Tänään asentelin kakkosen uudelleen ja siihen lisäksi yliopisto lisäosan.
Olen hakenut netistä jumalattomat määrät lisää tavaraa yms sims 2 peliin jotka ovat toimineet hyvin. Nyt kun asentelin nämä netistä lataamani jutut uudelleen tämän yliopisto-osan asennuksen jälkeen, niin kaikki muut toimii mutta simit eivät liiku ja kello ei kulje, ikään kuin olisi koko ajan pause päällä. Mikä neuvoksi? Pitääkö minun poistaa kaikki asentamani lisätavarat sun muut kun eivät tunnu pelittävän tämän yliopisto-osan kanssa vai onko muilla ollut tälläistä ongelmaa? Miten muulla siitä selviäisi kuin poistamalla ladatut jutut ja asentamalla niitä vähän kerrallaan takaisin jotta voisi tarkistaa mikä aiheuttaa simien pysähtymisen?
Ihme juttu
4
341
Vastaukset
- Toimii
Mulla on toiminut hyvin ladatut yliopiston kanssa. Ja yöelämän ja joulun ja kaupan kanssa..
- tyttö
Löysin itse ratkaisun ongelmaani, kerron sen tässä muillekin jos joku on kohdannut saman ongelman:
Syy on siis joissakin ladatuissa tavaroissa.
Ne saa helpoiten "pois päältä", eli niitä ei tarvitse poistaa kokonaan, googlettamalla ohjelman nimeltä The sims 2 content manager. Se on EA:n oma ohjelma joka listaa kaikki lataamasi sälät ja näyttää punaisena ne joissa on vikaa tai jotka eivät syystä tai toisesta nyt toimi.
Nämä punaisella olevat saa joko poistettua, tai laitettua pois päältä, niin että ne eivät esiinny pelissä. Itse laitoin ne pois päältä ja nyt peli toimii taas hienosti. :)- tyttah
Vai saiko joku? :)
tyttah kirjoitti:
Vai saiko joku? :)
Se asentuu suomeksi kun asennat sen, mikäli sun pelimanuaali on suomeksi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181