Kuinka pohjoiseen hiihtokeskukseen täytyy mennä pääsiäisenä, että ladut on vielä hiihdettävässä kunnossa. Onko esim Tahko pois suljettu vaihtoehto. entä Vuokatti.
Pääsiäisenä hiihtämään?
8
2135
Vastaukset
hiihdetään usein vielä toukokuussa.
- tarpomisjutut
voi jättään omaan arvoonsa. Lappi on tuohon aikaan ainoa paikka missä voi hiihtää , jos sielläkään. Riippuu yöpakkasista. Jos niitä ei ole, niin viisainta kestittyä siellä kupin kääntämiseen.
- massahiihtäjä
Kerran olin tahkolla pääsiäisenä. Yöllä satoi lunta muutama sentti suksille lähdin 12 maissa
latukoneet eivät olleet vielä startanneet.
Samaa kertoi kaveri kävi tänä talvena.
Panostavat vaan rinteisiin . En suosittele.
Itse olen pääsiäisen jälkeen talvilomalla ja olen koko viikon Vuokatissa.- ppp
Tahkolla on latujen kunnossapito jonkin verran kohentunut parin viime vuoden aikana. Tällä hetkellä golf-kentän työmaa häiritsee hiihtoa. Murskeasemalta leviää pölyä ladulle, tosin mahdollista kiertaa Nipasen kautta. Latujahan siellä on aika vähän. En luottaisi, että säätila antaa enää pääsiäisenä kunnon hiihtonautintoa.
Vuokatissa ladut hoidetaan hyvin. Mutta kevään etenemistähän on vaikea ennustaa.
- hiihtelijä.
espoossa, hiihtelin vielä hyvin 20 kilsaa..
- edelline
15.päövö
- sosekelit
Rohkenen epäillä. Vuokatissa on siedettävät kelit vain putkessa. Ko. viikolla suunnistan Ylläkselle. Takuuvarmat hiihtokelit ja puhdasta lunta. Ja hyvin hoidetut ladut.
- pääsiäisenä
16.4. Eläintarhan rullaluistelu, Hki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292755- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719