Mistä uimatossut lapselle?

matkakuume

Olemme perheen kanssa lähdössä etelään kuukauden päästä ja tarvitsisimme uimatossut alle 2v lapsellemme. Mistä olette hankkineet sellaiset? Tavarataloista, urheilukaupoista ja lastentarvikeliikkeistä niitä ei löydä... Ainoastaan netissä on muutävänä joitakin malleja, mutta olisi tietysti kiva sovittaa sellaisia ennen ostoa. Kiitokset jo etukäteen avustanne.

10

1688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lornalane

täältä Etelä- suomesta ainakin löytyy uimahousuja noin pienelle.
      Esim.H&M;hän on rantautunut joka jeeran kuuseenkin ja siellä ainakin on.
      Ja varmasti matka kohteestanne löytyy putiikkeja jotka myyvät uimahousuja lapselle.

• matkakuume

Ilmeisesti lukuhäiriö iski? Uimahousujen löytäminen ei ole vaikeaa mutta uimatossujen on...Asumme pääkaupunkiseudulla.

• nähnyt

joillakin lapsilla käytettävän jarrusukkia uima-altaalla, mielestäni hyvä idea. Luulenpa että löydätte kengät matkakohteestanne.

• lornalane

LUKIHÄIRIÖ ISKI TAJUNMTAAN JA KIRJOITIN UIMAHOUSUISTA.TOSSUJEN MYYJISTÄ EN TOD.TIEDÄ

• matkakuume

Sellaista sattuu =)

• varma

En ole nyt ihan varma mitä tarkoitat, muttameillä oli kerran tällainen tilanne, että pojalla oli jalassa sieni ja olime lähdössä laivalle ja uimaankin tietty oli päästävä, joten löysin apteekista sellaiset tossut joita voi käyttää uidessa. Ei olleet häävin näköiset ja koko vaihtoehdotkin aika vähäiset, mutta asian ajoivat. Niissä oli kumipohja ja sellanen kangas(verkko) päällä, kuminauhareunus nilkan kohdalla.

• maksoivat?

Kuullostaa ihan sellaisilta, jotka mäkin tarttisin mun tytölle, jolla syylä jalas. Paljonkos lompsa keveni tossujen myötä?

• hmmm
        maksoivat? kirjoitti:

Kuullostaa ihan sellaisilta, jotka mäkin tarttisin mun tytölle, jolla syylä jalas. Paljonkos lompsa keveni tossujen myötä?

Nyt kuule pistit pahan, se oli lokakuussa kun ne ostin, mut mielestäni ei todellakaan ollut pahan hintaset, oisko saattanu pyöriä kympin paikkeilla tai jotain.

• myös myymälöissä

Henkalla ja Maukalla oli kevät kuvastossa uimatossut, itse tilasin sieltä. Koot olivat H&M tyyliin vähän sinne päin joten toiset piti kertaalleen vaihtaa. Nyt huomasin että samoja uimatossuja oli tullut myymälöihinkin. Ovat oikeen hyvän oloiset ja paksupohjaiset. nyt en ole varma onko niitä "poikaväreissä". Nämä ostamani ovat sellaiset turkoosi-pinkki-glitteri värityksellä.

• n. 7 euroa

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe