Olemme perheen kanssa lähdössä etelään kuukauden päästä ja tarvitsisimme uimatossut alle 2v lapsellemme. Mistä olette hankkineet sellaiset? Tavarataloista, urheilukaupoista ja lastentarvikeliikkeistä niitä ei löydä... Ainoastaan netissä on muutävänä joitakin malleja, mutta olisi tietysti kiva sovittaa sellaisia ennen ostoa. Kiitokset jo etukäteen avustanne.
Vastaukset 8
- tavarataloissa
urheiluosastoilla, koska minulle ainakin sanottiin että kannattaa kysyä sen puolen ihmisiltä,heillä saattaa olla ne talviteloilla,mutta lähellä kuitenkin ja eivätköhän ne sieltä teloilta jouda myydäkin :)
- Etolasta
Kaikkea kumista ja muovista.
- .....
Henkan ja Maukan postimyynnistä, tulivat kyllä nopeasti ja olivat suht. edullisetkin. Voihan toki niiltä myymälästäkin kysyä jos olisi jo tullut...
- ei ummarra
uimatossut ? siis semmoiset avantotossut ? ja mihin lapsi niitä tarvitsee ? taas näitä nykyperheiden hömmötyksiä sillä sellaisia ei tarvitse missään ja ihan turha sanoa että lapsen jalkojen suojaksi ? lasinsirpale menee kumitossusta läpi jos kohdalle sattuu, tosi on.
- ymmärrä
Itse hankin kumipohjaiset neopreenitossut (kuviolliset) 2-vuotiaalleni lähinnä siksi, ettei liukastelisi märillä jaloillaan uima-allasalueella. En lasinsirujen takia.
- matkakuume
ymmärrä kirjoitti:
Itse hankin kumipohjaiset neopreenitossut (kuviolliset) 2-vuotiaalleni lähinnä siksi, ettei liukastelisi märillä jaloillaan uima-allasalueella. En lasinsirujen takia.
Juuri samasta syystä olemme tossuja hankkimassa. Mistä löysitte ne lapsellenne?
- uimatossu
matkakuume kirjoitti:
Juuri samasta syystä olemme tossuja hankkimassa. Mistä löysitte ne lapsellenne?
Stokka myi uimatossuja ainakin viime keväänä. Hinta oli 9.95e (tarjous). Olivat erittäin hyvät, suojasivat mm. merisiilinpiikeiltä. Pysyvät jalassa uidessa. Olen nähnyt uimatossuja myös urheilukaupoissa.
- matkakuume
uimatossu kirjoitti:
Stokka myi uimatossuja ainakin viime keväänä. Hinta oli 9.95e (tarjous). Olivat erittäin hyvät, suojasivat mm. merisiilinpiikeiltä. Pysyvät jalassa uidessa. Olen nähnyt uimatossuja myös urheilukaupoissa.
H&M:stä. Maksoivat 6.90 ja ovat tytölle tosi pirteän väriset ja sopivat. Paksu geelimäinen pohja hyvällä kuviolla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425