Keltä Winx Club hahmolta näytät mielestäsi ja kuka on suosikkisi?

Bloom fani

Ketä Winx Club hahmoa muistutat mielestäsi? Tai kuka on Winx Club suosikkisi? Minun suosikkini on Bloom ja näytänkin ihan Bloomilta, en tiedä miksi.

J atiedoksi, half.mouse ja muut valittajat ja tämän keskusstelupalstan vastustajat, älkää tuhlatko aikaa, sillä viesteihinne ei (ainakaan minä) vastata. Ja tämä ei ole missään muussa keskustelussa koska tätä ei olisi välttämättä luettu tai vastattu.

Eli tämän palstan vastustajat ja valittajat, etupäässä half-mouse, älä tule tanne!

Siis tämän palstan pitäjä on Bloom fani ja hän on oikea Winx club ja Bloom fani (näyttääkin oikeasti Bloomilta, uskokaa tai älkää)ja katsookin jok ikisen Winx Club jakson, samoin nauhoittaa. Siis kirjoitelkaa! paitsi tämän palstan vastustajat ja valittajat, samoin w.i.t.c.h:fanit menkää muualle, sama pätee mainostajiin! Mutta kyllä täällä saa kuitenkin laittaa oman (jos on) Winx sivun osoitteen.

Ei muuta, valittajat pois, etupäässä half-mouse!

-Bloom fani-

46

3420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloom fani

      siis tässä olisi neljä musiikki osoitetta. olkaa hyvät ja käykää kiinne!

      www.jerzat.altervista.org/shii.html

      tuossa äskeisessä japanilainen tai kiinalainen kisumisu laulaa. Se on ihuna! kanttii käyrä!

      ja toinen:
      www.hampsterdance.com/classhome.html

      tuossa hamsut laulaa, jos päädyitte etusivulle niin se on sieltä ylhäältä se viiminen musta palkki.

      kolmas:
      www.dingo.care-mail.com/cards/flash/5407/ilikeyou.swf

      Tuossa kolmannessa laulaa apinat ja muut. jos ei toimi niin koita ilman tuota www:tä. Se on iloinen alku päivälle!

      Ja neljäs:
      www.starterupsteve.com/swf/dubdub.html

      Tuossa nelosessa on sitten sellaista hassua musaa, joten älä välitä, laula mukana!

      Siis ne olivat:
      1.www.jerzat.altervista.org/shii.html
      2.hampsterdance.com/classhome.html
      3.www.dingo.care-mail.com
      4.www.starterupsteve.com/swf/dubdub.html

      siinä ne olivat! nauttikaas! nämä eivät sitten koske mainos kieltoani.

      -Bloom fani-

      • icy trix

        Mä luulen että näytän eniten Bloomilta vaatteissa, ja Stellalta hiuksissa. Mun hiukset on suunnillen yhtä pitkät ku Stellalla tavallis puvussa ja mun silmät on ruskeet. Paitsi et mun hiukset on kullanruskeat.


      • Bloom fani
        icy trix kirjoitti:

        Mä luulen että näytän eniten Bloomilta vaatteissa, ja Stellalta hiuksissa. Mun hiukset on suunnillen yhtä pitkät ku Stellalla tavallis puvussa ja mun silmät on ruskeet. Paitsi et mun hiukset on kullanruskeat.

        Juu, kiva! Kiitos vastaukssesta! mINÄ NÄYTÄN IHAN LUONNOSTAAN bLOOMILTA. mIKÄ OLikaan sinun lempi Winx hahmosi? Minun Bloom, hiukseni ovat suunnilleen samanpituiset, mutta väri ja muito ovat samat. Kiitos vastauksesatsi!


    • Melice

      Älkää vastatko, jos ei kerta kiinnosta. Sadan prosentin varmuudella voin kuitenkin sanoa, että joka tapauksessa luette viestimme, vaikkette niihin vastaisikaan, sillä ihminen vain on perusluonteeltaan utelias.

