Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olivia???

vierailijaaaa

Eli kysyin jo toisessa viestissä samaa, mutta tuli lisää 1 juttu..

Eli toistan ekan: onko ella olemassa? miksi puhut ellan puolesta?

ja toinen: sanoit josksus kauan sitten että saaga on kuollut, miten se henkiin heräsi?

16

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olivia

      Kuten vastasin jo ''1'' viestiin, olen pahoillani ja voin päästää kaverini vastaamaan, mutta te ette saa siitä mitään todistetta. Sellainen, jos keksisin tuota juttua olisi yliampuvaa itsensä ilmaisua. tutustuin tikrunkasvattajaan ystäväni kautta, ja muistaakseni joulukuun Lemmikissä oli hänen kirjeenvaihtoilmoituksensa... Itsensä ilmaisusta sen verran, että enköhän ole sitä harrastanut jo kirjoittelemalla näitä kaikenlaisia viestejä, olisihan ollut mahdollista ängetä kaikki samaan, eli multa voi odottaa monta viestiä yhdeltä päivältä.

      saagasta olenkin maininnut, eli kotiloideni nimissä on mahtunut paljon sekaannuksia koska niiden tunnistaminen on ollut vaikeaa. Täytyy lopettaa poikasten 'tehtailu', ei kai se ole niille aivan terveellistä. Turun lemmikkijutusta (tai jostakin semmosesta) ostettu, Saagaksi nimetty kotilo on minulla vieläkin. Joissain viesteissäni olen maininnut Saagan, toisissa Lohmon. Sitten 'sain' eräältä tutulta Eikan ja Eskin, = Turon & Rähmän. Elmon ostin helsinginreissulta. Lisäksi mulla on kolmikuukautinen Vahinkopentu.

      Nolottaa paljon, kun luin noita kirjoittamiani viestejä missä tosin mainitaan että Saaga olisi pienenä kuollut mutta se ei ole näin. Eikan & Eskin mukana sain pienen, nimettömän kotilon joka kuoli. Luulin Saagan ja Lohmon jälkeläisen kuolleen mutta se ei ole niin. (En ole myöskään hyvä nimien keksimisessä)

      Olen pahoillani sekaannuksesta, enkä halua olla tunnettu sekavista kirjoituksista tai harhaanjohtavista teksteistä, tai olla täällä keskustelussa epämiellyttävä henkilö, anteeksi kovasti.

      Yritän vast'edes miettiä mitä kirjoitan.. Tarvitsen myös vinkkejä, miten kotiloiden munat hävitetään kun jatkuvasti niitä kaivautuu jostain esiin.

    • Olivia

      ..Viestien kirjoittamista, kun siitä aiheutuu noin paljon rienaa. Lupaan olla hiljaa täst'edes.. Kas näin.

      • tiia itse

        ei sun pidä pahotella,että toi epäilijä täällä omaa vainoharhaisuuttaan harjoittaa...eiköhän unohdeta hänet,minusta on vain todella kivaa,kun kirjoitat usein,saadaan tänne palstalle eloa:)
        ja virheitähän sattuu kaikille,myös tuolle epäilijälle,sinä sekoitit kotiloiden nimet,hän sekoitti...noo,jotain muuta...kirjoita vain tänne usein,niin teen minäkin:)


      • kotilo-ja-gekkofani
        tiia itse kirjoitti:

        ei sun pidä pahotella,että toi epäilijä täällä omaa vainoharhaisuuttaan harjoittaa...eiköhän unohdeta hänet,minusta on vain todella kivaa,kun kirjoitat usein,saadaan tänne palstalle eloa:)
        ja virheitähän sattuu kaikille,myös tuolle epäilijälle,sinä sekoitit kotiloiden nimet,hän sekoitti...noo,jotain muuta...kirjoita vain tänne usein,niin teen minäkin:)

        Älä suutasi sulje, on ihan kivaa kun tääl on väkee...:) Mutta on miusta hieman turhaa, laittaa niitä tikrujen varauksia miljoonaan topiciin...Joten tästedes ne samoihin, nyt pystyssä oleviin topiceihin khhiiituusshh!


      • vierailijaaa
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        Älä suutasi sulje, on ihan kivaa kun tääl on väkee...:) Mutta on miusta hieman turhaa, laittaa niitä tikrujen varauksia miljoonaan topiciin...Joten tästedes ne samoihin, nyt pystyssä oleviin topiceihin khhiiituusshh!

        Juu ei mitää, tuli vain mieleen monta huijausta näistä "nimettömistä" jutuista.. Se on kivaa lueskella mitä kaikki kirjoittelee tänne, koska tänne ei moni kirjottele usein.. joten sinä ainakin piät palstaa elossa :) sori että sekaannuin tähän.


      • Olivia
        vierailijaaa kirjoitti:

        Juu ei mitää, tuli vain mieleen monta huijausta näistä "nimettömistä" jutuista.. Se on kivaa lueskella mitä kaikki kirjoittelee tänne, koska tänne ei moni kirjottele usein.. joten sinä ainakin piät palstaa elossa :) sori että sekaannuin tähän.

        Mä olen edelleen hyvin syvällisesti pahoillani..


      • vierailjaaaa
        Olivia kirjoitti:

        Mä olen edelleen hyvin syvällisesti pahoillani..

        Minä se tässä oon pahoillani ku syyttelin turhaa.. :(


      • Olivia
        vierailjaaaa kirjoitti:

        Minä se tässä oon pahoillani ku syyttelin turhaa.. :(

        Kun itse olen antanut itsestäni sekavan kuvan.
        Sorryy!


      • vierailijaaa
        Olivia kirjoitti:

        Kun itse olen antanut itsestäni sekavan kuvan.
        Sorryy!

        Tapellaaks asiasta? xD :) :D

        oma vikani kun en luottanut siuhun!

        -Anteeksi isolla kädellä :)


      • Olivia
        vierailijaaa kirjoitti:

        Tapellaaks asiasta? xD :) :D

        oma vikani kun en luottanut siuhun!

        -Anteeksi isolla kädellä :)

        olen kuitenkin pahoillani.
        ''Syytöksiä'' tulee tuutista jos toisesta.
        A N T E E K S I .


      • unohin nimimerkin X)
        Olivia kirjoitti:

        olen kuitenkin pahoillani.
        ''Syytöksiä'' tulee tuutista jos toisesta.
        A N T E E K S I .

        mieki oon pahoiillaani :)


      • tiia taas!
        unohin nimimerkin X) kirjoitti:

        mieki oon pahoiillaani :)

        saanko mäkin olla pahoillani,oi saanhan?!?!?

        hihihhihihiii! miekin oon toooosi pahoillani jostain...pitää keksiä mistä :D


      • vierailijaaaa
        tiia taas! kirjoitti:

        saanko mäkin olla pahoillani,oi saanhan?!?!?

        hihihhihihiii! miekin oon toooosi pahoillani jostain...pitää keksiä mistä :D

        saat jos saan :D


      • tiikerikotilo-fani
        vierailijaaaa kirjoitti:

        saat jos saan :D

        mut kun mä haluan anteeks!



        A-N-T-E-E-K-S-I-! A-N-T-E-E-K-S-I-!


      • tyty
        tiikerikotilo-fani kirjoitti:

        mut kun mä haluan anteeks!



        A-N-T-E-E-K-S-I-! A-N-T-E-E-K-S-I-!

        huoh


      • kotilo-kaktusfani
        tyty kirjoitti:

        huoh

        Olivia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe