Mazda 6

Tietääkö kukaan mikähän mahtaa mazda kutosen etupäässä pitää kolahduksen kuoppaan ajettaessa. vasemmalta puolen kuuluu. Auto on -03, 1.8 ja ajettu 70 tkm. Missään ei tunnu olevan väljää. (vakaaja/päät, alapallot, yläpallot.) Iskunvaimennin?

7

1919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PietariPessi

...asfaltin reuna?

Älä aja liian isoon kuoppaan, vääntyy sardiinipurkki auki.

• JoTeT

Mun kutosessa uusittiin vasemmalta puolelta pystyssä oleva "linnunluu". Loppu kolahdukset. Väljä nvel löyty auton ollessa nosturilla pyörät vapaalla.

• 2.3 GT

Olisko ohjaus-akselin rihloituksessa väljyyttä.Korjaavat sen takuuna eli vähän jäykempää vaseliinia..jo loppuu kolinat.

• 2.3 GT kirjoitti:

Olisko ohjaus-akselin rihloituksessa väljyyttä.Korjaavat sen takuuna eli vähän jäykempää vaseliinia..jo loppuu kolinat.

joo selvä kanaluu kolahdus jos montusta kolahtaa eikä tunnu muuten ajolle! helppo itekkin vaihtaa!

• vaan loppuuko
        2.3 GT kirjoitti:

Niin mäkin oletin, että kolinat loppuu vaan nehän palasivat takaisin kun vaseliinit oli ilmeisesti kuluneet pois. Vaseliinia pitäis kai käydä vaihtamassa vähän väliä (10 tkm välein). Tämä ei ole provo.

• odottanut

edellinen kysyjä asiallista vastausta. Jos sulla
        ei ole asiaan muuta kommenttia niin siirry sossu-
        luukulta työn pariin vaikka lakaisemaan lakaisinkoneella tai herjaamaan muille palstoille
        hiihtäjäsuuruus M.Myllylän viinankäytöstä!

• Selvisi sit sekin kolahdus. Sisälokasuojan reuna otti kiinni ylätukivarren kulmaan kun jousitus kävi alhaalla.... Olisko lumi tai jokin siirtänyt sisälokasuojan toista puoliskoa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe