Tämän palstan ovat valloittaneet ja pilanneet murrosikäiset ja niiden asteella olevat homofantasioivat, joiden identiteetti ei ole vielä koossa. Vahvasti tie näyttää vievän homoseksuaalisuuteen. Miksi ette kirjoita suoraan homo-novelleja missä niiden oikea paikka on? Homoseksuaalisuus ei ole vankilassa yleistä vaan yhä häpeä. Näille nörteille se on jotain ylevää, ylevää kun pillua ei noilla naamoilla saa.
Sitten tuo yksi mielisairas rambon poikanen omissa utopioissaan. Grillillä säikähtää omaa varjoaankin ja muka niin terästetty. Sanon pelle sinulle suoraan; et ikinä pääse vanginvartijaksi. Pamput nauravat sinut ulos, jos edes pääset alkeellisimmistakaan psykologin testeistä läpi. Olet säälittävä otus!
Seksuaaliset vähemmistöt
3
466
Vastaukset 3
- Vartijan poika
Minä olin vartijan poika, lähes sankari siis itsekin. *hoil*
Muutamia virheitä Keikka-Eikan tekstissä on. Pieniin ei kannata puuttua, onhan poikien älykkyys mitä on, mutta SELVÄT asiavirheet on yritettävä oikaista. Eri asia tietysti ymmärtääkö Keikka-Eikka tätä koskaan.
homofantasia = todisteet on esitetty kyse on faktasta ei fiktiosta
pillua ei saa = tämä ajatus juurtuu vankeihin ja tällä perustellaan homoseksuaalisuuden aloittamista
mielisairas rambon poikanen = ei terveet pärjää vankilassa mutta mielisairaus ja voima on voittamaton yhdistelmä
vanginvartijaksi pääseminen = ei sinne päästä vaan sinne mennään
psykologin testit = ei vartijoille sellaisia tehdä - Anonyymi
Haha mikä säälittävä ihmisromu oletkaan. Kopioit ajatuksesi elokuvista, mene sinne äidin tissille sinä kesken kasvuinen ihmisraunio.
- Anonyymi
Näille wenkula-luusereille on vaikeata hyväksyä brutaalin karuja faktoja:
1. vankilassa on se heikoin aines
2. vankilassa on myös ei-heteroin aines
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251805Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47702Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö259651Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587