      Mutta tätä minä en tullut tänne sanomaan, vaan sen, että et voi pitää meitä ei-vinks-faneja poissa tältä palstalta vain sanomalla, ettei tänne saa tulla. Oikeastaan sitä suuremmalla varmuudella he tänne tulevat, joten ihan turhaan sinä kiellät meitä tänne tulemasta.

      Eipä muuta. Vastausta minä en kaipaakaan, että ei sen puoleen. Teidän ei tarvitse vastata, jos kerta olette niin olevinanne mahtavia, kun ette vastaa.

      • Bloom fani

        Usko jo, se ei ole "vinks" vaan Winx! väärin kovis kirjoittat!


      • Bloom fani kirjoitti:

        Usko jo, se ei ole "vinks" vaan Winx! väärin kovis kirjoittat!

        Että tänne tulee jatkuvasti uusia keskusteluja. Ja kaikki saavat kirjoittaa Vinksin miten haluavat! :D


      • Bloom fani
        half-mouse kirjoitti:

        Että tänne tulee jatkuvasti uusia keskusteluja. Ja kaikki saavat kirjoittaa Vinksin miten haluavat! :D

        Hmph... mitä sinä täällä teet?! Etkö ole suurin Winx Club vihaaja mitä maa päällään kantaa?!

        Ja se "Vinks" näyttää aika tyhmältä! Ja muuten, mitä sinua haittaa että tänne tulee uusia Winx Club keskusteluja?

        -Bloom fani-


      • Bloom fani kirjoitti:

        Hmph... mitä sinä täällä teet?! Etkö ole suurin Winx Club vihaaja mitä maa päällään kantaa?!

        Ja se "Vinks" näyttää aika tyhmältä! Ja muuten, mitä sinua haittaa että tänne tulee uusia Winx Club keskusteluja?

        -Bloom fani-

        Ärssää, ja monia muita, en oo ainut Prätkis-fani ja kyllä muutkin suuttuu kuin Prätkisfanit, eli se ei ole yhden kansan kurjuus!


      • Bloom fani
        half-mouse kirjoitti:

        Ärssää, ja monia muita, en oo ainut Prätkis-fani ja kyllä muutkin suuttuu kuin Prätkisfanit, eli se ei ole yhden kansan kurjuus!

        Mistä brätkiksestä aloit puhua? olet tainnut tulla väärälle keskustelupalstalle...


        -Bloom fani-


      • Bloom fani kirjoitti:

        Mistä brätkiksestä aloit puhua? olet tainnut tulla väärälle keskustelupalstalle...


        -Bloom fani-

        Prätkähiirifanit ei-winx-fanit ei-vät tyk-kää et-tä mas-sa-pos-ti-te-taan!


      • Bloom fani
        half-mouse kirjoitti:

        Prätkähiirifanit ei-winx-fanit ei-vät tyk-kää et-tä mas-sa-pos-ti-te-taan!

        Suom24: ei anna massapostittaa!


      • Melice
        Bloom fani kirjoitti:

        Suom24: ei anna massapostittaa!

        Niin ei anna, mutta se ei tarkoita, etteikö täällä silti PYSTYISI massapostittmaan. Se, ettei suomi24 anna massapostittaa, tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että ylläpito poistaa massapostitukset KUN (ja jos) niitä huomaa. Elikkä massapostituksia vo silti palstoilla huomata, vaikka se kuinka olisi kiellettyä.


      • Bloom fani
        Melice kirjoitti:

        Niin ei anna, mutta se ei tarkoita, etteikö täällä silti PYSTYISI massapostittmaan. Se, ettei suomi24 anna massapostittaa, tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että ylläpito poistaa massapostitukset KUN (ja jos) niitä huomaa. Elikkä massapostituksia vo silti palstoilla huomata, vaikka se kuinka olisi kiellettyä.

        Eipäs kiinnusta...


      • Melice kirjoitti:

        Niin ei anna, mutta se ei tarkoita, etteikö täällä silti PYSTYISI massapostittmaan. Se, ettei suomi24 anna massapostittaa, tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että ylläpito poistaa massapostitukset KUN (ja jos) niitä huomaa. Elikkä massapostituksia vo silti palstoilla huomata, vaikka se kuinka olisi kiellettyä.

