Kertokaapa hyvät keskustelijat olisiko tarpeellista varata Thaimaan sisäiset lennot jo täältä suomesta käsin? Sen tiedän, että lentoja tulee ja menee melkein vurokauden jokaisella tunnilla, mutta silti arveluttaa onko paikkoja riittävästi=( Ei kiinnostaisi viettää yhtä lomapäivää metsästellessä lentoja! Eikä taas toisaalta sitoutua liikaa aikatauluihin.
Bangkok-Phuket-Bangkok
5
1184
Vastaukset
- Changlover
Kyl mä oon joskus varannu paikanpäällä netistä seuraavalle päivälle lentoja.
Mut kyllähän se elämää helpottaa, jos ajoissa varaa...
hinnatkin taitaa olla edullisemmat, jos varaa ajoissa:)
Tota väliä mä oon lentäny AirAsialla.
Mikä on ihan jees yhtiö.- Väsyttää
Mikä on HKT?
- Changlover
Väsyttää kirjoitti:
Mikä on HKT?
Se on Phuketin lentokenttäkoodi samoin, kuin BKK on Bangkokin Don Muang(BIA)
Joulukuussa olin varannut lennon etukäteen netistä AirAsilla Bangkok-Phuket,emme siihen kyytiin päässeet,kun oli koko lento peruttu.
- djfgj
Itse olen ostanut Thain nettisivuilta. Täysin maksava turisti-luokan lippu oli 100€. Meinasin ensiksi ostaa joltain halpikselta muutoskelvottoman lipun, mutta onneksi kuhnailin ja halvimmat olivat jo menneet. Bkk:n lento oli 8h myöhässä ja siinä olisi jatkolippu mennyt suoraan roskikseen. Suomesta matkatoimiston kautta ostettuna liput olivat n. 40-50€ kalliimmat. Tämä siis viime keväänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199