Elikkä olisiko immeisiä joiden elämää piristämään olisi ilmestynyt viimeisimmän pentueen (synt. 28.12.) tulokkaita? Meillä täällä yksi vipeltää ja olisi kiva tietää muiden kuulumisia.. =)
Vastaukset 3
- mä vaan
Täällä meillä pyörii jaloissa Rontti poika kyseisestä pentueesta. Mitenkäs on teitillä mennyt?Vissiin teillä on Remu? Miten on poika kasvanu? :)
- Remulainen
Joo, Remuhan se täällä meillä jaloissa hyrrää. Poika on kyllä kasvanut nopeasti ja nyt on varmaan 13-14 kg. Mites teillä? Oootkos liittynyt tanskandoggi.takaisin foorumiin? Ajattelin vaan että sitä kautta olisi helppo vaihtaa kuulumisia..
- mä vaan
Remulainen kirjoitti:
Joo, Remuhan se täällä meillä jaloissa hyrrää. Poika on kyllä kasvanut nopeasti ja nyt on varmaan 13-14 kg. Mites teillä? Oootkos liittynyt tanskandoggi.takaisin foorumiin? Ajattelin vaan että sitä kautta olisi helppo vaihtaa kuulumisia..
Meillä poika on perjantain punnituksen mukaan 16 kg. Korkeuttakin on kasvanut tosi paljon, yritettiin sitä mitatakkin mut poitsu ei ollut hetkeekään paikallaan.En oo vielä liittyny sinne foorumiin tarvii kattoo jos täs jossain vaihees vaikka kerkeis.Rontti on kyl muuten tosi kiltti ja rauhallinen mitä nyt joskus saa niitä pentumaisia hepuleitaan, ja kovasti se yrittää maistella varpaita tai kättä. Mutta ollaan vaan tiukasti kielletty ni kyl se siittä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406