elikä tänne pistätte jotain temppuja joita ootte ostanut ja suosittelette niitä muille esim:ovatko ne vaikea esittää huonoja vai hyviä
voit myös kysyä tempuista joita olet ostamassa
PALSTA
6
1021
Vastaukset
- Mrtikka
Olen ostanut paljon tempuja alotetaan dynamic coin, temppu todellakin on hieno kuten purhossa sanotaan mutta ne kolikot kuluvat ja sitä mukaan ei mene kiinni (heliseminen kuuluu sisältä) ja sit ku kaverini tiputti ne niin salaisuus paljastui
Linking rings
Vaatii uskomattoman paljon työtä vaikkakin alussa tuntuu että nyt osaan tän kunnolla mutta ei se vain ole sujuakseen minullakaan.
cups and balls
Helppo, hyvä rutiini muokattavassa itsekin (mm, 3 pallo omaan taskuun)
svengali deck
Ostin tuon pakan ja lopputulos on se että en tee sillä pakalla muuta kuin luen ajatuksia ja sitäkin harvoin.
Ultimate card through window dvd
Pettymys, täyttä ..... taikurille mutta katsjojasta en tiedä jos toivot oppivasi saman tempun minkä criss angel tekee busissa voit unohtaa tämän dvd:n
mitäs tässä nyt vielä on lisäilen sitä mukaa kun muistan- arya
mistä oot ostanut ne markku purholta kai
- arya
arya kirjoitti:
mistä oot ostanut ne markku purholta kai
että apuja tarvisin siinä kun olen ostamassa sitä temppuu missä naru jäykistyy paikalleen ja lopuksi muuttuu silkkiliinaksi eli miten temppu toimii
- neuvo.
arya kirjoitti:
että apuja tarvisin siinä kun olen ostamassa sitä temppuu missä naru jäykistyy paikalleen ja lopuksi muuttuu silkkiliinaksi eli miten temppu toimii
käy kattoo markku purholta... sieltä saat sen tempun ohjeineen.
- harrastelija...
Laitan linkit videoclippeihin jotta näette miltä temppu näyttää. Kaikki temput on hankittu markku purholta.
Coin sation
http://www.penguinmagic.com/product.php?ID=953
Temppu on helppo vain valmistelu on vaikeaa aluksi mutta muutaman yrityksen jälkeen homma sujuu kuin itsestään. Osta saman tien 2 pakettia. Kumi liinat rikkoutuvat helposti. Käytä tussia valmistellessasi temppua. Kolikko sormenpäällä ei jotenkin toiminut vaikka miten yritin.
Kumiliinassa ei ole reikää se voidaan antaa katsojille tarkastettavaksi kuten lasi ja kolikko.
Vain yhtä kolikkoa käytetään. Viisaat katsojat voivat keksiä osan salaisuutta mutta eivät silti tajua kuinka hemmetissä tuo on mahdollista :D
Korttikotelon hävitys
http://www.thetrickery.com/?nd=full&key=6649
Ei voisi temppu olla enää helpompi. Laitat vain kotelon mustaan kehykseen ja käännät ympäri. Ei voi antaa katsojille koteloa tarkastettavaksi enää korttikotelon hävityksen jälkeen. Dante myy samaa temppua missä on musta kehys valmistettu muovista. Tuntuu että ostan sen. Purholta tullut kehys on pahvia ja toimii aikansa ihan hyvin. Musta paperi kehyksen pinnassa meinaa irrota
Prison box
http://www.magictricks.co.uk/prodshow.asp?code=327
Helppo temppu. Katsoja saa tehdä työn ruuvata nuo ruuvit paikalleen ja tarkastaa samalla laatikon. Liina päälle ja sormus siirtyy keskelle. Taas laatikko tarkastettavaksi katsojalle eikä katsoja löydä laatikosta mitään mikä selittäisi miten sormus siirtyi pultista toiseen.
Magic money printer
Vanhaklassikko. Valkoinen paperi rullien väliin ja kun konetta pyörittää niin seteli tulee toisestä päästä ulos.
Acme portable hole
http://www.thelittlemagicshop.co.uk/Pages/Cards/A/Acmeportablehole.htm
Helppo temppu vaikka ei ole koskaan esittänyt kortti temppuja. Temppu jolla saa aikaan hyviä reaktioita. Kortit tuntuivat hyvin laadukkailta.
Kun olet "napannut" tuon mustan reiän kortista irti ja heittänyt sen pakkaan niin muista aina näyttää sen jälkeen että "reikä" ei ole kädessä piilossa. Näytät käden molemmilta puolilta Alussa en näyttänyt kättä reiän heiton jälkeen vaan katsojat alkoivat huomauttelemaan että näytäppäs kätesi. Kun kätesi ovat tyhjät se lisää hämmästystä kun reikää ei ole missään.
Invisible deckiä kehutaan kovasti mutta paljon enemmän minun yleisöä hämmästytti tämä temppu. Lisäksi piirrän aina korttiin samankokoisen reiän kun kortissa oikeasti tulee olemaan. Videolla äijä piirti vain pienen reiän. Pakkaa ei voi antaa tarkastettavaksi.
Invisible deck
http://www.penguinmagic.com/product.php?ID=165
Hyvä temppu mutta oppiminen vei vähän aikaa. Ei ihan puolessa tunnissa selvinnyt niin kuin tuossa penguimagicin sivuilla joku kertoo. Pitää opetella muistamaan muutamia juttuja ja minulla tuo kesti muutaman tunnin. Pakkaa ei voi antaa katsojalle tarkastettavaksi.
Sudden deck
http://murphysmagicsupplies.com/video/html/suddendeck.html
Helppo tehdä mutta riippuu vähän katsojista miten älyävät tuon salaisuuden. Ei oikein hyvä sellaisenaan esitettäväksi mutta hyvä tapa taikoa korttipakka esiin ja sitten tehdä sillä seuraava temppu.- harrastelija...
Tuli lähetettyä vähän hätäisesti.
Kortti kotelon hävityksessä oli tarkoitus sanoa:
Ei voi antaa katsojille mustaa kehystä tarkastettavaksi enää korttikotelon hävityksen jälkeen. Harjoittelu kestää noin 5 minuuttia. Kannattaa leikata saksilla siitä kortti kotelon läpästä sivuilta pienet siivut pois. Minulla meinasi revetä tuo läppä kun laittaa sitä kiinni ja aukoo. On vähän liian tiukka mutta saksimalla selviää...
Sudden deck
Suurin osa katsojista älyää salaisuuden mutta on se silti ihan vaikuttava ja hyvä temppu.
Money printeristä: helppo tehdä. 5 minuuttia harjoittelua ja pystyt esittämään tempun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856