Kuinka monta rullakkoa mahtuu kuorma-autoon? Entäs kuinka monta FIN-lavaa mahtuu kuorma-autoon? Ei ole oikein hallussa nämä asiat...
Vastaukset 12
- kontteja..
On siinä vaihtoehtoja.
- jukka...
täys pitkään kamppeeseen menee FIN-lavoja 40 kpl ja rullakoita taisi mennä 93 kpl....en ihan sata varma rullakoista mutta näin muistelisin...mut lavat menee 14 vetäjään ja 26 kärryyn....
- mahtuu autoon
Täyspitkään rullakoita menee vetäjään 36kpl ja kärryyn 54kpl. Lavoja vetäjään 16kpl ja kärryyn 24kpl.
Pitää muistaa, että rullakon koko on 80cm x 66cm eli vähän suurempi kuin teholava.- nii-i
n.650 lavaa, -tyhjiä =)
- 18 fin kuski
18fin lavaa ja 39 rullakkoa taitaa olla nykyisillä EU säänöillä max. mitä vetäjään mahtuu.
- juu
18 fin kuski kirjoitti:
18fin lavaa ja 39 rullakkoa taitaa olla nykyisillä EU säänöillä max. mitä vetäjään mahtuu.
42 finniäkin saa yhdistelmään menemään 16 nuppiin ja 26 kärryyn jos on tehty ns lavapohja autoksi. vetäjä 8.15m ja kärry 13.15m
- ei....
paljoa valitettavasti mahdu=)
- Nimetön
pölliä mahtuu puutavara-autoon??
- Anonyymi
kuinka monta hyäsinttiä mahtuurekanpuoliperävaunuun kyytin
- Anonyymi
Minä pinkkasin yks päivä 27 lavaa vetäjään
- Anonyymi00011
1 fin = 0,5 lvm helppo laskea jos tietää auton ja kärryn sisämitat, rullakko = 0,23 , normi teholava = 0,2 lvm ja eurolava =0,4 lvm. Toki sitten on kaikkea maan ja taivaan väliltä olevia mittoja, mutta esimerkiksi 2 kalja dollyä noin teholavan mitta 4 menee suunnilleen euron mitoille. tossa jotain osviittaa jos askarruttaa tilan tarve.
- Anonyymi00012
Meillä menee 127 rullakkoa yhteen tasoon ja 36 toiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479