UFO näkyy livenä nyt!!!

taivaalla

kattokaa tuol kilometrien korkuudessa sinipunavihreää väriä säteilevä objekti. Katselen tätä ufoa itäkeskuksen läheltä! äkkiä kamerat kouraan ni saadaan todisteita!!

13

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin

Olenpa samanlaisen objektin nähnyt täällä pohjoisessakin usein, uskon sen olevan vain tähti joka näyttää tietyn väriseltä johtuen horisontista.

• javlar

taivaalla jotakin ja tahtoo että muutkin näkevät sen niin kannattaa ainakin kertoa missä ilmasuunnassa
      kohde on. Lisäksi kannattaa kertoa millä korkeudella kohde on horisonttiin nähden, eli 90 astetta on suoraan ylös.
      ' Täällä Itäkeskuksessa kilometrien korkeudessa'
      ei kerro muille ollenkaan minnepäin pitää itse suunnata katseensa.
      Sen sijaan 'idässä noin 45 asteen korkeudella' kertoo jo muille minnepäin pitää suunnata katseensa.

• hah.

sehän oli lentokone, pöhkö... :P
      kiusaat ufoukkeleita täällä tommosella huijausviestillä!

• nii in

kateltiin sitä tossa eilen isäukon kanssa

• javlar

turhia= ' kateltiin sitä isäukon kanssa' .
        Vieläkään ei kerrota muille että mitä nähtiin, missä ilmasuunnassa, kauanko havainto kesti ja miksi sitä ylipäänsä pidettiin erikoisena.
        Jotta muut osaisivat edes vähän arvailla mistä on kysymys niin tarvitaan yksityiskohtia, yksityiskohtia ja taas yksityiskohtia.
        Tai mitä mieltä lukijat olisi jos minäkin kertoisin että ' joo, joskus 1980- luvulla tai oliko se 1990- luvulla, niin minä ja veljeni ( tai oliko se serkkuni) nähtiin joku valoilmiö Porvoon suunnassa(vai oliko se Lahden suunnassa, en muista enää). Se liikkui johonkin suuntaan( tai eikö liikkunut, en muista enää).

• javlar kirjoitti:

turhia= ' kateltiin sitä isäukon kanssa' .
        Vieläkään ei kerrota muille että mitä nähtiin, missä ilmasuunnassa, kauanko havainto kesti ja miksi sitä ylipäänsä pidettiin erikoisena.
        Jotta muut osaisivat edes vähän arvailla mistä on kysymys niin tarvitaan yksityiskohtia, yksityiskohtia ja taas yksityiskohtia.
        Tai mitä mieltä lukijat olisi jos minäkin kertoisin että ' joo, joskus 1980- luvulla tai oliko se 1990- luvulla, niin minä ja veljeni ( tai oliko se serkkuni) nähtiin joku valoilmiö Porvoon suunnassa(vai oliko se Lahden suunnassa, en muista enää). Se liikkui johonkin suuntaan( tai eikö liikkunut, en muista enää).

Määki näin eilen jotaki sillee

• Jonzxer88
        Owashi kirjoitti:

Määki näin eilen jotaki sillee

-sana ei oikeen anna kuvaa, mitä näit. Vaikka keskustelun alussa on sanottu, mikä se NS. on... No joo...

• ufo se on....

ja aivan oikea sellainen.
      Juuri näitä aluksia olen nähnyt useita tälle talvea.
      Jotkut höpöttävät, että tähtiä ovat.
      Mutta kysynpä heiltä: mitkä tähdet lähtevät maasta lentoon?
      Se on säteilevä ja välkehtivä kohde. Pysyy paikallaan, ei lennä kuin lentokone eikä kuulu ääniä.

• javlar

Koska ja missä?

• Argh.

Se on lentokone joka on sen verran kaukana ettei ääntä kuulu ja kun se lentää sua kohti niin näyttää siltä että pysyis paikallaan.

• Kalawera

Nastolasta on myös raportoinneet samanlaisia väkehteleviä kokemuksia mitä täälä olette kertoneet.
      Onko kukaan saannut Nastolasta otettua kuvia tai videomatskuu tapahtuneesta ilmiöstä.

• javlar

Koska ja missä ja mitä? Ja kuinka kauan? Ja mitä erikoista siinä oli?

• Nonamed Stuart Little

Ufo on ufo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe