Kertokaapa hyvät keskustelijat olisiko tarpeellista varata Thaimaan sisäiset lennot jo täältä suomesta käsin? Sen tiedän, että lentoja tulee ja menee melkein vurokauden jokaisella tunnilla, mutta silti arveluttaa onko paikkoja riittävästi=( Ei kiinnostaisi viettää yhtä lomapäivää metsästellessä lentoja! Eikä taas toisaalta sitoutua liikaa aikatauluihin.
Bangkok-Phuket-Bangkok
5
1232
Vastaukset
- Changlover
Kyl mä oon joskus varannu paikanpäällä netistä seuraavalle päivälle lentoja.
Mut kyllähän se elämää helpottaa, jos ajoissa varaa...
hinnatkin taitaa olla edullisemmat, jos varaa ajoissa:)
Tota väliä mä oon lentäny AirAsialla.
Mikä on ihan jees yhtiö.- Väsyttää
Mikä on HKT?
- Changlover
Väsyttää kirjoitti:
Mikä on HKT?
Se on Phuketin lentokenttäkoodi samoin, kuin BKK on Bangkokin Don Muang(BIA)
Joulukuussa olin varannut lennon etukäteen netistä AirAsilla Bangkok-Phuket,emme siihen kyytiin päässeet,kun oli koko lento peruttu.
- djfgj
Itse olen ostanut Thain nettisivuilta. Täysin maksava turisti-luokan lippu oli 100€. Meinasin ensiksi ostaa joltain halpikselta muutoskelvottoman lipun, mutta onneksi kuhnailin ja halvimmat olivat jo menneet. Bkk:n lento oli 8h myöhässä ja siinä olisi jatkolippu mennyt suoraan roskikseen. Suomesta matkatoimiston kautta ostettuna liput olivat n. 40-50€ kalliimmat. Tämä siis viime keväänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384