Meteori törmää maahan 2019

Mää

Olettekos kuulleet meteoriitista joka on paraikaa matkalla maahan. Nasan sivuilta pitäis löytyy tarkemmat tiedot.

Olen kuullut että se ei kokonaan törmää maahan vaan siitä lentää palanen suomeen keskelle asutus taajamaa. Sillon räjähtää.

No ei se kuulemma aiheuta mitää tuhoa mutta se herättää suurta miälenkiintoa maan tiedemiähissä.

Kuulemma vuonna 2019 tänne asettuu ihmistä paljon älykkäämpi rotu.

Minkäköhän kokoisia meteorin paloja ydinreaktorit on tehty kestämään.

Usein ihmiset ajattelevat että ei tarvitse välittää ydinvoimaloista koska he luulevat olevansa silloin kuolleet kun voimaloista voisi tulla suuri riesa.

Varsinkin näiden voimaloiden aikaansaajilla on isoin vastuu asiasta vaikka he luulevat pääsevänsä kuin koira veräjältä.

Mitäs sitten seuraavassa elämässä tuumaavat kun maa on ydin voimaloiden riesaama.

Olen kuullut että piäni meteoriitin palanen oli joskus sujahtanut katon läpi keittiön pöydän läpi erään perheen syödessä ja se tapahtui suomessa.

10

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei Turussa asuva

      Meteori osuu Nasan laskelmien mukaan keskelle Turkua, joten mitään vahinkoa ei tule. Jos rata jostainsyystä osoittautuu vääräksi, meteoriittiä on tarkoitus satelliitin avulla tökätä niin, että se putoaa Turkuun.

      • mmhgng

        kaikkihan tietää että turussa ei ole älyllistä elämää, joten samahan se on sinne tökätä.


      • jkjjkjkjkjjkj
        mmhgng kirjoitti:

        kaikkihan tietää että turussa ei ole älyllistä elämää, joten samahan se on sinne tökätä.

        Meneeköhä se maan tasalle koko turku. Miksköhän turku on uhrattavissa oleva alue.

        Miks just turku. Eiks ne jenkit tykkä turust.

        Nouseekohaa turkulaiset kohta kapinaa jenkkei vastaa ja alkaavat sysään sinne jotaa terroriiskuja?


      • Mää
        jkjjkjkjkjjkj kirjoitti:

        Meneeköhä se maan tasalle koko turku. Miksköhän turku on uhrattavissa oleva alue.

        Miks just turku. Eiks ne jenkit tykkä turust.

        Nouseekohaa turkulaiset kohta kapinaa jenkkei vastaa ja alkaavat sysään sinne jotaa terroriiskuja?

        Et sen ei ainakaa pitäis aiheuttaa mitää suurkatastrofii. Mut se meneeks se turku maantasalle on että en tiedä.

        Eiköhän ne ihmiset joudu muuttamaa jonnee muualle sieltä turusta kait vissiin.

        Ceorge bush iso kenkänen äijä. Päättääköhän se että sen kamut käy tuuppaamassa sen turkuun tiedä häntä.


      • Miu mau
        Mää kirjoitti:

        Et sen ei ainakaa pitäis aiheuttaa mitää suurkatastrofii. Mut se meneeks se turku maantasalle on että en tiedä.

        Eiköhän ne ihmiset joudu muuttamaa jonnee muualle sieltä turusta kait vissiin.

        Ceorge bush iso kenkänen äijä. Päättääköhän se että sen kamut käy tuuppaamassa sen turkuun tiedä häntä.

        Asun turussa bäää! olen köyhä eikä minulla ole ainakaa tällä hetkellä varaa muuttaa pois turust.

        Mutta meidän täytyy kuitenkin muistaa että ihmisiä ovat myös turkulaiset.

        2019 pitää kait sitten käydä ryöstämässä pankki!

        Ja minä kostaa George bush!


      • turkulaista mentaliteettia
        Miu mau kirjoitti:

        Asun turussa bäää! olen köyhä eikä minulla ole ainakaa tällä hetkellä varaa muuttaa pois turust.

        Mutta meidän täytyy kuitenkin muistaa että ihmisiä ovat myös turkulaiset.

        2019 pitää kait sitten käydä ryöstämässä pankki!

        Ja minä kostaa George bush!


      • Miu mau
        turkulaista mentaliteettia kirjoitti:

        Ryöstetään se yhdessä. George bushin salaliiton aikaansaama. Tökkäävät sen suomeen jotta suomalaisten tulisi olla kiitollinen heille ja saisvat suosioo suomalaisilta.


      • Jaakko
        Miu mau kirjoitti:

        Ryöstetään se yhdessä. George bushin salaliiton aikaansaama. Tökkäävät sen suomeen jotta suomalaisten tulisi olla kiitollinen heille ja saisvat suosioo suomalaisilta.

        Sit on taas jenkit suuria maailman pelastajia, ja sit suuri osa suomalaisista hullaantuu, jos hullaantuu, ja jee pitää liittyy natoo ku jenkit teki niin suuren palveluksen suomelle, että suomi on sitte sen heille velkaa. No ainakin teoriassa.

        Tökkäisvät sen haminan raatihuoneesee, yhtenä toisena vaihtoehtona.


      • Supo tutkii
        Jaakko kirjoitti:

        Sit on taas jenkit suuria maailman pelastajia, ja sit suuri osa suomalaisista hullaantuu, jos hullaantuu, ja jee pitää liittyy natoo ku jenkit teki niin suuren palveluksen suomelle, että suomi on sitte sen heille velkaa. No ainakin teoriassa.

        Tökkäisvät sen haminan raatihuoneesee, yhtenä toisena vaihtoehtona.

        Olen kuullut luotettavasta lähteestä samaa mitä moni muukin. Bush vihastunut Suomen ulkopoliittisesta linjasta Irakin lammaspaimenkiintiö kiistassa. Erityisesti Hamina ja kaupungin raatihuoneen lähiseutu vaarassa.

        Itse olen jo järjestämässä ihmiskilpimuuria raatihuoneen eteen, mutta yllätys yllätys olen vielä ainoa.

        PIDETÄÄN LINJA KOVANA!


      • turkulainen

        Ikävää että joudun muuttamaan pois Turusta ennenkuin meteori tippuu/ohjataan asuinsijoilleni. Muutan ehkä Tampereelle joka on muutenkin perheeni mielestä parempi kaupunki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe