paras kaveri

Nimetön

onks kellää samaa juttuu...? onks kellää nii hyvää ystävää, että miettii sitä melk koko ajan? siis sillee et on riippuvainen ja jos sitä ei nää vikkoo on kauhee katastrofi? miulla on. oon liianki riippuvainen, teen kaikkee sen kans aina ja meil on AINA, aina kivaa.

5

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä

on mulla bestis ja se on paras mitä on koskaa ollu..se vaan mietityttää et ku me puhutaan enemmi sillon jos/kun on ongelmia ja huolia mut nyt ilmeisesti molemmilla menee niin hyvin ettei paljoa edes tekstailla..vaikka vähän aikaa sitten vielä tekstailtii paljon melkei joka päivä.haluaisin kyllä tekstata hänelle aika usein mutta ehkä koko ajan ei tarvitse.

• mie__xD

miul on sama juttu!! xD esim. jos ei nää viikkoo ni on hirvee katastrofi ja ku sitte se kertoo vaa niit hauskoi juttui mitä sille on käyny hirveen litanjan xD
      -u always be my best friend-u know too mutch- xD xD

• hellantuuteli sentäs

kyllä ihan on paljon näitä kaveririippuvaisia...
        xDDDDDDDDD
        no minäpä kestin ilman besteintä kaveriani yli 11 vuorokautta, koville otti mutta kestin kuiteskin... =)

lutuusen hellantuutelin ihunan kamufriendini sellaane titiikkätuuppi... uij etta!!!

• ...

aina kun oon sen ja sen pikku siskonkaa mul on liiankin kivaa. mut nyt se on ruvennu olee yhen toisen meijjän luokan tytönkaa ja sil ei oo mulle aikaa. :(( no mul ja sen siskol on kivaa kahestaa. :)

• <3

minuu oikeesti pelottaa et se hylkää miut kokoajan. :( mut ei se tekis sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4320
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4079
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3736
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      89
      3576
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      65
      3351
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2636
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2344
    Aihe