Isoin tai paras laiva?
vikingline
4
517
Vastaukset
- Mä
Elikkä Isabella joka lähtee Turusta ja Helsingin paras on Gabriella.
Ja huonoin on Turku-kappelskär talvisin M:hamina-kappelskäresät rosella.
Ja myöskään M:haminan Hytitön Ålansfäjen on täysin paska missä on kokolaivassa noin 5 yleisö WCa ja yks baari - mok
Kaikissa VL:n paateissa on se tärkein, eli viinanmyyntiä merihintaan. Myös Rosellalla ja Ålandsfärjanilla, jotka muutenkin ovat varsin kivoja purkkeja silloin, kun meininkinä on vain matkustaa meren yli ilman varsinaista risteilytarkoitusta.
Risteilyä ajatellen Isabella on mukava, varsinkin karaoke-skybarinsa ansiosta. - Aaacee
Cinderella on isoin Viking Linen laivoista, mutta se ei tee kuin 20 H risteilyjä Helsingistä eli ruotsiin sillä ei pääse. Laivoja voit tsiigailla www.vikingline.fi
- mok
Viking siirtää Cinderellan Tukholmasta lähteville Dancing Queen-risteilyille ensi kesän jälkeen. Niillä taitaa mennä koko Suomen risteilypaletti uusiksi, sillä tämä viittaa vahvasti siihen, että Turun laivat kääntyvät vastaisuudessa Tukholman sijaan Kapellskärissä.
No, saamme nähdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574