VAROITUKSEN

SANANEN

Hei

En tiedä kuinka moni teistä käy ostoksilla espoon isossa omenassa, mutta ajattelin
varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin nimittäin taitavasti
suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina ovat mitään
aavistamattomat shoppailijat.

Kerron kuinka huijaus toimii:

Kun olet ostosreissun jälkeen Ison Omenan sisäparkissa pakkaamassa tavaroitasi
autoon, paikalle ilmestyy 2 todella hyvännäköistä parikymppistä tyttölasta. He
tekeytyvät vieressä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja alkavat pesemään
autosi tuulilasia räteineen ja saippuavaahtoinen. Heidän rintansa näyttävät minä
hetkenä tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista. On täysin mahdotonta olla
katsomatta tai kieltää heitä pesemästä autoasi. Kun sitten yrität maksaa heille
pesusta, he kieltäytyvät ja pyytävät sinua kyyditsemään itsensä kotiin.
Häkellyksissäsi tietenkin suostut ja tytöt hyppäävät takapenkille. Kyyditessäsi
heitä he alkavat harrastamaan keskenään seksiä takapenkillä. Hetken kuluttua
toinen kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi maailmanluokan
suuseksilä. Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi.

Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin lompakkoni
varastettiin maanantaina, tiistaina, kahdesti keskiviikkona sekä perjantaina ja
todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään. Joten olkaa varovaisia siellä.

7

2679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyösti 55v.

      tyhjennän vaan ensin lompakon

      • nyt on lompakko

        sekä pussit tyhjät


      • meen tänään omppuun
        nyt on lompakko kirjoitti:

        sekä pussit tyhjät

        kiire on


    • halpaa..halpaa...

      5 euroa kun meen sinne. :o)

    • joojoo

      Ihan kiva "märkä uni"...

    • Hauska juttu

      Ihanan hauska juttu:-))

    • on.

      Vaarilla kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      465
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe