Hei
En tiedä kuinka moni teistä käy ostoksilla espoon isossa omenassa, mutta ajattelin
varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin nimittäin taitavasti
suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina ovat mitään
aavistamattomat shoppailijat.
Kerron kuinka huijaus toimii:
Kun olet ostosreissun jälkeen Ison Omenan sisäparkissa pakkaamassa tavaroitasi
autoon, paikalle ilmestyy 2 todella hyvännäköistä parikymppistä tyttölasta. He
tekeytyvät vieressä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja alkavat pesemään
autosi tuulilasia räteineen ja saippuavaahtoinen. Heidän rintansa näyttävät minä
hetkenä tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista. On täysin mahdotonta olla
katsomatta tai kieltää heitä pesemästä autoasi. Kun sitten yrität maksaa heille
pesusta, he kieltäytyvät ja pyytävät sinua kyyditsemään itsensä kotiin.
Häkellyksissäsi tietenkin suostut ja tytöt hyppäävät takapenkille. Kyyditessäsi
heitä he alkavat harrastamaan keskenään seksiä takapenkillä. Hetken kuluttua
toinen kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi maailmanluokan
suuseksilä. Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi.
Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin lompakkoni
varastettiin maanantaina, tiistaina, kahdesti keskiviikkona sekä perjantaina ja
todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään. Joten olkaa varovaisia siellä.
VAROITUKSEN
SANANEN
7
2680
Vastaukset
- Kyösti 55v.
tyhjennän vaan ensin lompakon
- nyt on lompakko
sekä pussit tyhjät
- meen tänään omppuun
nyt on lompakko kirjoitti:
sekä pussit tyhjät
kiire on
- halpaa..halpaa...
5 euroa kun meen sinne. :o)
- joojoo
Ihan kiva "märkä uni"...
- Hauska juttu
Ihanan hauska juttu:-))
- on.
Vaarilla kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372