mikä on paras autokoulu porvoossa?tai huonoin?
paras autokoulu
17
3620
Vastaukset
- ehdottomasti...
Porvoon Autokoulu ja Höögström
- kirjoitustaito
on sulla. Etkö sä pelle osaa kirjoittaa Högström?
- olen...
kirjoitustaito kirjoitti:
on sulla. Etkö sä pelle osaa kirjoittaa Högström?
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
- ......
millä perusteella?!
- olis paikallaan!
perustele mielipidettäsi!!
- autoloulu
on porvoon autokoulu, siellä on ystävällinen henklilökunta (ja huumorintajuinen). Ne osaa työnsä!
- tiina_love666
.. porvoon autokoulussa on YKSI henkilö joka
ei tajua huumorintajusta tuon V********N...
olen meinaan ollu porvoon autokoulussa ja se
oli yhtä tuskaa !
- Molla
Paras on ehdottomasti Auto-opisto! Siellä mä opin ajamaan! Vaikka oonkin kamppulasta! buah-hah-haaaaa..
- autokoulu
driver´s club.siellä sai ainakin kortin suoritettua.
- ...-----------...
Hankala sanoa millainen on opetus ja ajokortin ajo muissa kouluissa. Hyvä jos oli varaa maksaa edes yhden koulun maksut. :/
- vertailukohteet puuttuu
Pahahan noita autokouluja on käydä vertailemaan, kun useimmilla on kokemusta noista vain yhdestä, siitä jossa aikoinaan ajoi ajokorttinsa.
Joillain voi tosin olla kokemusta useammastakin autokoulusta ajokorttiluokkien korottamisen kautta. Näin myös minulla, mutta edelliset autokoulut olivat muilla paikkakunnilla.
Vain viimeisin korotus on Porvoossa suoritettu. Olin tyytyväinen Auto-opistoon, rento henki ja joustavat maksuehdot. Erityispalveluakin saatavilla, jos jostain syystä on esimerkiksi kiire sen kortin ajamisen suhteen. - se paha
vertailukohteet puuttuu kirjoitti:
Pahahan noita autokouluja on käydä vertailemaan, kun useimmilla on kokemusta noista vain yhdestä, siitä jossa aikoinaan ajoi ajokorttinsa.
Joillain voi tosin olla kokemusta useammastakin autokoulusta ajokorttiluokkien korottamisen kautta. Näin myös minulla, mutta edelliset autokoulut olivat muilla paikkakunnilla.
Vain viimeisin korotus on Porvoossa suoritettu. Olin tyytyväinen Auto-opistoon, rento henki ja joustavat maksuehdot. Erityispalveluakin saatavilla, jos jostain syystä on esimerkiksi kiire sen kortin ajamisen suhteen.mennä sanomaan mikä on paras koska niin kuin sanoit niin yleensä on kokemusta vain yhdestä.
mutta enemmän vissiin sitten hyviä ja huonoja kokemuksia yritetään verrata.. - kokemuksia!
vertailukohteet puuttuu kirjoitti:
Vain viimeisin korotus on Porvoossa suoritettu. Olin tyytyväinen Auto-opistoon, rento henki ja joustavat maksuehdot. Erityispalveluakin saatavilla, jos jostain syystä on esimerkiksi kiire sen kortin ajamisen suhteen.Porvoon Autokoulusta, olivat unohtaneet mun kirjallisen, se vitutti, koska niiden piti kuskata ylös konttorille!(aina ei voi voittaa)=)
- basistityttö
kokemuksia! kirjoitti:
Porvoon Autokoulusta, olivat unohtaneet mun kirjallisen, se vitutti, koska niiden piti kuskata ylös konttorille!(aina ei voi voittaa)=)
paras on mun mielestä ehdottomasti on porvoon auto-opisto. rennot ja mukavat opet ja opetus silti tasokasta. vaan kehuja paikasta oon kuullu eikä itelläkään oo valittamista.=)
- hyvä ja rento
basistityttö kirjoitti:
paras on mun mielestä ehdottomasti on porvoon auto-opisto. rennot ja mukavat opet ja opetus silti tasokasta. vaan kehuja paikasta oon kuullu eikä itelläkään oo valittamista.=)
meininki porvoon autopistossa
- D-d2
Drivers club oli ainakin ylimieliset opettajat.
- Anonyymi
Porvoon Auto-opisto on ehdottomasti paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418