Ihme juttu

tyttö

Tänään asentelin kakkosen uudelleen ja siihen lisäksi yliopisto lisäosan.

Olen hakenut netistä jumalattomat määrät lisää tavaraa yms sims 2 peliin jotka ovat toimineet hyvin. Nyt kun asentelin nämä netistä lataamani jutut uudelleen tämän yliopisto-osan asennuksen jälkeen, niin kaikki muut toimii mutta simit eivät liiku ja kello ei kulje, ikään kuin olisi koko ajan pause päällä. Mikä neuvoksi? Pitääkö minun poistaa kaikki asentamani lisätavarat sun muut kun eivät tunnu pelittävän tämän yliopisto-osan kanssa vai onko muilla ollut tälläistä ongelmaa? Miten muulla siitä selviäisi kuin poistamalla ladatut jutut ja asentamalla niitä vähän kerrallaan takaisin jotta voisi tarkistaa mikä aiheuttaa simien pysähtymisen?

4

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii

Mulla on toiminut hyvin ladatut yliopiston kanssa. Ja yöelämän ja joulun ja kaupan kanssa..

• tyttö

Löysin itse ratkaisun ongelmaani, kerron sen tässä muillekin jos joku on kohdannut saman ongelman:

Syy on siis joissakin ladatuissa tavaroissa.
      Ne saa helpoiten "pois päältä", eli niitä ei tarvitse poistaa kokonaan, googlettamalla ohjelman nimeltä The sims 2 content manager. Se on EA:n oma ohjelma joka listaa kaikki lataamasi sälät ja näyttää punaisena ne joissa on vikaa tai jotka eivät syystä tai toisesta nyt toimi.

Nämä punaisella olevat saa joko poistettua, tai laitettua pois päältä, niin että ne eivät esiinny pelissä. Itse laitoin ne pois päältä ja nyt peli toimii taas hienosti. :)

• tyttah

Vai saiko joku? :)

• tyttah kirjoitti:

Vai saiko joku? :)

Se asentuu suomeksi kun asennat sen, mikäli sun pelimanuaali on suomeksi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      256
      5359
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2333
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      243
      2041
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1844
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1690
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1321
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe