Hei
En tiedä kuinka moni teistä käy ostoksilla espoon isossa omenassa, mutta ajattelin
varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin nimittäin taitavasti
suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina ovat mitään
aavistamattomat shoppailijat.
Kerron kuinka huijaus toimii:
Kun olet ostosreissun jälkeen Ison Omenan sisäparkissa pakkaamassa tavaroitasi
autoon, paikalle ilmestyy 2 todella hyvännäköistä parikymppistä tyttölasta. He
tekeytyvät vieressä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja alkavat pesemään
autosi tuulilasia räteineen ja saippuavaahtoinen. Heidän rintansa näyttävät minä
hetkenä tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista. On täysin mahdotonta olla
katsomatta tai kieltää heitä pesemästä autoasi. Kun sitten yrität maksaa heille
pesusta, he kieltäytyvät ja pyytävät sinua kyyditsemään itsensä kotiin.
Häkellyksissäsi tietenkin suostut ja tytöt hyppäävät takapenkille. Kyyditessäsi
heitä he alkavat harrastamaan keskenään seksiä takapenkillä. Hetken kuluttua
toinen kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi maailmanluokan
suuseksilä. Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi.
Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin lompakkoni
varastettiin maanantaina, tiistaina, kahdesti keskiviikkona sekä perjantaina ja
todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään. Joten olkaa varovaisia siellä.
VAROITUKSEN
SANANEN
7
2680
Vastaukset
- Kyösti 55v.
tyhjennän vaan ensin lompakon
- nyt on lompakko
sekä pussit tyhjät
- meen tänään omppuun
nyt on lompakko kirjoitti:
sekä pussit tyhjät
kiire on
- halpaa..halpaa...
5 euroa kun meen sinne. :o)
- joojoo
Ihan kiva "märkä uni"...
- Hauska juttu
Ihanan hauska juttu:-))
- on.
Vaarilla kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416