mihin alueeseen kuuluu Porvoon Portin talot? Vai onko se vaan Porvoon Porttia? Näsi? Länsiranta?
mielipiteitä?
Länsiranta-Näsi?
10
1228
Vastaukset
- hsdght
näsi
- se on..
Ala-Näsi
- Boro bosniasta
...se on. Gamppula alkaa idässä Östersundomista ja päättyy länteen jonnekin Pernajan kohdille. Usko pois, vai oliko se sittenkin Kallio. mene ja tiedä....
- mersunainen
se kuuluu porvoon porttiin jos ei oo muuta katu suunitelmaa tehty
- katusuunnitelma
mersunainen kirjoitti:
se kuuluu porvoon porttiin jos ei oo muuta katu suunitelmaa tehty
(on yhdyssana, jossa on kaksi n:ää) liittyy kaupunginosiin. Ei Porvoon portti ole mikään kaupunginosa, vaan 60-70-lukujen idea rakentaa Näsiin korkeita taloja suuren maailman malliin kaupungin portiksi. Sitten (=70-luvun lopulla) tuli ohitustie ja vei tältä(kin) idealta pohjat. Kertauksen vuoksi: jokainen tontti kuuluu yhteen ja vain yhteen kaupunginosaan. Jos asunnon myyjä tai kiinteistönvälittäjä haluaa säätää jotain Purolaa tai paskaa niin siitä vaan.
- Myyjä
Me olemme myyneet niistä raatimiehenkadun taloista asuntoja keskusta-asuntoina.
- tietoisesti..?
Oletteko tietoisesti huijanneet asiakkaitanne näin? Kyllä ne asunnot kuuluvat Ala-Näsiin...
- Kemppainen
tietoisesti..? kirjoitti:
Oletteko tietoisesti huijanneet asiakkaitanne näin? Kyllä ne asunnot kuuluvat Ala-Näsiin...
Kyllä se on uutta keskustaa ollut senjälkeen kun tuo silta avattiin.Ainakin ne lähimmät talot siinä lidlin vieressä.
- se ole mikään
Kemppainen kirjoitti:
Kyllä se on uutta keskustaa ollut senjälkeen kun tuo silta avattiin.Ainakin ne lähimmät talot siinä lidlin vieressä.
mielipidekysymys mihin kaupunginosaan joku talo (tontti) kuuluu. Tontin numero kertoo yksiselitteisesti sen. Jonkin verran (harvoin) kaupinosien rajoja muutetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405