Olemme perheen kanssa lähdössä etelään kuukauden päästä ja tarvitsisimme uimatossut alle 2v lapsellemme. Mistä olette hankkineet sellaiset? Tavarataloista, urheilukaupoista ja lastentarvikeliikkeistä niitä ei löydä... Ainoastaan netissä on muutävänä joitakin malleja, mutta olisi tietysti kiva sovittaa sellaisia ennen ostoa. Kiitokset jo etukäteen avustanne.
Mistä uimatossut lapselle?
8
7854
Vastaukset
- tavarataloissa
urheiluosastoilla, koska minulle ainakin sanottiin että kannattaa kysyä sen puolen ihmisiltä,heillä saattaa olla ne talviteloilla,mutta lähellä kuitenkin ja eivätköhän ne sieltä teloilta jouda myydäkin :)
- Etolasta
Kaikkea kumista ja muovista.
- .....
Henkan ja Maukan postimyynnistä, tulivat kyllä nopeasti ja olivat suht. edullisetkin. Voihan toki niiltä myymälästäkin kysyä jos olisi jo tullut...
- ei ummarra
uimatossut ? siis semmoiset avantotossut ? ja mihin lapsi niitä tarvitsee ? taas näitä nykyperheiden hömmötyksiä sillä sellaisia ei tarvitse missään ja ihan turha sanoa että lapsen jalkojen suojaksi ? lasinsirpale menee kumitossusta läpi jos kohdalle sattuu, tosi on.
- ymmärrä
Itse hankin kumipohjaiset neopreenitossut (kuviolliset) 2-vuotiaalleni lähinnä siksi, ettei liukastelisi märillä jaloillaan uima-allasalueella. En lasinsirujen takia.
- matkakuume
ymmärrä kirjoitti:
Itse hankin kumipohjaiset neopreenitossut (kuviolliset) 2-vuotiaalleni lähinnä siksi, ettei liukastelisi märillä jaloillaan uima-allasalueella. En lasinsirujen takia.
Juuri samasta syystä olemme tossuja hankkimassa. Mistä löysitte ne lapsellenne?
- uimatossu
matkakuume kirjoitti:
Juuri samasta syystä olemme tossuja hankkimassa. Mistä löysitte ne lapsellenne?
Stokka myi uimatossuja ainakin viime keväänä. Hinta oli 9.95e (tarjous). Olivat erittäin hyvät, suojasivat mm. merisiilinpiikeiltä. Pysyvät jalassa uidessa. Olen nähnyt uimatossuja myös urheilukaupoissa.
- matkakuume
uimatossu kirjoitti:
Stokka myi uimatossuja ainakin viime keväänä. Hinta oli 9.95e (tarjous). Olivat erittäin hyvät, suojasivat mm. merisiilinpiikeiltä. Pysyvät jalassa uidessa. Olen nähnyt uimatossuja myös urheilukaupoissa.
H&M:stä. Maksoivat 6.90 ja ovat tytölle tosi pirteän väriset ja sopivat. Paksu geelimäinen pohja hyvällä kuviolla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657