Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko Canon kelpo kamera??

Nopea apu tarpeen!

Kinnostaisi ostaa canonin MV900 digikamera. Sanokaa suoraan, että kannattaako? Onko kuvan laatu lähellekään sonyn tasoa, eli sonyn n. 500 euron kameroiden tasoa. tässä canonissa on 16:9 tallennus dv-ulostulo, liitäntä lisämiksofonille... Auttakaapa nopeesti vai pitää laittaa muutama satku enemmän että saan vastaavanlaisen sonyn, missä toiminnat on samat, mutta kuvanlaatu parempiko??

8

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikuvaaja

      Ostin MV900 ja minusta se on kelpo peli.
      Laajakuvaformaatti on tätä päivää.
      Zoom ok, ääni ok.
      Jos haluaa kunnon laatua se maksaa vähintään 1500€.
      Uusi digitaalinen on parempi kuin vanha analoginen :)

    • jaah...

      Jaa tuota minä ostin tuossa tammikuussa Canon Mv800, muttase taitaa olla aivan omaa luokkaansa... Mutta minulla ilmeni sen kanssa kuvanlaatu ongelma. Se oli hieman epäselvä... Ja se onkin aivan kotikäyttöön. Mutta nyt kuitenkin ostin ammatti käyttöön tarkoitetun Panasonic Nvg120

      • videoharrastaja

        Kuvauksessa kannattaa opetella manuaalisäädöt!
        Monet kuvaavat automaattisäädöillä ja kuvanlaatu ei
        välttämättä paras!
        Itse käytän lähes aina manuaalisäätöjä ja kuvanlaatu
        on ulkona erittäin hyvä ja sisälläkin hyvä!


      • ......
        videoharrastaja kirjoitti:

        Kuvauksessa kannattaa opetella manuaalisäädöt!
        Monet kuvaavat automaattisäädöillä ja kuvanlaatu ei
        välttämättä paras!
        Itse käytän lähes aina manuaalisäätöjä ja kuvanlaatu
        on ulkona erittäin hyvä ja sisälläkin hyvä!

        Canon kilapilee vain nimellään.´.


      • ettäs tiedätte
        ...... kirjoitti:

        Canon kilapilee vain nimellään.´.

        canon on surkea videokamera kuvanlaatu epäselvä ja sitä suriina on Canon on surkea videokamera


    • canoniko

      Minä olen myös miettinyt tuota canonin mv900, ainut mikä "huolestuttaa" että vanhemmissa malleissa moitittu että kameran käyntiääni on kova. Ja näin nauhoituksessa kuuluu taustalla surina.
      Osaako joku jolla tälläinen kamera on kertoa suriseeko vai eikö?
      Ja onko jo jossain vertailussa näkynyt?

      Canoniko

      • JHi

        Vein tänään perjantaina ostamani MV-900:n takaisin erittäin selvästi kuuluvan ja nauhalle tallentuvan surinan vuoksi. Kuvan laatu ok ja toiminnot satunnaiselle amatöörikuvalle aivan riittävät mutta jatkuva, tasainen surina alkoi ärsyttämään.


      • Canoniko
        JHi kirjoitti:

        Vein tänään perjantaina ostamani MV-900:n takaisin erittäin selvästi kuuluvan ja nauhalle tallentuvan surinan vuoksi. Kuvan laatu ok ja toiminnot satunnaiselle amatöörikuvalle aivan riittävät mutta jatkuva, tasainen surina alkoi ärsyttämään.

        Mutta minkä meinaat laittaa tilalle? Kun canoninhan mainostaa tuota oikeaa 16:9 mutta ei näytä samassa hintaluokassa missään muussa olevan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe