On pistäny viime vuosina silmään semmonen juttu että pienellä paikkakunnalla nimeltä Sysmä on sattunut poikkeuksellisen paljon henkirikoksia. Siellähän oli tämä Ståhlhammarin papan juttu, ammattirikollinen löytyi tapettuna mettäst, heti perään ruumis löytyi vaatekomerosta ja nyt tää kolmoissurma. Miten voi pienellä paikkakunnalla olla noin vilkasliikkeinen alamaailma? Eikö teitä Sysmäläiset hirvitä asua siellä kun meno on kuin villissä lännessä ja ruumiita löytyy vähän väliä.?
Vastaukset 4
- Igor
Sysmäläset juovat liikaa sahtia ja pää pehmenee.
- bbanaani
Muista myös bigbrotherissä esiintynyt häiriintynyt persoona.
- Anonyymi00003
ong sysmä lowkey suomen ohio
- Anonyymi00004
Hilkka Laitisen katoaminen Nastolassa jollain tavalla yhdistyi myös Sysmään. Aviomies Urho Laitinen oli ilmeisesti ajellut vaimonsa katoamisen aikoihin sielläkin. Tiedä sitten, mihin on Hilkka Laitinen kadonnut, kun vieläkään ei ole selvinnyt tuo katoaminen vuodelta 1972.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451