Fantasioin lääkärin tekemasta tutkimuksesta, joka lopulta päätyy...Onko täällä ketään asian osaavia, itse olen nuori, suhteellisen kaunis, muodokas nainen Oulusta.
Lääkäriä nuorelle naiselle
9
23381
Vastaukset
- ilmoituksia
Vilkaise ilmoituksia iskuri.net, sieltä löytyy miesten ilmoituksista "lääkäri", jolla on tutkimusvälineetkin.
- ...
Mulla on aika saman tyyppisiä fantasioita kuin sulla ja myös kokemusta lääkärileikeistä ja jonkin verran myös oikeita lääkärin välineitä löytyy. Jos kiinnostaa kirjoitella aiheesta tai jos ihan oikeasti vaikka haluat kokeilla oikeita lääkärileikkejä niin laita mailia.
Niin mä olen siis 25 vuotias mies Etelä-Suomesta ja sähköposti on:
[email protected] - Fyssari
Moi!
Olen Oululainen fysioterapeutti ja voisin tutkia sinut todella perusteellisesti ja ehkäpä pitäisit eroottisesta hieronnasta myös.
[email protected]- vai niin
Miten osaat tutkia,osaatko esim.tuseerausta?.
- Fyssari
vai niin kirjoitti:
Miten osaat tutkia,osaatko esim.tuseerausta?.
Mikä on tuo tuseeraus ? Se on minulle outo.
- buz686
Fyssari kirjoitti:
Mikä on tuo tuseeraus ? Se on minulle outo.
Tuserausta suoritetaan siten että työnnetään yhdellä/kahdella sormella potilaan anuksesta sisään ja esim. voi tarkastella miehen eturauhasen tilannetta kasvaimien varalta.
- will999
buz686 kirjoitti:
Tuserausta suoritetaan siten että työnnetään yhdellä/kahdella sormella potilaan anuksesta sisään ja esim. voi tarkastella miehen eturauhasen tilannetta kasvaimien varalta.
Mistä tiedät?.
- buz686
will999 kirjoitti:
Mistä tiedät?.
lääkis opiskelija
- Susanna
Kaikki ko. asiasta kiinnostuneet miehet laittakaahan viestiä tulemaan [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370