellä. Horjahdellen naiset lähtevät ja käsikaulaa kukevat näkymättömiin. Lievästi sanoen,olen tyrmistynyt, en ollut valmistautunut tähän tilanteeseen. Olen omalla tavallani surullinen Sinin puolesta, hän jatkaa entiseen tapaansa, enkä minä voi sanoa siihen mitään, ei ole oikeutta puuttua hänen elämäänsä. Minähän olen vain vammauttunut pyörätuolimies, jolla ei ole sellasta normaalia elämää, naisen kanssa. Koskaan en siihen sopeudu, kun tiedän mitä olen menettänyt, tunteet kuitenkin on jäljellä. Ehkä tapaan Sinin seuraavalla kerralla, kun poikkean näille kulmille...Pidän hänestä vikoineen kaikkineen ja on kiva jutella hänen kanssaa, silloin kun on enemmän oma itsensä.....Loppu...jatkaa oman maun mukaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8881
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1453
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1355
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1259
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1137
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1104
    7. 48
      849
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      823
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    Aihe