Miten pääsee hydraulipumppuun käsiksi? Mikähän muu vois olla vikana, kun ei nostolaitteessa voimaa? Kiitos vastauksista.
Vastaukset 7
- jjj
Perä pitää purkaa,voimaa ei kyllä löydy välttämättä sitenkään
- kannattaa tarkistaa
pumpun paineet...kipin lekunliittimeen painemittari, viisarin pitäs pysähtyä jonnekkin 210 kilon kohdille.
siitä voi jo jotain aprikoida nostaako kylmillä öljyillä paremmin ....
kunnossa oleva hydrauliikka nostaa sillai ,et etuset pysyy just ja just maassa ilman etupainoja. - jfdhgj
kannattaa tarkistaa kirjoitti:
pumpun paineet...kipin lekunliittimeen painemittari, viisarin pitäs pysähtyä jonnekkin 210 kilon kohdille.
siitä voi jo jotain aprikoida nostaako kylmillä öljyillä paremmin ....
kunnossa oleva hydrauliikka nostaa sillai ,et etuset pysyy just ja just maassa ilman etupainoja.No kyllähän verkun pitää oma keula jaksaa reilusti ilmaan nostaa.
- korjailija
Pumppu lähtee nostolaitekannenkin kautta ulos.
Ensiksi jos on kolmitieventtiili nostolaitekannessa niin ota se irti ja katso pumpulta nousevan putken O-renkaat molemmista päistä.Joskus on niissä vika
Nostosylinteri voi vuotaa ja sitten pumppu voi olla väljä.Nämä kaikki voi tarkistaa nostolaitekannen avaamalla.Ensin oikeanpuoleinen pyöreä luukku auki ja sieltä irrotat hallintavivun päässä olevan rullan pois.Muuten vivusto voi rikkoontua kantta nostettaessa.Sitten tuo kolmitieventtiilin nousuputki pois.Kannenpultit ja muut vikineet pois ja sitten kansi onkin nostetavissa.
Pumppu lähtee kun otat vo akselin pultit 4 kappaletta pois ja voima-akseli lähtee vetämällä ulos.Ainakin kun puristat putkipihdeillä akselia ja vipuat sen ulos.Sitten vaihteiston murtoholkki pois ,se joka on saksisokalla kiinni.Sitä lähtee helposti rattaita ja akselinpätkä myös pois.
Itse hydraulipumppu on kiinni vaihteistokotelon ulkopuolelta,kahtapuolen kiinnikeillä 2 pulttia per puoli.Ne irti ja pumppu on keploteltavissa ylös sieltä.- Pultti Bois
Kokeile nyt vielä siirrellä sitä ulompaa, pyöreäpäistä hydr. vipua. ee' taas'. Tuon vivun "sisäelimet" voi olla vinksallaan.
- jorkka 06
mulla tataa olla sama vika
olen vaihtanut uudet hytraalipumpun, nostosylinterin ja tiivisteet eikä vika korjaantunut
ties missä vika .täytyy aukaista keväänä uudestaan
ottaisin vastaan tietoja miten se alkaa nostaan - Anonyymi00007
saako hytrralipumpun ja multiporipun kannesta ylös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust45970Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7864- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57593