Mistä uimatossut lapselle?

matkakuume

Olemme perheen kanssa lähdössä etelään kuukauden päästä ja tarvitsisimme uimatossut alle 2v lapsellemme. Mistä olette hankkineet sellaiset? Tavarataloista, urheilukaupoista ja lastentarvikeliikkeistä niitä ei löydä... Ainoastaan netissä on muutävänä joitakin malleja, mutta olisi tietysti kiva sovittaa sellaisia ennen ostoa. Kiitokset jo etukäteen avustanne.

8

7778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavarataloissa

      urheiluosastoilla, koska minulle ainakin sanottiin että kannattaa kysyä sen puolen ihmisiltä,heillä saattaa olla ne talviteloilla,mutta lähellä kuitenkin ja eivätköhän ne sieltä teloilta jouda myydäkin :)

    • Etolasta

      Kaikkea kumista ja muovista.

    • .....

      Henkan ja Maukan postimyynnistä, tulivat kyllä nopeasti ja olivat suht. edullisetkin. Voihan toki niiltä myymälästäkin kysyä jos olisi jo tullut...

    • ei ummarra

      uimatossut ? siis semmoiset avantotossut ? ja mihin lapsi niitä tarvitsee ? taas näitä nykyperheiden hömmötyksiä sillä sellaisia ei tarvitse missään ja ihan turha sanoa että lapsen jalkojen suojaksi ? lasinsirpale menee kumitossusta läpi jos kohdalle sattuu, tosi on.

      • ymmärrä

        Itse hankin kumipohjaiset neopreenitossut (kuviolliset) 2-vuotiaalleni lähinnä siksi, ettei liukastelisi märillä jaloillaan uima-allasalueella. En lasinsirujen takia.


      • matkakuume
        ymmärrä kirjoitti:

        Itse hankin kumipohjaiset neopreenitossut (kuviolliset) 2-vuotiaalleni lähinnä siksi, ettei liukastelisi märillä jaloillaan uima-allasalueella. En lasinsirujen takia.

        Juuri samasta syystä olemme tossuja hankkimassa. Mistä löysitte ne lapsellenne?


      • uimatossu
        matkakuume kirjoitti:

        Juuri samasta syystä olemme tossuja hankkimassa. Mistä löysitte ne lapsellenne?

        Stokka myi uimatossuja ainakin viime keväänä. Hinta oli 9.95e (tarjous). Olivat erittäin hyvät, suojasivat mm. merisiilinpiikeiltä. Pysyvät jalassa uidessa. Olen nähnyt uimatossuja myös urheilukaupoissa.


      • matkakuume
        uimatossu kirjoitti:

        Stokka myi uimatossuja ainakin viime keväänä. Hinta oli 9.95e (tarjous). Olivat erittäin hyvät, suojasivat mm. merisiilinpiikeiltä. Pysyvät jalassa uidessa. Olen nähnyt uimatossuja myös urheilukaupoissa.

        H&M:stä. Maksoivat 6.90 ja ovat tytölle tosi pirteän väriset ja sopivat. Paksu geelimäinen pohja hyvällä kuviolla. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe