Anna ja minä

tyttö88---

Olin aina ollut jokseenkin ujo ja pitänyt itseäni heterona. Ehkä en halunnut myöntää itselleni, että myös naiset kiihottivat minua. Erään illan jälkeen ei kyllä jäänyt epäselvyyttä bi-seksuaalisuudestani.

Työskentelin au-pairina Saksassa. Päiväni menivät kotitöitä tehden ja lasten kanssa peuhatessa. En ollut miettinyt seksiä päiväkausiin kun sosiaaliset kontaktinikin rajoittuivat isäntäperheeseen.

Isäntäperheen äiti huolestui minusta, koska minulla ei ollut ystäviä kaupungissa. Hän pyysi tuttavaperheensä tytärtä viemään minut joskus jonnekin. Olin oikein iloinen kun kuulin, että tyttö haluaa mielellään nähdä minut. Tyttö soitti minulle. Juttelimme ja lupasimme pitää yhteyttä.

Eräänä viikonloppuna isäntäperheeni päätti lähteä kylpylään viikonlopuksi. Sain luvan kutsua kavereita. Kutsuin ainoan kaverini, tytön, eli Annan. Anna lupasi tulla. Päätimme pitää pienimuotoiset bileet ja lähteä baariin myöhemmin. Anna tuli jo päivällä käymään. Kävimme yhdessä kaupassa ja valmistelimme ruokaa vieraille. Saimme ruuat valmiiksi odotettua aiemmin ja tajusimme, että meillä oli vielä monta tuntia aikaa ennen kuin vieraat tulevat.

Päätimme käydä suihkussa. Anna kävi ensin ja minä hänen jälkeensä. Kun tulin suihkusta, Anna oli nukahtanut sohvalle. Pyyhe oli valunut pois hänen päältään paljastaen söpön pienen pepun. Vedin pyyhkeen takaisin paikalleen. Anna heräsi siihen ja nolostui hieman. Sanoin, että voisimme mennä nukkumaan päiväunet isäntäperheemme parisänkyyn. Anna suostui ja seurasi minua.

Sängyssä maatessamme minua ei nukuttanut ollenkaan. Mietin vain Annan suloista peppua, joka oli aivan lähelläni peiton alla paljaana, olimme molemmat alasti peiton alla. Pikkuhiljaa sain kuitenkin hieman unen päästä kiinni. Heräsin kun tunsin, että peittoani raotetaan. Päätin kuitenkin leikkiä nukkuvaa. Näin silmieni raosta kuinka Anna tuijotti rintojani. Hän painoi pienen kätensä hennosti rinnalleni. Vaistomaisesti kohotin rintakehääni. Avasin raukeat silmäni ja yhtäkkiä Annan ujous oli poissa. Hän otti toisen rintani käteensä.

Päätin hieman kiusata Annaa. Käskin hänen mennä nelinkontin sängylle. Lähdin huoneesta hakemaan sidettä. Anna odotti minua sängyllä pylly pystyssä. Sidoin hänen silmänsä. Katsoin kun hän värisi ja näin kuinka hänen pillustaan valui nestettä. Aloin nuolemaan Annaa takaapäin ja hän äännähti voimakkaasti. Nuolin ja imin hellästi samalla kosketellen hänen peppureikäänsä. Kostutin sormeni ja työnsin sitä hieman peppuun. Anna huokaili ja huusi tulevansa. Sitten hän rojahti vavisten naamani päälle.

Nousin seisomaan ja sanoin, että vieraat tulevat pian. Anna kuitenkin syöksyi luokseni ja sanoi, etten voi vielä mennä. Seisoin pystyssä, mutta Anna onnistui levittämään jalkojani sen verran, että hänen kielensä osui klitorikseeni. Se tuntui niin hyvältä, että jalkani meinasivat pettää. Anna imi koko ajan jalkojeniväliä kun laskeuduin hitaasti lattialle. Kuulin ovikellon soivan, mutta Anna ei lopettanut. Pian vieraat hermostuivat ja Anna kävi avaamassa heille oven. Makasin yhä makuuhuoneessa alasti. Anna palasi ja sanoi, että oli sanonut meidän vielä meikkaavan ja sukelsi takaisin jalkojenväliini ja voimakkain ottein nuoli koko pilluani välillä imien. Huomasin, että hän hinkkasi samalla myös itseään. Minulla oli vaikeuksia pysyä hiljaa. Tulin melkein heti.

Anna päätti, että meillä on vielä aikaa, mutta meidän kannattaisi mennä jonnekin turvallisempaan paikkaan. Komerossa nuolin vielä kerran Annaa. Hän käski minun taas laittaa sormeni hänen peppuunsa. Tein työtä käskettyä. Kuulin että ovi avautui samalla hetkellä ja huusin komerosta että tulemme kohta. Ovi sulkeutui. Anna työnsi pääni takaisin pilluunsa. Tunsin sen sykkivän. Yhtäkkiä Anna alkoi inisemään, hän näytti melkein itkevältä. Hän heittelehti ja minun piti pitää kiinni hänestä, jotta sain suuni pysymään hänen pillussaan. Sitten Anna veltostui ja jäi makaamaan huohottaen komeron lattialle. Hymyilimme toisillemme.

1

7098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkutukka88

      Todella hyvä tarina... Sai alapääni sykkimään ja kostumaan ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe