Fantasioin lääkärin tekemasta tutkimuksesta, joka lopulta päätyy...Onko täällä ketään asian osaavia, itse olen nuori, suhteellisen kaunis, muodokas nainen Oulusta.
Lääkäriä nuorelle naiselle
9
23371
Vastaukset
- ilmoituksia
Vilkaise ilmoituksia iskuri.net, sieltä löytyy miesten ilmoituksista "lääkäri", jolla on tutkimusvälineetkin.
- ...
Mulla on aika saman tyyppisiä fantasioita kuin sulla ja myös kokemusta lääkärileikeistä ja jonkin verran myös oikeita lääkärin välineitä löytyy. Jos kiinnostaa kirjoitella aiheesta tai jos ihan oikeasti vaikka haluat kokeilla oikeita lääkärileikkejä niin laita mailia.
Niin mä olen siis 25 vuotias mies Etelä-Suomesta ja sähköposti on:
[email protected] - Fyssari
Moi!
Olen Oululainen fysioterapeutti ja voisin tutkia sinut todella perusteellisesti ja ehkäpä pitäisit eroottisesta hieronnasta myös.
[email protected]- vai niin
Miten osaat tutkia,osaatko esim.tuseerausta?.
- Fyssari
vai niin kirjoitti:
Miten osaat tutkia,osaatko esim.tuseerausta?.
Mikä on tuo tuseeraus ? Se on minulle outo.
- buz686
Fyssari kirjoitti:
Mikä on tuo tuseeraus ? Se on minulle outo.
Tuserausta suoritetaan siten että työnnetään yhdellä/kahdella sormella potilaan anuksesta sisään ja esim. voi tarkastella miehen eturauhasen tilannetta kasvaimien varalta.
- will999
buz686 kirjoitti:
Tuserausta suoritetaan siten että työnnetään yhdellä/kahdella sormella potilaan anuksesta sisään ja esim. voi tarkastella miehen eturauhasen tilannetta kasvaimien varalta.
Mistä tiedät?.
- buz686
will999 kirjoitti:
Mistä tiedät?.
lääkis opiskelija
- Susanna
Kaikki ko. asiasta kiinnostuneet miehet laittakaahan viestiä tulemaan [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132696Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221280- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2441026Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63934Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41752
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46729