Tietääkö joku miten voi tehdä näin et ei tarvii aina uudelleen tehä tehtävii uudelleen kun asentaa taas, kun olin niin kaukana jo missioneis niin sit piti asentaa uudelleen kun tietokonees oli virus, itse pelaan GTA vice cityä. olette kilttejä jos vastaatte koska se on ihan tylsää tehdä ne taas ja taas. eli se joka vastaa niin tuhannet kiitokset jo etukäteen
Vastakaa edes joku :(
6
629
Vastaukset
- <3 <3 <3
Suosittelen ostamaan pelit kaupasta. Ei tule viiruksia
lataa netistä sen prosentti määrän savetus johon jäit. Sivut löydät tältä palstalta tai googlella. Muuta keinoa en keksi tuohon muuta kuin muista varmuuskopioida savetus tiedosto niin voit vain sen lisätä jos joudut pelin uudelleen asentaa. ja kuten tuolla jo tuli mikäli kyseessä on piraatti versio (netistä ladattu) mene kauppaan ostamaan aito peli koska täälä ei tueta piratismiä (ainakaan Gta peleihin kohdistuvaa)
- Ihmisparka
mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -
- eiiiiiiiiii
Ihmisparka kirjoitti:
mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -
tosiaankin ihmisparka... voihan siihen silti netistä ladata roinaa, modeja ja talletuksia... ei se ole rikollista jos ilmaista rompetta lataat...
- Toimii joissain:
Otat GTA Vice Cityn savetuksen, laitat sen toiseen kansioon, asennat uudelleen ja laitat vanhan savetuksesi sinne savetusten omaan kansioon. Niin se joissain peleissä toimii.
- Jos...
Koneesi tyhjennetään täysin, tallenna savetuksesi jollekkin tyhjälle levylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent302561Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1652535Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär561813En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1001466Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa271192Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1831159viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12880Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa60836Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83821- 60721