        Harmi, kun olen niin kärsimätön! Melice! Se kauhistus tapahtuukin vasta vajaan parin kuukauden päästä! Laskin juuri, eli Winx-faneilla on kuukausi lisää armonaikaa!


      • usagi94.......
        Bloom fani kirjoitti:

        Usko jo, se ei ole "vinks" vaan Winx! väärin kovis kirjoittat!

        Eihän sil oo välii jos se kirjottaa sen väärin, kun se vaan ei ilmeisesti osaa kirjottaa sitä oikein.


      • Layla-Fan
        Bloom fani kirjoitti:

        Usko jo, se ei ole "vinks" vaan Winx! väärin kovis kirjoittat!

        älä haasta riitaa =)


      • Layla-Fan
        Bloom fani kirjoitti:

        Hmph... mitä sinä täällä teet?! Etkö ole suurin Winx Club vihaaja mitä maa päällään kantaa?!

        Ja se "Vinks" näyttää aika tyhmältä! Ja muuten, mitä sinua haittaa että tänne tulee uusia Winx Club keskusteluja?

        -Bloom fani-

        otsikko


    • Hehee! Kukaan ei voi kieltää minua :p
      SANANVAPAUS!

      • Bloom fani

        What? Mistä sinä aloit puhumaan? menisitkö pois, jookos, sillä tämä palsta oli vain ja ainoastaan Winx faneille ja vastaajille.

        -Bloom fani-


      • Bloom fani kirjoitti:

        What? Mistä sinä aloit puhumaan? menisitkö pois, jookos, sillä tämä palsta oli vain ja ainoastaan Winx faneille ja vastaajille.

        -Bloom fani-

        Asiat täytyy selvittää eka! Lue oma viestisi, niin ymmäräät! Toi ihan eka ^
        '


      • Bloom fani
        half-mouse kirjoitti:

        Asiat täytyy selvittää eka! Lue oma viestisi, niin ymmäräät! Toi ihan eka ^
        '

        Kuules half-mouse, älä ala tonttuilemaan. Ja luuletko olevasi jokin maailaman paras kun kirjoitat tavuttain ja teet hymiöitä? minusta sinun pitäisi mennä johonkin muualle. Kirjoitat jokaiselle uudelle Winx Club keskustelupalstalle jotakin joka on sen palstan vastaista. Älä tulevaisuudessa (omaksi parhaaksesi) kirjoita muiden palstalkle jos palstan pitäjä ei halua. Ihan omaksi parhaaksesi.

        Ps. nuo hymiön puolikkaat ovat aika oudon näköisiä, ei pahalla.


    • No ehkä eniten näytän Tecnalta koska mulla on liilat hiukset ja sellaset sinivihreet silmät.... tai no niissä on kyllä sinistä, vihreetä, ruskeeta, harmaata :)
      Luonteeltaan oon Tecna siinämielessä että tykkään olla tietokoneella ja jotkut luonteenpiirteet on samanlaisia... Mut eri asia on että oon aina iloinen kun taas Tecna on melko topakka :)

      • layla fan

        vittu voitteko te winx klubin "vihaajat" mennä jonnekin muualle!!! ja muuten layla on huippu tai siis ne kaikki on huippuja paistsi neiti kriselda


      • Vanhatäti, joka huitoo käsilaukulla ja ton keksi Melice XD


      • Bloom fani

        Kiitos vastaukssestasi!


      • Bloom fani
        layla fan kirjoitti:

        vittu voitteko te winx klubin "vihaajat" mennä jonnekin muualle!!! ja muuten layla on huippu tai siis ne kaikki on huippuja paistsi neiti kriselda

        Kiitos kun sanoit mileipiteesi, mutta älä tulevaisuudessa kiroilidi täällä, sopiikos? ja olen ihan samaa mieltä! Juu, Layla on hyvä, mutta minusta Bloom on paras, ja layla on toiseksi paras.


      • half-mouse kirjoitti:

        Vanhatäti, joka huitoo käsilaukulla ja ton keksi Melice XD

        KEksiiks Melice tollasii... sellanen vanha akka on ite.


