Tele FINLAND

KÄYTTÄJÄ

Se ei tietysti olisi paljon vaadittu jos tf asiakaspalveluun voisi soittaa ilmaiseksi omat asiakkaat niinkuin on laita saunalahdella tosin siellä mennään kohta samaan jonotukseen Elisan kanssa kun Elisa pyyhkäisee pois koko saunalahden

4

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PUHUJA

      Olen tismalleen samaa mieltä edellisen kanssa luulisi jo tf:n huomaavan mitä ympärillä tapahtuu kun toiset saa ilmaista palvelua tosin pitkällä viiveellä mutta kun se ei maksa niin kuluuhan se aika "musaa" kuuntelemallakin.yäk
      Olin tässä miettinyt saunikseen siirtymistä mutta siellähän kaikki muu lisäarvo maksaakin enemmän niimpä revin paperit ja päätin jäädä.

      • edullisia muitakin

        kokeile dna:ta,kaikki edullista ja hyvää kotimaista ja tietysti ilmainen asiakaspalvelu.
        Eikä asiakaspalveluunkaan kovin kauan tarvitse odottaa, siinä minuutin verran keskimäärin, kolumbuksella kaksi ja saunalahdella lähes neljä.


      • jurrikka
        edullisia muitakin kirjoitti:

        kokeile dna:ta,kaikki edullista ja hyvää kotimaista ja tietysti ilmainen asiakaspalvelu.
        Eikä asiakaspalveluunkaan kovin kauan tarvitse odottaa, siinä minuutin verran keskimäärin, kolumbuksella kaksi ja saunalahdella lähes neljä.

        Saahan sitä puhetta pitää mutta kun pitäisi näyttöjä antaa niin mitäs sitten dna


    • Taas toi seko dna iski

      Kyllä sinä olet sitkeä sissi kun et ymmärrä etten vaihda eikä muutkaan ainakaan dnahan uskoisin niin.Mainoksia tulee jo ihan liikaa joka tuutista että minä ainakin lähden jääkaapille kun dnan höpinät alkaa TV:tä sitä paitsi ne on niin typeriäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe