jostain luin että sitä voi pelata netissä, tietäiskö joku missä jos vois pistää linkin tänne??
spiritismiä netissä??
8
3945
Vastaukset
- vascilintu
Mene googleen ja hakusanaksi: spiritismi peli
onnea metsästykseen... - kura
www.witchboard.com - Tuolla on toinen samantapainen sivusto.
- varoitan
älkää helvetti kokeilko sitä tai leikkikö sillä,mä en uskonu enkä usko vieläkään yliluonnollisiin asioihin koska kaikkeen löytyy jokin looginen selvitys mutta menin teini-iässä pelaamaan sitä ja kysyin yhtä kysymystä ja se vastasi kyllä! sitten yritin monta kertaa kysyä toisella lailla mutta tuli aina vastaus ei! yritettiin päästä pois pelistä mutta se ei onnistunut, joten poltettiin lauta. mukana meitä oli minä, yks kaveri ja yks entinen saatananpalvoja joka luki jtn ennen pelin aloittamista siihen. elämäni on ollut yhtä helvettiä 8 vuotta siitä lähtien kun pelattiin sitä en kerro enempää mitä tapahtui mutta olen käynyt psykologisissa testeissä monesti ja kaikki kertoo että olen järkevä ihminen, mutta työ mitä minun pitää tajuta elämässäni on se että mikä on totta ja mikä ei ja olen kuitenkin onnistunut siinä. mutta sanon nyt vaan että älkää leikkikö sillä. tähän ei tarvitse uskoa mutta minä itse tiedän totuuden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!932194- 841945
- 511523
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481476- 1521450
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441284Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261146Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074- 1061070