112ink.fi -kokemuksia?

Halvalla hyvää?

Pöydällä raksuttaa Epson Stylus CX3650 "monitoimikone".
Taas uusia musteita tartteis hankkia ja netoin vertaa sivujen kautta löytyi tuollainen firma. Kellään mitään kokemuksia k.o. lafkasta ja sen tarvikeväreistä?

13

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mASA

      Lue aikaisempia kirjoituksia, esim. hakusanalla "epson stylus ongelma" Mulla ainakin kone söknä, kun käytin ink-clubin värikasetteja.. Vaihda tulostimesi eri merkkiin, ja mieluiten laseriin..

      • toimiiko

        joo mulla on epson ja ostin musteet ink-clubilta,
        nämä on kyllä alkuperäisiä epsonin musteita,
        mutta maksaa maltaita.Ei näillä ole ollut mitään ongelmia,ei kuivu tulostuspäät.Mutta sen verran on kokemusta ink-clubin omista väreistä,että en osta näitä koskaan,kysessä oli edellinen canonin tulostin.


      • Viite-Ville
        toimiiko kirjoitti:

        joo mulla on epson ja ostin musteet ink-clubilta,
        nämä on kyllä alkuperäisiä epsonin musteita,
        mutta maksaa maltaita.Ei näillä ole ollut mitään ongelmia,ei kuivu tulostuspäät.Mutta sen verran on kokemusta ink-clubin omista väreistä,että en osta näitä koskaan,kysessä oli edellinen canonin tulostin.

        112Ink.fi ja inkClub.com ovat eri lafkoja.


      • halvalle hyvää?
        Viite-Ville kirjoitti:

        112Ink.fi ja inkClub.com ovat eri lafkoja.

        olen joskus tuohon epsoniin ostanut tarvikemusteita...en vaan muista mikä oli musteen merkki/nimi.. Jostain liikkeestä Tampereelta noi ostin, kun Epsonin omat musteet tuntui järkyttävän hinakkailta...Jota ovatkin...
        Nämä tarvikemusteet toimi hyvin... Tosin printteri oli käytössä viikottain, eikä silloin ainakaan kuivunut.


      • merkki vaihtuu

        Mulla on kans Stylus sökönä, vaikka olen käyttänyt vain alkuperäisiä musteita, jotka ovat muuten aivan järkyttävän hintaisia.

        Taidan myös ostaa laaserin, mustavaloinen ei edes paljon maksaisi, mutta haluttaisi kyllä värilaite.


    • pettynyt

      Olen ostanut 112Inkistä kolme eri kertaa. Ensimmäisellä kertaa joulukuussa 2006 kaikki sujui moitteetta. Musteet tulivat pian ja olivat kunnossa. Viime joulukuussa sen sijaan sain yhden rikkinäisen ja yhden vajaan kasetin. Tilasin uudelleen nyt kesäkuussa ja kasetteja ei ole tullut enää lainkaan, rahat sen sijaan kelpasivat. Sähköpostikyselyihini ei vastata eikä firman sivuilla mainittu puhelinnumerokaan vastaa.

      Yhtiön toiminta vaikuttaa nykyisellään täydeltä huijaukselta, sillä yhtiötä ei ole edes rekisteröity Suomeen. En ole ainoa ongelmiin joutunut joka netin monelta muultakin foorumilta on nähtävissä. En missään nimessä suosittele kenellekään tilaamista 112Ink:stä.

    • kovasti pettynyt

      Minulla on vain huonoja kokemuksia 112inkistä: toimitusaika oli yli viikon, puolet etukäteen maksetusta tilauksesta puuttui. -Tosin lähettivät perään, kun valitin.
      Musteet olivat kuivuneet eikä palautusohjeita annettu pyynnöstä huolimatta. Eivät vastaa sähköpostiin.

    • Wee Pee Tee

      Muutaman kerran olen tilannut paikasta musteita. Olen maksanut musteet etukäteen ja ne ovat tulleet noin 3-4 päivää tilauksesta. No, en niitä seuraavalle päivälle ole koskaan odottanutkaan.

      Viimeisin tilaukseni piti sisällään kaksi HP:n mustepatruunaa, magnetan ja keltaisen. No, tavara tuli noin 4 päivää tilauksesta, mutta siellä olikin magneta ja sininen.

      Lähetin sähköpostin, toisen ja kolmannenkin. Mitään ei ole tapahtunut. Mitään ei ole vastattu. Aikaa sähköpostien välillä on kulunut jo kymmenen päivää.

      Olen yrittänyt soittaa sivustolla olevaan numeroon. Puhelu menee vastaajaan, jossa kehoitetaan ottamaan yhteyttä sähköpostilla. Ei vastauksia.

      En tilaa 112Ink.fi - ltä enää mitään ja kehoitan muitakin vahvasti harkitsemaan asiaa!


      **********
      Yhteydenotto

      Jos sinulla on kysymyksiä voit lähettää meille sähköpostia niin vastaamme mahdollisimman pian!

      Ystävällisin Terveisin // 112Inkin Asiakaspalvelu
      Aukioloajat: maanantaisin-perjantaisin 10.00-18.00

      112Ink Oy
      Y-tunnus: SE556664496801
      Osoite: Box 22015, 104 22 Stockholm, Ruotsi
      Sähköposti: [email protected]

      **********

      • Wee Pee Tee Eee

        Samat yhteystiedot puhelinnumeron osalta löytyy verkosta myös Inky.fi - sivustolla musteita kauppaavasta firmasta.


      • Wee Pee Tee

        Lähetin 112inkin asiakaspalveluun sähköpostiviestin, jossa mainitsin, että seuraava yhteydenotto tulee kuluttajaviranomaisilta. Sain vastauksen alle tunnissa! Minulle luvattiin lähettää puuttuva mustekasetti välittömästi.

        Perjantaina posti toi kaivatun paketin. Tai niin ainakin luulin. Minulle oli lähetetty täysin väärän mallinen MUSTA mustekasetti ilman mitään saatekirjelmää. Huvittavinta tässä oli se, että mustekasetin kotelon pohjassa luki "use before 18.11.2010". Käyttäisihän tuota, jos olisi siihen soveltuva tulostin.

        Seuraavana pitänee vaatia rahoja takaisin puuttuvan tuotteen osalta.


    • kukkakaali...

      Tai heitä koko vehje kaatikselle, musterosvo koko helahoito. Olet varmaan jo huomannut, miten hyvää jälkeä epson tekee ja silti väittää musteen loppuneen ja koneesi ei toimi. Se ei ole vahinko, se on tehty sellaiseksi. Se laskee kelkan liukukerrat ja sen perusteella lopettaa tulostuksen ilmoittamalla valheellisesti värin loppuneen. Jos aiot jatkaa epsonisi käyttöä (mitä en suosittele) tarvitset sen sirunollaimen (mustekasetti.com) jotta pystyt käyttämään ostamasi musteet kokonaan. Epson heitättää valtavat määrät mustetta kaatopaikalle juuri tämän syyn takia.
      Lyhyesti: Vaihda tulostimesi merkkiä!

      • hp

        Taitaa olla että, maksamani rahat menivät ruotsin pojan p########n.
        kohta pariviikkoa odotellut musteitani.
        täytyy levittää sanaa että on huijausta koko lafka.


      • zeltsu

        Kukkakaali vastasi juuri siihen arvoitukseen mihin olen yrittänyt etsiä vastausta KIITOS ja kyllä itsekkin siirrynctoisenlaiseen laitteeseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe