Tietääkö kukaan mikähän mahtaa mazda kutosen etupäässä pitää kolahduksen kuoppaan ajettaessa. vasemmalta puolen kuuluu. Auto on -03, 1.8 ja ajettu 70 tkm. Missään ei tunnu olevan väljää. (vakaaja/päät, alapallot, yläpallot.) Iskunvaimennin?
Mazda 6
7
1919
Vastaukset
- PietariPessi
...asfaltin reuna?
Älä aja liian isoon kuoppaan, vääntyy sardiinipurkki auki. - JoTeT
Mun kutosessa uusittiin vasemmalta puolelta pystyssä oleva "linnunluu". Loppu kolahdukset. Väljä nvel löyty auton ollessa nosturilla pyörät vapaalla.
- 2.3 GT
Olisko ohjaus-akselin rihloituksessa väljyyttä.Korjaavat sen takuuna eli vähän jäykempää vaseliinia..jo loppuu kolinat.
2.3 GT kirjoitti:
Olisko ohjaus-akselin rihloituksessa väljyyttä.Korjaavat sen takuuna eli vähän jäykempää vaseliinia..jo loppuu kolinat.
joo selvä kanaluu kolahdus jos montusta kolahtaa eikä tunnu muuten ajolle! helppo itekkin vaihtaa!
- vaan loppuuko
2.3 GT kirjoitti:
Niin mäkin oletin, että kolinat loppuu vaan nehän palasivat takaisin kun vaseliinit oli ilmeisesti kuluneet pois. Vaseliinia pitäis kai käydä vaihtamassa vähän väliä (10 tkm välein). Tämä ei ole provo.
- odottanut
edellinen kysyjä asiallista vastausta. Jos sulla
ei ole asiaan muuta kommenttia niin siirry sossu-
luukulta työn pariin vaikka lakaisemaan lakaisinkoneella tai herjaamaan muille palstoille
hiihtäjäsuuruus M.Myllylän viinankäytöstä!
Selvisi sit sekin kolahdus. Sisälokasuojan reuna otti kiinni ylätukivarren kulmaan kun jousitus kävi alhaalla.... Olisko lumi tai jokin siirtänyt sisälokasuojan toista puoliskoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713