Vastakaa edes joku :(

Ihmisparka

Tietääkö joku miten voi tehdä näin et ei tarvii aina uudelleen tehä tehtävii uudelleen kun asentaa taas, kun olin niin kaukana jo missioneis niin sit piti asentaa uudelleen kun tietokonees oli virus, itse pelaan GTA vice cityä. olette kilttejä jos vastaatte koska se on ihan tylsää tehdä ne taas ja taas. eli se joka vastaa niin tuhannet kiitokset jo etukäteen

6

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3 <3 <3

Suosittelen ostamaan pelit kaupasta. Ei tule viiruksia

• lataa netistä sen prosentti määrän savetus johon jäit. Sivut löydät tältä palstalta tai googlella. Muuta keinoa en keksi tuohon muuta kuin muista varmuuskopioida savetus tiedosto niin voit vain sen lisätä jos joudut pelin uudelleen asentaa. ja kuten tuolla jo tuli mikäli kyseessä on piraatti versio (netistä ladattu) mene kauppaan ostamaan aito peli koska täälä ei tueta piratismiä (ainakaan Gta peleihin kohdistuvaa)

• Ihmisparka

mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -

• eiiiiiiiiii
        Ihmisparka kirjoitti:

mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -

tosiaankin ihmisparka... voihan siihen silti netistä ladata roinaa, modeja ja talletuksia... ei se ole rikollista jos ilmaista rompetta lataat...

• Toimii joissain:

Otat GTA Vice Cityn savetuksen, laitat sen toiseen kansioon, asennat uudelleen ja laitat vanhan savetuksesi sinne savetusten omaan kansioon. Niin se joissain peleissä toimii.

• Jos...

Koneesi tyhjennetään täysin, tallenna savetuksesi jollekkin tyhjälle levylle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe