Klubit Lontoossa

diidu

Kertokaapas kokeneet Lontoon yöelämään tutustujat, missä on parhaat bileet. Etsitään jotain klubia, joka olisi suht hyvällä paikalla ja johon ei tarvitsisi maksaa 15 puntaa ovella kuten esim The Endiin.

Onko esim Tiger Tigerista mihinkään?

Thänks.

5

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-lontoolainen

      Bileitä on viikonloppuisin tolkuton määrä ja musiikin kirjo on laaja.

      Mielestäni hinnalla ei tässä yhteydessä ole niinkään väliä. Se kertoo vain laadusta ja hyvistä tiskijukista. On täysin eri asia maksaa suomessa 7e onnelaan ja katsella jurpojen örvellystä kuin pulittaa lontoossa 20£. Rahoilleen saa kyllä vastinetta.

      Paikkoja jotka ainakin kannattaa tarkistaa ovat pacha, turnmills, fridge ja juurikin tuo mainittu the end. Aivan loistavaa meininkiä ja tanssimista.

      Kaiken kaikkiaan klubittaminen alkoholi pohjalta on kallista koska 0,25 bisse pullo maksaa 5£-> ja drinkit kympistä ylöspäin.

      Muita päihteitä saa halvemmalla ja olen kuullut että jotkut niitä käyttävät ja jaksavat tanssia jopa klubin sulkeutumiseen asti eli aamu seitsemään tai yhdeksään valtaisassa onnentunteessa. Tätä en tietenkään voi suositella sillä aiheuttaisihan se peruuttamatonta vahinkoa yhteiskunnalle ja yksilöille.

      • Piccadillyllä?

        Onko mikään noista mainitsemistasi Piccadilly Circuksen lähellä? Siellä majoitumme toukokuussa ja ajatus on katsastaa myös yksi klubi. Onko ehdotonta suosikkia?


      • pepe
        Piccadillyllä? kirjoitti:

        Onko mikään noista mainitsemistasi Piccadilly Circuksen lähellä? Siellä majoitumme toukokuussa ja ajatus on katsastaa myös yksi klubi. Onko ehdotonta suosikkia?

        Londontown.comin top 10 -klubeista varmaankaan mikään ei sijainnut aivan keskustassa, eli Sohossa tai Piccadillyn lähettyvillä. Millaisia bileitä keskusta-alueelta sitten löytyy, jos ei halua yömyöhäisellä lähteä seikkailemaan muualle?


      • ex-lontoolainen
        Piccadillyllä? kirjoitti:

        Onko mikään noista mainitsemistasi Piccadilly Circuksen lähellä? Siellä majoitumme toukokuussa ja ajatus on katsastaa myös yksi klubi. Onko ehdotonta suosikkia?

        Piccadillyn ympäristössä on lähinnä ylihintaisia turistipaikkoja joissa suurin osa ulkomaalaisia ja hinnat vieläkin kalliimpia joten en suosittele.

        Pacha, turnmills ja the end suosikkeja minulla. Löytyy noilla nimillä netistä. Paikat on keskustan tuntumassa. Kannattaa mennä julkisilla klubin läheisyyteen ja johonkin pubiin ottamaan muutamat tai vaikka enemmänkin ja sitten klubille. Kotiin voi mennä taksilla.

        Varokaa pimeitä taksikuskeja. Jos ryhmässä on muutama mies ja kuskina vain yksi henkilö voi mennä pimeällä taksilla mutta hinta pitää sopia etukäteen eikä räkäkunnossa kannata lähteä kyytiin.


      • ja bussil
        ex-lontoolainen kirjoitti:

        Piccadillyn ympäristössä on lähinnä ylihintaisia turistipaikkoja joissa suurin osa ulkomaalaisia ja hinnat vieläkin kalliimpia joten en suosittele.

        Pacha, turnmills ja the end suosikkeja minulla. Löytyy noilla nimillä netistä. Paikat on keskustan tuntumassa. Kannattaa mennä julkisilla klubin läheisyyteen ja johonkin pubiin ottamaan muutamat tai vaikka enemmänkin ja sitten klubille. Kotiin voi mennä taksilla.

        Varokaa pimeitä taksikuskeja. Jos ryhmässä on muutama mies ja kuskina vain yksi henkilö voi mennä pimeällä taksilla mutta hinta pitää sopia etukäteen eikä räkäkunnossa kannata lähteä kyytiin.

        pääsee kans. Me ei ainakaan olla koskaan viittitty maksaa taksist, kun on ne travelcardit kert. Ja turnmills on mun mielest ihan ehdoton!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe