Pystyykö USA:ssa maksamaan VisaElectronilla?
"Oikeaa" Visaa en saa, kun luotot menneet.
Rästit on kyllä lähes maksettu pois, mutta minkäs teet.
Pystyykö sillä nostamaan rahaa automaateista?
Pitääkö vain ottaa käteistä mukaan?
Visa Electron / USA
10
15250
Vastaukset
- toimii hyvin
ainakin automaateissa. Ihan kaikista ei saa rahaa, mutta ainakin niistä, joissa on Visan tunnus. Maksamisesta en tiedä. Itselläni on mukana sekä oikea Visa, että Visa Electron.
- eu ummarra
olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?
- Plastikman
eu ummarra kirjoitti:
olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?
Ne ja Amex ja Dinersi aina mukana. Mitä järkeä no ei ole koskaan loppuneet rahat kesken vaikka joku kortti jossain ei olisikaan suostunut toimimaan. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se että kortti ei toimi. Usein sattuu ulkomailla että viikonloppuna ei joku kortti toimi. Tai tietyn kortin lukulaite on niin loppu ettei lue korttia. Ottaa harvinaisemman kortin kuten Amexin esiin ja jo toimii.
- imaisee
eu ummarra kirjoitti:
kortit. Mitäs sitten teet kun ei oo kortin korttia.
- Reppureiska
Sain ainakin itse maksettua Jenkeissä Hotelliyön Visa Electronilla San Diegossa ja muutenkin Kalifornian alueella mulla toi kortti ihan normaalin Visan tasoisesti (matkaajakumppanillani oli Visa). Suurimmaksi osaksi automaateista sai siis rahaa.
En tiedä, että jos menet jonnekin ns.tuppukyllään, voi olla, että kortia ei hyväksytä, mutta näissä isoissa paikoissa liikkuessasi, pitäisi homman toimia! Mukavaa reissua! :) - heni
Visa electron kay melko monissa kaupoissa,missa kay tavallinen visakin.Monet myyjat eivat edes tieda,etta heidan koneensa hyvaksyy electronin,joten taytyy vain rohkeasti kokeilla.Mutta esim.kaikki wallmartit etc.hyvaksyy electronin.
- ?????
omalta pankkitililtä??
Pankkikortti ei ymmärtääkseni toimi automaateissa.
Onko rahanvaihto pankissa (euro->taala) hyvä keino
vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??
Kokeneet reissaajat voisivat antaa "valuuttatietoutta" aloittelijalle.
U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla. ????? kirjoitti:
omalta pankkitililtä??
vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??
U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla.kannattaa vaihtaa ehdottomasti suomessa .jenkeissä kurssi todella huono.visa-elecktron toimii visa automaateissa,kannattaa nostaa.euroja ei kannata viedä ollenkaan rapakon taakse!
- tuya
????? kirjoitti:
omalta pankkitililtä??
U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla.Minä olen vaihtanut taaloja Suomessa pankissa ja ottanut osan käteisestä matkashekkeinä. Niiden ja tavallisen Visa-kortin kanssa ovat reissut menneet aika mukavasti.
Kun vaihtaa rahaa niin kannattaa pyytää pieniä seteleitä; vitosia, kymppejä, kaksikymppisiä ja ehkä muutama 50 dollarin seteli mutta ei mitään satasen seteleitä.
Matkashekit ovat omalla kohdallani olleet 20 ja 50 dollarin arvoisia. - Maailma on täynnä hulluja
tuya kirjoitti:
Minä olen vaihtanut taaloja Suomessa pankissa ja ottanut osan käteisestä matkashekkeinä. Niiden ja tavallisen Visa-kortin kanssa ovat reissut menneet aika mukavasti.
Kun vaihtaa rahaa niin kannattaa pyytää pieniä seteleitä; vitosia, kymppejä, kaksikymppisiä ja ehkä muutama 50 dollarin seteli mutta ei mitään satasen seteleitä.
Matkashekit ovat omalla kohdallani olleet 20 ja 50 dollarin arvoisia.Matkashekit toimivat? Minullakin Electron, mutta en tiedä paljonko uskaltaa vaihtaa dollareiksi, jos esim. rahat katoaa tms. tullissa kaverilta vietiin rahat (USA)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327327- 434403
- 283999
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893509- 132583
- 302525
- 442182
- 292139
- 1642003
- 1051412