Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Crash Twinsanity

Ongelmakohtani

Paikka , jossa Crash pomppii lujaavauhtia laiturilta veneelle, kiville jne ja keihäitä heitetään kovaan tahtiin kaislikoista.
Kuinka ihmeellä tuon kohdan selvittää?
Onko kukaan päässyt siitä.
Olisin kiitollinen neuvoista :)
(kuin sen voi tarpeeksi lujaa mennä kuolematta??...)Pelikone ps 2 .

14

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummeli

      meinaatko sitä missä ne pojut kiikaroi tornista crashia? siinähän pitää mennä kyykkyyn aina kun ne kattoo, sit ku ei kato niin eespäin vauhdilla. Eli laiturilla aina kyykkyyn, myös siinä veneessä missä sanotaan että kyykisty. Kyllä se siitä!

      • MILJOONAT

        KIITOKSET!!! :)


    • Ongelmakohtani, taas

      ...olen samaisessa maassa ja pääsin neuvotun kohdan läpi. Pääsin niiden villisikojenkin ohi ja nyt olen jumissa siinä kun crashin ilm. täytyisi niiden loukkujen päälllä hyppimällä yletä eteenpäin...
      Apua, miten siitä selviän? Nevokaa kiltit:)
      (siis olen kohdassa, jossa on se laiva ja pieni saari, josta haetaan timantti jne...)

      • RoskaMan

        Oon vetänyt koko pelin läpi 100 %, joten tässä apua: Kun siinä on ne raudat, hypit vaan ylös kunnes tulee se tyhjä lautta jossa ei ole mitään. Sitten käännyt oikealle ja siellä on ylhäällä uusi loukku. Hyppäät sen päälle ja mee ylös. Käänny vasemmalle ja tadaa! Siellä se kylä on.


        Ensimmäiselle kysyjälle: Kun siellä on se alkuasukas joka tähtää niillä kiikareilla, mee aina sen kasvin taakse kyykkyyn. Siinä se. Toivottavasti auttoi :)


      • jältä...
        RoskaMan kirjoitti:

        Oon vetänyt koko pelin läpi 100 %, joten tässä apua: Kun siinä on ne raudat, hypit vaan ylös kunnes tulee se tyhjä lautta jossa ei ole mitään. Sitten käännyt oikealle ja siellä on ylhäällä uusi loukku. Hyppäät sen päälle ja mee ylös. Käänny vasemmalle ja tadaa! Siellä se kylä on.


        Ensimmäiselle kysyjälle: Kun siellä on se alkuasukas joka tähtää niillä kiikareilla, mee aina sen kasvin taakse kyykkyyn. Siinä se. Toivottavasti auttoi :)

        Ei ole vielä sorminäppäryyteni riittänyt ko. kohtaan:(
        Periksi en kumminkaan anna!
        Jatkuuko peli vielä tuon maan jälkeen pitkällekin?


      • RoskaMan
        jältä... kirjoitti:

        Ei ole vielä sorminäppäryyteni riittänyt ko. kohtaan:(
        Periksi en kumminkaan anna!
        Jatkuuko peli vielä tuon maan jälkeen pitkällekin?

        Ei siinä enää kovin paljoa oo... Kun oot päässy sieltä pois niin sun pitäs sitten mennä TWINSANITY ISLANDIIN! Sieltä sun pitää sitten mennä sinne Slip Slide Icecapades-kentän vastakohtaversioon, joka on tuplasti vaikeampi. Sitten kun sen oot päässy läpi niin sun pitää pelastaa Nin Cortex ja mennä niiden Evil Twinssien "linnaan" :)


      • RoskaMan
        RoskaMan kirjoitti:

        Ei siinä enää kovin paljoa oo... Kun oot päässy sieltä pois niin sun pitäs sitten mennä TWINSANITY ISLANDIIN! Sieltä sun pitää sitten mennä sinne Slip Slide Icecapades-kentän vastakohtaversioon, joka on tuplasti vaikeampi. Sitten kun sen oot päässy läpi niin sun pitää pelastaa Nin Cortex ja mennä niiden Evil Twinssien "linnaan" :)

        Ennen niitä on tietysti siis se Iceberg Lab, ja Slip Slide Icecapades ja sen jälkeen N.Ginin laiva ja sen jälkeen pääset ACADEMY OF EVILIIIIIIN... Jotakin kyllä puuttuu... No jaa, ihan sama :)


      • Kiitos
        RoskaMan kirjoitti:

        Ennen niitä on tietysti siis se Iceberg Lab, ja Slip Slide Icecapades ja sen jälkeen N.Ginin laiva ja sen jälkeen pääset ACADEMY OF EVILIIIIIIN... Jotakin kyllä puuttuu... No jaa, ihan sama :)

        Sinulle:) Olen tosi iloinen neuvoistasi.


