VAROITUKSEN

SANANEN

Hei

En tiedä kuinka moni teistä käy ostoksilla espoon isossa omenassa, mutta ajattelin
varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin nimittäin taitavasti
suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina ovat mitään
aavistamattomat shoppailijat.

Kerron kuinka huijaus toimii:

Kun olet ostosreissun jälkeen Ison Omenan sisäparkissa pakkaamassa tavaroitasi
autoon, paikalle ilmestyy 2 todella hyvännäköistä parikymppistä tyttölasta. He
tekeytyvät vieressä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja alkavat pesemään
autosi tuulilasia räteineen ja saippuavaahtoinen. Heidän rintansa näyttävät minä
hetkenä tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista. On täysin mahdotonta olla
katsomatta tai kieltää heitä pesemästä autoasi. Kun sitten yrität maksaa heille
pesusta, he kieltäytyvät ja pyytävät sinua kyyditsemään itsensä kotiin.
Häkellyksissäsi tietenkin suostut ja tytöt hyppäävät takapenkille. Kyyditessäsi
heitä he alkavat harrastamaan keskenään seksiä takapenkillä. Hetken kuluttua
toinen kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi maailmanluokan
suuseksilä. Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi.

Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin lompakkoni
varastettiin maanantaina, tiistaina, kahdesti keskiviikkona sekä perjantaina ja
todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään. Joten olkaa varovaisia siellä.

7

2680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyösti 55v.

      tyhjennän vaan ensin lompakon

      • nyt on lompakko

        sekä pussit tyhjät


      • meen tänään omppuun
        nyt on lompakko kirjoitti:

        sekä pussit tyhjät

        kiire on


    • halpaa..halpaa...

      5 euroa kun meen sinne. :o)

    • joojoo

      Ihan kiva "märkä uni"...

    • Hauska juttu

      Ihanan hauska juttu:-))

    • on.

      Vaarilla kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe