Tietääkö joku miten voi tehdä näin et ei tarvii aina uudelleen tehä tehtävii uudelleen kun asentaa taas, kun olin niin kaukana jo missioneis niin sit piti asentaa uudelleen kun tietokonees oli virus, itse pelaan GTA vice cityä. olette kilttejä jos vastaatte koska se on ihan tylsää tehdä ne taas ja taas. eli se joka vastaa niin tuhannet kiitokset jo etukäteen
Vastakaa edes joku :(
6
594
Vastaukset
- <3 <3 <3
Suosittelen ostamaan pelit kaupasta. Ei tule viiruksia
lataa netistä sen prosentti määrän savetus johon jäit. Sivut löydät tältä palstalta tai googlella. Muuta keinoa en keksi tuohon muuta kuin muista varmuuskopioida savetus tiedosto niin voit vain sen lisätä jos joudut pelin uudelleen asentaa. ja kuten tuolla jo tuli mikäli kyseessä on piraatti versio (netistä ladattu) mene kauppaan ostamaan aito peli koska täälä ei tueta piratismiä (ainakaan Gta peleihin kohdistuvaa)
- Ihmisparka
mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -
- eiiiiiiiiii
Ihmisparka kirjoitti:
mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -
tosiaankin ihmisparka... voihan siihen silti netistä ladata roinaa, modeja ja talletuksia... ei se ole rikollista jos ilmaista rompetta lataat...
- Toimii joissain:
Otat GTA Vice Cityn savetuksen, laitat sen toiseen kansioon, asennat uudelleen ja laitat vanhan savetuksesi sinne savetusten omaan kansioon. Niin se joissain peleissä toimii.
- Jos...
Koneesi tyhjennetään täysin, tallenna savetuksesi jollekkin tyhjälle levylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800