Elikkä olisiko immeisiä joiden elämää piristämään olisi ilmestynyt viimeisimmän pentueen (synt. 28.12.) tulokkaita? Meillä täällä yksi vipeltää ja olisi kiva tietää muiden kuulumisia.. =)
Huhuu? Megapponin pentue!
3
948
Vastaukset
- mä vaan
Täällä meillä pyörii jaloissa Rontti poika kyseisestä pentueesta. Mitenkäs on teitillä mennyt?Vissiin teillä on Remu? Miten on poika kasvanu? :)
- Remulainen
Joo, Remuhan se täällä meillä jaloissa hyrrää. Poika on kyllä kasvanut nopeasti ja nyt on varmaan 13-14 kg. Mites teillä? Oootkos liittynyt tanskandoggi.takaisin foorumiin? Ajattelin vaan että sitä kautta olisi helppo vaihtaa kuulumisia..
- mä vaan
Remulainen kirjoitti:
Joo, Remuhan se täällä meillä jaloissa hyrrää. Poika on kyllä kasvanut nopeasti ja nyt on varmaan 13-14 kg. Mites teillä? Oootkos liittynyt tanskandoggi.takaisin foorumiin? Ajattelin vaan että sitä kautta olisi helppo vaihtaa kuulumisia..
Meillä poika on perjantain punnituksen mukaan 16 kg. Korkeuttakin on kasvanut tosi paljon, yritettiin sitä mitatakkin mut poitsu ei ollut hetkeekään paikallaan.En oo vielä liittyny sinne foorumiin tarvii kattoo jos täs jossain vaihees vaikka kerkeis.Rontti on kyl muuten tosi kiltti ja rauhallinen mitä nyt joskus saa niitä pentumaisia hepuleitaan, ja kovasti se yrittää maistella varpaita tai kättä. Mutta ollaan vaan tiukasti kielletty ni kyl se siittä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645734
- 2653344
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423314Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442748- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291648Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161477
- 231457
- 241357