      • Ecuina kirjoitti:

        KEksiiks Melice tollasii... sellanen vanha akka on ite.

        Et edes tiedä mille Melice näyttää, joten heko heko...


      • "BLOOM"of Winxclu...
        Bloom fani kirjoitti:

        Kiitos vastaukssestasi!

        No..mulla on ruskeat hiukset ja aika lailla
        samantapanen kampaus ku Bloomilla, mut sit mul
        on ruskeet silmät niinku Stellalla. Luulen et näytän eniten Bloomilta ja Floralta.


      • Bloom fani
        "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        No..mulla on ruskeat hiukset ja aika lailla
        samantapanen kampaus ku Bloomilla, mut sit mul
        on ruskeet silmät niinku Stellalla. Luulen et näytän eniten Bloomilta ja Floralta.

        Kiitos vastauksestasi. Jos luet vähän edellisiä niin huomaat että minä olen Bloom fani ja näytänkin Bloomilta. no, Kiitos vielä kerran!


      • half-mouse kirjoitti:

        Et edes tiedä mille Melice näyttää, joten heko heko...

        Juu ja samat voi sanoo sustakii...


      • Ecuina kirjoitti:

        Juu ja samat voi sanoo sustakii...

        Pysykää nyt siellä toisella puolella universumia!


    • dork93

      Mä oon ihan Bloomin näkönen ja mun suosikkikin on Bloom.Mäkin nauhotan joka jakson.

    • princess

      moi! tulin vasta tänään tänne sivuille ja ajattelin kirjoittaa sinulle! minunkin lempihahmo on bloom... montako vuotta olet?
      no, kirjoitan sitten lisää kun vastaat..siis jos vastaat..

      • jaaha<3

        Kuin vanhoja te oikein ootta? Tuntuu että täällä ravaa sellasta 8 v porukkaa... Ketä kiinnostaa joku winx, nehän on ihan lankoja joka akka. Sanonpa vaan, mahtavat esikuvat joillaki..


      • Bloom_fani

        ... 9 vuotta. Täytän Heinäkuun 20 päivä 10 vuotta.


      • Mazuiko

        Mä muistutan eniten Stormya mutta kaikkien mielestä näytän Laylalta... Mun lempparit on Stormy ja Layla


      • Mazuiko
        jaaha<3 kirjoitti:

        Kuin vanhoja te oikein ootta? Tuntuu että täällä ravaa sellasta 8 v porukkaa... Ketä kiinnostaa joku winx, nehän on ihan lankoja joka akka. Sanonpa vaan, mahtavat esikuvat joillaki..

        Niinpä! Ne winxit on kyllä ihan ylilaihoja,siinä oot oikeessa... Oon 11. Ne antaaa kyllä ehkä vähän väärän kuvan kaikille nuorille...Mutt se on ihan hyvä ohjelma


      • Mazuiko
        Mazuiko kirjoitti:

        Mä muistutan eniten Stormya mutta kaikkien mielestä näytän Laylalta... Mun lempparit on Stormy ja Layla

        Mutta on se kyllä aika lapsellinen... Jotkut 6-8 vuotiaat seuraa sitä eniten. En oo ite pitkiin aikoihin kattonu sitä


    • stella 9

      stella on paras

    • kiva fani

      mun lempparit on lyla ja rocsy

      • Anonyymi

        Bloom on mun suosikki


    • joomoro

      Mun suosikki on Musa mut mä näytän eniten Floralta :D

    • Troll Face

      Laitela. Ismo Laitela. Finxks Geiju miltö määääääää näutan.

    • flora<3

      näytän hiuksien puolesta floralta mtta kehosta en keltäkään(oon superhyperläskipossu)

    • Anonyymi

      Mä olen AIVAN KUIN BLOOM. Minulla on punainen tukka hiukset pitkät lempi värini on sininen olen uhrautuva ja aika rohkea. Minulla on siniset silmät ja rakastan lohikäärmeitä. Ne on niin siistejä. Olen siis bloom.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe