Eiffel

err

Miten lippusysteemi toimii ko. torniin? JOs ostat lipun kolmannelle tasolle asti, saatko käydä /pysähtyä myös 1.- tai 2.tasanteella (niissähän matkamuistomyymälöitä ja "syömäpaikkoja")? Meitä kaksi hlöä lähdössä reissuun ja toinen haluaisi 3. asti,toiselle riittää 2.-voiko sitten tavata 2.-tasanteella alas tullessa ja jatkaa siitä yhdessä alas, vai pitääkö sopia treffit ulos...?!? Kertokaa, jotka olette käyneet! :)

6

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • independent

Jos sulla on lippu ylös asti saat liikkua tornissa
      haluamallasi tavalla.
      Laita vaatetta päälle ylhäällä tuulee ja joutuu jonottamaan,

• ylimmälle tasanteelle

Eiffel tornilla on neljä "jalkaa" ja jokaisessa on hissi. Usein miten on vain kaksi hissiä käytössä. Hissillä pääsee toiselle tasolle ja siitä siten kolmannelle tasolle on vain yksi hissi.

Joten ensin on mentävä kaikkien toiselle tasolle ja vaihdettava siinä hissiä. Sääolosuhteet estää monesti menon kolmannelle tasolle.

Toisellakin tasolla oli niin kamalan kylmää että parasta on ottaa pitkähihaista mukaan jopa kesähelteelläkin.

Meille ei edes myyty lippuja kolmannelle tasolle. Oli aika kylmä ja tuulinen sää.

• err

Kiitos vinkeistä, näin vähän arvelinkin homman toimivan-hyvä niin. Varaudumme siihen,että pääsee vaan kakkostasanteelle asti säiden tms. vuoksi (ollaan menossa kesäkuun ekoina päivinä), ja hyvä tietää,että tarvii lämmintä päälle-varsinkin minä, kun olen varsinainen vilukissa...!

• juttagirl81

Me mentiin eka suoraan hissillä ylös asti ja sit tultiin hissillä takas toka kerrokseen. Sieltä laskeuduttiin kävellen rappusia pitkin eka kerrokseen, mistä jatkettiin hissillä takas maan pinnalle. Kävi nimittäin raput aika paljon jalkoihin! Hauskaa matkaa!

• Eiffel torni
    • asian vierestä

Niillä kulmilla voit bongata Brad Pittin ja Angelina Jolien. He ovat ostaneet asunnon Eiffelin toiselta puolelta, Boulevard de Grenelleltä. Kuulin siitä jo kuukausi sitten "tulevalta naapurilta", mutta tänään se julkistettiin Ranskan televisiossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73