En jää koukkuun?

ihmettelijäää

Olen polttanut 3 askia tupakkaa noin kahden kuukauden aikana. Tai en ole varma, 1-2 tupakkaa päivässä. Nyt olen ollu toista viikkoa polttamatta, eikä tee yhtään mieli edes? Onko se niin että toiset ei jää koukkuun vaikka polttaisi kuinka? Olen myös aiemmin polttanu vain silloin kun olen humalassa, mutta selvinpäin en oikeastaan ennen. Paitsi nyt parin kuukauden aikana. Tämä ihmetyttää minua suuresti.

8

1379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmu

Kaikki jää koukkuun aikansa polttaa. Se joka aloittaa ei välttämättä jää heti koukkuun, tai joka polttaa aina silloin tällöin, mutta kyllä siinä lopulta niin käy jos aikanasa polttaa. Ainakin tilanneriippuvaiseksi tulee. Toki toiset jää koukkuun helpommalla kuin toiset, mutta ei oo ihmistä joka ei jäisi.

• tervakeuhko_

jos vedät poskareita ni ei jää koukkuun. ja ihan tiedoks et niille jotka vetää poskareita nauretaan ja se on muutenki tosi tyhmää siitä tulee vaan poskisyöpä. ja tosta sun viestistä sai käsityksen et sä oikeen yrität jäädä koukkuun? onks jotain järkee. miks ees haluut polttaa. se ei oikeesti kannata. jos todella haluut jäädä koukkuun ni vedä savut henkeen. eli hengität sen. se kyl yskittää aluks. ja vedät vähän enemmän ku pari päivässä ni huomaat pian et oot koukussa. mutta en silti suosittele!

• ihmettelijäää

Poskareita en vetele, ja kyllä tiedän että poskareiden vetäjille nauretaan, koska näin itsekin tein kun yläasteella näkyi näitä olevan. Ja makeat naurut saivat niskaan. Ja tuo turha jeesustelu ei auta yhtään, tiedän tasan tarkkaan mitä tupakka voi aiheuttaa. Huomaan kirjoitustyylistäsi sinun olevan 12-15 vuotias? Jos näin on, olen sinua miltei 10 vuotta vanhempi.

Ja kyllä, viestistäni voi saada sellaisen kuvan että tosiaan haluaisin jäädä tupakkaan koukkuun, näin ei kuitenkaan ole. Unohdin lopuksi siihen mainita että hyvä kun en ole jäänyt siihen koukkuun.

Nuo sinun henkeenveto-ohjeet kyllä pistivät naurattamaan..

• itse...

Kyllä se luultavasti on niin että toiset eivät jää koukkuun tupakkaan, en tiedä miksi. Itse olen poltellut muutaman vuoden (5v) sillon tällöin, joskus saattaa mennä kolmekin askia viikossa ja toisinaan on kuukausien taukoa. Serkkuni on myös todennut samaa, hänkin on poltellut 16 vuotiaasta lähtien silloin tällöin (nyt on yli 30v). Joskus tulee aikoja jolloin on pakko saada tupakkaa joskus ei! joten riippuvuus on siis todella vähäistä. Se on varmasti yksilöllistä.

• ihmettelijäää

Näin minäkin uskon, tuo riippuvuus on yksilöllistä. En ole itsellänikään havainnut minkäänlaisia haluja tupakkaan, tosin silloin tekee mieli jos on hieman hermostunut, eli hermosauhut ovat silloin paikallaan ;)

Mutta muuten ei ole tullut sellaista "pakkoa" saada tupakkaa. Itse taidan kuulua näihin, jotka eivät jää koukkuun paljoa/helposti, ja olen onnellinen siitä.

• ihmettelijäää

Enkä ole polttanut tähänkään mennessä yhtään tupakkaa, eikä tee mielikään.. Heh

• tyttö.

Mäkin olen 1polttanut jotain -2 tupakkaa päivässä. Ja nyt olen ollut 2kk ilman, ja ei ole tehnyt yhtään mieli, ei edes vaikka istun vieressä ja muut polttelee.

• mitään

koukkuu jää,se on vaan tapa ja vahvat pärjää aina,heikot sitte asia eriksee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      45
      4256
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4062
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3168
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      18
      3112
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3024
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2765
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2483
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      125
      2162
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      47
      2062
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24