Aina kerrasta

poikki

Aika outoa nämä nettitreffit. Yleensä tulee viesti kerran pari ja sitten koko homma loppuu siihen. Eivätkö ihmiset ole tosissaan vai miksi seuraa hakevat jos se ei sitten kuitenkaan kelpaa? Älkää viitsikö turhaan laittaa profiileja nettiin jos ette sitten kuitenkaan halua seuraa. Olkaa sitten yksinänne tai mitä sitten teettekin, mutta älkää turhaan vastatko tai lähetelkö viestejä jos ette mitään vakavampaa halua.

Ymmärrän kyllä että joillekin elämäksi on muodostunut ikuinen hakeminen joka ei kuitenkaan koskaan onnistu. Sitä voisi myös kutsua nettiriippuvuudeksi. Veikkaan että aika monet kärsivät nettiriippuvuudesta jotka tuommoisia profiileja tekevät eivätkä kuitenkaan sitten halua mitään "oikeata".

4

1250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän se välttämättä siitä ole kysymys, etteikö haluaisi. Kaikki vain eivät kykene luottamaan itseensä tai toisiin. Vähemmästäkin loppuu halut kirjoittaa kun käy välillä täällä lukemassa kauhutarinoita epäonnistuneista deiteistä tai kuinka hurjia vaatimuksia ihmisillä on. Kun on valmiiksi heikko itseluottamus, niin ei paljoa tarvita...

• Samoja kokenut!

Mulla on samanlaisia kokemuksia nettideittailusta, senpä vuoksi olenkin koko touhuun todella pettynyt. Ihmettelen, miksi kirjoitteleva deittikaveri ei voi lähettää koskaan sitä viimeistä viestiä, missä kertoisi suoraan, että hän ei halua jatkaa kirjoittelua toisen osapuolen kanssa. Tosi törkeetä jättää toinen vain mukamas odottelemaan viestiä, mitä ei sit kuitenkaan kuulu koskaan. Tottakai mielenkiinto voi hälvetä heti alkuvaiheessa, mutta sen voisi kertoa toiselle rehellisesti. Netissä on niin nopeaa, vaivatonta ja vieläpä ilmaista viestittää, ettei luulis olevan liikaa vaadittu nähdä sen verran vaivaa. Joillakin ei vaan tunnu olevan minkäänlaisia käytöstapoja, se on tullut harvinaisen selväksi.

Meitä on moneksi, olemme kumpainenkin törmänneet vaan vääriin ihmisiin. Toivottavasti sinua lykästää jatkossa ja löydät sen oikean :-)

• Aikuinen nainen

Itselläni oli ilmoitus ollut useampia kuukausia ja tapasinkin joitain ennen kuin tämä oikea osui kohdalle. Kärsivällisyyttä siinä tarvitaan, mutta nyt olen onnellinen löytämästäni. Samoin hän.

• teemaa

Mies kirjoittaa aina uudelleen viestissä, että kiirettä vaan pukkaa töissä ja vapaa-ajalla ja että on nyt väysnyt ja väsyksissä. En minä naisena tietenkään häiritse ihmistä, joka heiluu ensin henkihieveriin ja ilmoittaa tarvitsevansa sitten lepoa. Hulluahan se on häiritä ihmistä, joka on umpiväsyksissä. Itse kelläkin on kiirusta töissä, mutta kysymys on enempi kaiketi asenteesta, millä elämään suhtautuu. Sellainen väsyksissä-asenne ei ole ollenkaan innostavaa ja inspiroivaa. Kyllä siinä aina toisen ollessa väsyksissä hiippailee vähin äänin ja vikkelään tiehensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe