Ihme juttu

tyttö

Tänään asentelin kakkosen uudelleen ja siihen lisäksi yliopisto lisäosan.

Olen hakenut netistä jumalattomat määrät lisää tavaraa yms sims 2 peliin jotka ovat toimineet hyvin. Nyt kun asentelin nämä netistä lataamani jutut uudelleen tämän yliopisto-osan asennuksen jälkeen, niin kaikki muut toimii mutta simit eivät liiku ja kello ei kulje, ikään kuin olisi koko ajan pause päällä. Mikä neuvoksi? Pitääkö minun poistaa kaikki asentamani lisätavarat sun muut kun eivät tunnu pelittävän tämän yliopisto-osan kanssa vai onko muilla ollut tälläistä ongelmaa? Miten muulla siitä selviäisi kuin poistamalla ladatut jutut ja asentamalla niitä vähän kerrallaan takaisin jotta voisi tarkistaa mikä aiheuttaa simien pysähtymisen?

4

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii

Mulla on toiminut hyvin ladatut yliopiston kanssa. Ja yöelämän ja joulun ja kaupan kanssa..

• tyttö

Löysin itse ratkaisun ongelmaani, kerron sen tässä muillekin jos joku on kohdannut saman ongelman:

Syy on siis joissakin ladatuissa tavaroissa.
      Ne saa helpoiten "pois päältä", eli niitä ei tarvitse poistaa kokonaan, googlettamalla ohjelman nimeltä The sims 2 content manager. Se on EA:n oma ohjelma joka listaa kaikki lataamasi sälät ja näyttää punaisena ne joissa on vikaa tai jotka eivät syystä tai toisesta nyt toimi.

Nämä punaisella olevat saa joko poistettua, tai laitettua pois päältä, niin että ne eivät esiinny pelissä. Itse laitoin ne pois päältä ja nyt peli toimii taas hienosti. :)

• tyttah

Vai saiko joku? :)

• tyttah kirjoitti:

Vai saiko joku? :)

Se asentuu suomeksi kun asennat sen, mikäli sun pelimanuaali on suomeksi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe