Eli kysyin jo toisessa viestissä samaa, mutta tuli lisää 1 juttu..
Eli toistan ekan: onko ella olemassa? miksi puhut ellan puolesta?
ja toinen: sanoit josksus kauan sitten että saaga on kuollut, miten se henkiin heräsi?
Olivia???
16
664
Vastaukset
- Olivia
Kuten vastasin jo ''1'' viestiin, olen pahoillani ja voin päästää kaverini vastaamaan, mutta te ette saa siitä mitään todistetta. Sellainen, jos keksisin tuota juttua olisi yliampuvaa itsensä ilmaisua. tutustuin tikrunkasvattajaan ystäväni kautta, ja muistaakseni joulukuun Lemmikissä oli hänen kirjeenvaihtoilmoituksensa... Itsensä ilmaisusta sen verran, että enköhän ole sitä harrastanut jo kirjoittelemalla näitä kaikenlaisia viestejä, olisihan ollut mahdollista ängetä kaikki samaan, eli multa voi odottaa monta viestiä yhdeltä päivältä.
saagasta olenkin maininnut, eli kotiloideni nimissä on mahtunut paljon sekaannuksia koska niiden tunnistaminen on ollut vaikeaa. Täytyy lopettaa poikasten 'tehtailu', ei kai se ole niille aivan terveellistä. Turun lemmikkijutusta (tai jostakin semmosesta) ostettu, Saagaksi nimetty kotilo on minulla vieläkin. Joissain viesteissäni olen maininnut Saagan, toisissa Lohmon. Sitten 'sain' eräältä tutulta Eikan ja Eskin, = Turon & Rähmän. Elmon ostin helsinginreissulta. Lisäksi mulla on kolmikuukautinen Vahinkopentu.
Nolottaa paljon, kun luin noita kirjoittamiani viestejä missä tosin mainitaan että Saaga olisi pienenä kuollut mutta se ei ole näin. Eikan & Eskin mukana sain pienen, nimettömän kotilon joka kuoli. Luulin Saagan ja Lohmon jälkeläisen kuolleen mutta se ei ole niin. (En ole myöskään hyvä nimien keksimisessä)
Olen pahoillani sekaannuksesta, enkä halua olla tunnettu sekavista kirjoituksista tai harhaanjohtavista teksteistä, tai olla täällä keskustelussa epämiellyttävä henkilö, anteeksi kovasti.
Yritän vast'edes miettiä mitä kirjoitan.. Tarvitsen myös vinkkejä, miten kotiloiden munat hävitetään kun jatkuvasti niitä kaivautuu jostain esiin. - Olivia
..Viestien kirjoittamista, kun siitä aiheutuu noin paljon rienaa. Lupaan olla hiljaa täst'edes.. Kas näin.
- tiia itse
ei sun pidä pahotella,että toi epäilijä täällä omaa vainoharhaisuuttaan harjoittaa...eiköhän unohdeta hänet,minusta on vain todella kivaa,kun kirjoitat usein,saadaan tänne palstalle eloa:)
ja virheitähän sattuu kaikille,myös tuolle epäilijälle,sinä sekoitit kotiloiden nimet,hän sekoitti...noo,jotain muuta...kirjoita vain tänne usein,niin teen minäkin:) - kotilo-ja-gekkofani
tiia itse kirjoitti:
ei sun pidä pahotella,että toi epäilijä täällä omaa vainoharhaisuuttaan harjoittaa...eiköhän unohdeta hänet,minusta on vain todella kivaa,kun kirjoitat usein,saadaan tänne palstalle eloa:)
ja virheitähän sattuu kaikille,myös tuolle epäilijälle,sinä sekoitit kotiloiden nimet,hän sekoitti...noo,jotain muuta...kirjoita vain tänne usein,niin teen minäkin:)Älä suutasi sulje, on ihan kivaa kun tääl on väkee...:) Mutta on miusta hieman turhaa, laittaa niitä tikrujen varauksia miljoonaan topiciin...Joten tästedes ne samoihin, nyt pystyssä oleviin topiceihin khhiiituusshh!
- vierailijaaa
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
Älä suutasi sulje, on ihan kivaa kun tääl on väkee...:) Mutta on miusta hieman turhaa, laittaa niitä tikrujen varauksia miljoonaan topiciin...Joten tästedes ne samoihin, nyt pystyssä oleviin topiceihin khhiiituusshh!
Juu ei mitää, tuli vain mieleen monta huijausta näistä "nimettömistä" jutuista.. Se on kivaa lueskella mitä kaikki kirjoittelee tänne, koska tänne ei moni kirjottele usein.. joten sinä ainakin piät palstaa elossa :) sori että sekaannuin tähän.
- Olivia
vierailijaaa kirjoitti:
Juu ei mitää, tuli vain mieleen monta huijausta näistä "nimettömistä" jutuista.. Se on kivaa lueskella mitä kaikki kirjoittelee tänne, koska tänne ei moni kirjottele usein.. joten sinä ainakin piät palstaa elossa :) sori että sekaannuin tähän.
Mä olen edelleen hyvin syvällisesti pahoillani..
- vierailjaaaa
Olivia kirjoitti:
Mä olen edelleen hyvin syvällisesti pahoillani..
Minä se tässä oon pahoillani ku syyttelin turhaa.. :(
- Olivia
vierailjaaaa kirjoitti:
Minä se tässä oon pahoillani ku syyttelin turhaa.. :(
Kun itse olen antanut itsestäni sekavan kuvan.
Sorryy! - vierailijaaa
Olivia kirjoitti:
Kun itse olen antanut itsestäni sekavan kuvan.
Sorryy!Tapellaaks asiasta? xD :) :D
oma vikani kun en luottanut siuhun!
-Anteeksi isolla kädellä :) - Olivia
vierailijaaa kirjoitti:
Tapellaaks asiasta? xD :) :D
oma vikani kun en luottanut siuhun!
-Anteeksi isolla kädellä :)olen kuitenkin pahoillani.
''Syytöksiä'' tulee tuutista jos toisesta.
A N T E E K S I . - unohin nimimerkin X)
Olivia kirjoitti:
olen kuitenkin pahoillani.
''Syytöksiä'' tulee tuutista jos toisesta.
A N T E E K S I .mieki oon pahoiillaani :)
- tiia taas!
unohin nimimerkin X) kirjoitti:
mieki oon pahoiillaani :)
saanko mäkin olla pahoillani,oi saanhan?!?!?
hihihhihihiii! miekin oon toooosi pahoillani jostain...pitää keksiä mistä :D - vierailijaaaa
tiia taas! kirjoitti:
saanko mäkin olla pahoillani,oi saanhan?!?!?
hihihhihihiii! miekin oon toooosi pahoillani jostain...pitää keksiä mistä :Dsaat jos saan :D
- tiikerikotilo-fani
vierailijaaaa kirjoitti:
saat jos saan :D
mut kun mä haluan anteeks!
A-N-T-E-E-K-S-I-! A-N-T-E-E-K-S-I-! - tyty
tiikerikotilo-fani kirjoitti:
mut kun mä haluan anteeks!
A-N-T-E-E-K-S-I-! A-N-T-E-E-K-S-I-!huoh
- kotilo-kaktusfani
tyty kirjoitti:
huoh
Olivia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015