teistä on jo ostanut Harry Potter ja puoliverisen prinssi- kirjan?
kuinka moni...
20
1274
Vastaukset
Äiti kävi ostamassa puolestani, tosin en tiedä milloin ehdin lukea. On vähän muita kirjoja jonossa.
Pakko vielä mainita, että kansi on ihQ. Pidän väreistä älyttömästi, ja Launiksen tyyli on aina miellyttänyt minua. Varsinkin takakansi on tyylikäs.
- PiBarminttu
Pat_Bateman kirjoitti:
Pakko vielä mainita, että kansi on ihQ. Pidän väreistä älyttömästi, ja Launiksen tyyli on aina miellyttänyt minua. Varsinkin takakansi on tyylikäs.
Siis oon todellaki samaa mielt!
Must se kirjan selkä on kyl kaikkein näteimmän värinen ku se on sellai ihanan punane!
Vertailin just tänä aamun kirjojen kansii ja huomasin et ihan sairas ero 1 ja 6 välis!
Iho on paljo punertavampi 6 ku 1 ja muutenki värit
on paljo tummempii 6 ku 1!!! - -HPf-
Pat_Bateman kirjoitti:
luettu on... loppu vähä niinku keske....
suomalaisista kansista en oikein pidä.. espanjassa kannet olivat oikeasti kauniit ja pikkutarkat, melkein kuin tauluja :)
- ,,,,,
Kävin ostamassa koulun jälkeen. Ja pitää hehkuttaa sitä, että en ollut varannu kirjaa mitenkään ja hintaa oli 24,90. Oli serkun kanssa kinaa etten muka sais kirjaa ollenkaan jos en varaa tai joutuisin maksamaan siitä lähemmäs 40 euroo. Itte hän varas ja joutu pulittamaan 5 euroo enemmän. :p
- Winky
tosi mälsää kun saan sen vasta sitten. :D pikkuveljellä huomenna synttärit ja tänään pitää niitä laittaa, niin sit vasta lauantaina pääsen kaupungiin ostamaan xD :D
Pitää äkkiä täältä lähtee kun kaikki spoilaa kun se on luvallista :D - Lordi kaikkitietävä
Koulussa yks poika väitti et ne oli loppuunmyyty kello 8.00 aamulla. Mut kun menin sinne koulun jälkeen sain erikois alennuksella 23.90 ku normaali hinta oli 29.90 se meijä luokan poika sai sen Potterin vanhalla hinnalla. Siis oli vähän fiistii. Kansi on musta aika urgh... En oo koskaan tykänny Potterin kansista mutta, se PIMEÄNPIIRTO taustalla oli mun makuuni.
- Dark-Blastoise
se hinta nyt jo 29.90?? Mä en oo viellä ostanu sitä, ku puuttu 90 senttii tosta 23.90... :(
- <3<3<3<3
odotan innolla jo lauantaita että pääsen lukemaan KOKOPÄIVÄKSI! :)
Tottakait se löytyy jo hyllystäni luettuna ;)
- bungie
..ole vielä ostanut, mutta ehkä sitten joskus tulevaisuudessa. Tapahtuman kun tiedän jo, niin kirjastosta lainaan kirjan kun vuoroni tulee.
- Elros
Luin Puoliverisen prinssin aika tarkalleen vuorokaudessa, kun sen lukemisen aloitin Torstaina kello kolme. Luku sujui kivasti ja luin kirjaa käytännössä katsoen koko torstain kello kolmesta alkaen. Perjantaina kolmen aikaan lopettelin. Harmittaa niin vietävästi, että koulu oli siinä edessä häiriköimässä, sillä taivas tietää, miten nopeasti olisin ilman sitä lukenut Puoliverisen.
- jaffat
Kirjan sain luettua ja aloitin uudestaan lukemaan. Eka lukukerta menee nopeammin ja toisella kerralla syventyy paremmin.
- PiBarminttu
Se tuli Suuren suomalaisen kirjakerhon kautta suoraa kotii mut joutu pulittaa kympin enemmä ku oli se sen oikee hinta(29,90) Eli ei kannata tilata Kirjakerholt mitää kirjaa!
Oon lukenu sitä jo aikas monta lukuu! - anzu
ostin ja luin. :)
- Hawk
Ostin heti kun sen kirjakaupasta sai ja luin saman tien :D
- Mollylai
se on ostettu meille mut en oo lukenu yhtää:-(
aion lukee sen takulla!!!!!!!!!!!!!!!- laurana
Mummo osti sen mulle (olin ja kassalla kirja ja lompakko kädessä kun iskä soitti että älä osta sitä kirjaa ku mummo osti sen sulle jo) ja luettu on. en ihan heti jaksa lukea uudestaan kun se loppu oli niin raskas ja surullinen. samoin kuin viitosessa.
- delta90
Kävin ostamassa sen sinä päivänä ku se tuli... xD
- Snowball
Minä, minä! Tietysti olen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860