Minulla on parasta aikaa menossa penisiliini kuuri (jatkunut nyt viikon). Eilen alkoi mieletön kutina alapäässä ja jotenkin muuten koko pimppi hellänä. Valkovuoto niukkaa.
Hiivahan se varmaan on. Ja nyt kysyisinkin, että onko mitään keinoa pienentää riskiä saada hiivatulehdus uudestaan seuraavan (kuukauden päästä alkavan)penisiliini kuurin aikana?
Viisureiden poiston takia kun noita kuureja tulossa viellä yksi...
Hiivahan se varmaan on. Ja nyt kysyisinkin, että onko mitään keinoa pienentää riskiä saada hiivatulehdus uudestaan seuraavan (kuukauden päästä alkavan)penisiliini kuurin aikana?
Viisureiden poiston takia kun noita kuureja tulossa viellä yksi...
Vastaukset 4
Vanhimmat
Käytä maitohappoa sisältäviä emätinkapseleita (lukuisia eri merkkejä, apteekista) seuraavan antibioottikuurisi aikana. Mulla on tepsinyt.
suun kautta otettavia maitohappobakteeri-tabletteja, nekin auttavat ehkäisemään hiivaa.
Kiitos. On nimittäin aika ikävää jos tämä tulee uudestaan... Tuntuu jotenkin vielä ärhäkämmältä kuin mitä minulla joskus oli ja silloin ei johtunut lääkkeistä.
Jugurtissa on hyviä bakteereita jotka auttaa hiivaa pysymään kurissa. Luin joskus jostain.