      • millamariaro
        RoskaMan kirjoitti:

        Ennen niitä on tietysti siis se Iceberg Lab, ja Slip Slide Icecapades ja sen jälkeen N.Ginin laiva ja sen jälkeen pääset ACADEMY OF EVILIIIIIIN... Jotakin kyllä puuttuu... No jaa, ihan sama :)

        Hei. Mitä N Ginin laivassa pitää tehdä, kun se heittelee niitä tnt laatikoita... Olen jämähtänyt tähän kohtaan.


      • crash neuvoja
        millamariaro kirjoitti:

        Hei. Mitä N Ginin laivassa pitää tehdä, kun se heittelee niitä tnt laatikoita... Olen jämähtänyt tähän kohtaan.

        olen n-ginin laivassa, mutta en pääse "kakkoshuoneesta" eteenpäin (siellä missä se norsu vai mikä se on heittelee niitä tynnyreitä), koska en pääse huoneen vasemmalle puolelle ylös ja sitä kautta eteenpäin. Avoin ovi näkyy, mutta kun perkele ei kirveelläkään keksi...auttakaa nyt joku


      • ----------------
        millamariaro kirjoitti:

        Hei. Mitä N Ginin laivassa pitää tehdä, kun se heittelee niitä tnt laatikoita... Olen jämähtänyt tähän kohtaan.

        Keihään heittäjät:
        - Jos olet jäänyt kohtaan missä intiaanit (vai mitkä ne on (:: ) heittävät keihäillä ja pitäisi mennä siitä nopeasti pois, vinkki, kun menet kiveltä kivelle paina O:ta ja jää paikalla siksiaikaa kun se dude kattoo niillä laseilla sittenkun se lopettaa mene eteenpäin, (voit tehdä näin monta kertaa)

        N ginin "tappaminen":

        - Ensiksi N gini lähettää pommeja, menet niitä karkuun normaalisti, sitten se heittää tnt:n, näät varmaan kolme pidikettä N ginin kohtaan missä se seisoo mene yhden kolmesta sangan eteen ja se heittää tnt yksi sanka lähtee.

        Anteeksi, kun olen huono selittämään. :(


    • Kout-Lieko

      Oon päässy melkeen TwiSanityn läpi joten voin auttaa. P.S Olen huono selittäjä!
      Aina ku pääset pienelle sillanpätkälle, pitää kyykistyä niin kauaksi aikaa kun se mies ei enää katso.
      Se toinen kohta jossa on kaksi venettä siinä pitää hypätä siihen toiseen veneeseen sitten sieltä laiturille. Kannattaa kyykistyä ensin ennen kuin menet kaatamaan puun TNT:llä Kun TNT on päällä sinun on kyykistyttävä taas laiturilla ja kun se mies ei katso niin sinun pitää juosta siitä puusta sinne majan alle.
      Kolmas kohta on ehkä vaikea mutta kyllä senkin pääsee. Sinun pitää hypätä veneeseen niin, ettei se mies huomaa. (Veneessä pitää kolmannessa kohdassa mennä kyykkyyn!) Ja kun mies ei katso hyppää laiturille ja mielumin kyykistyt laiturilla ettei sua huomata. Kun mies ei enää katso, äkkiä hypit kiviltä joissa on ansoja, majan alle.
      Neljäs eli viimeinen kohta. Riko alusta laatikot ja sinun pitää hypätä toiselle puolelle ja pyöriä siat niin, eittei mies katso. Viimeisessä aitassa on 3 sikaa, sinun pitää pyöriä kaikki ne nopeasti ja hypätä äkkiä toiselle puolelle niin TADAA! olet
      päässyt ongelmakohtasi läpi!
      Toivottavasti ymmärsit. :)

      • Tiny Tiger

        Olen Vetäny Läpi Koko Pelin Mutta Silti En Saa 100% läpi pitääks kaikki timantit kerätä vai mitä pitää tehä tietääkö joku?


      • fantsuttaa
        Tiny Tiger kirjoitti:

        Olen Vetäny Läpi Koko Pelin Mutta Silti En Saa 100% läpi pitääks kaikki timantit kerätä vai mitä pitää tehä tietääkö joku?

        En pääse millään ohi yhdestä kohdasta. Kun Crash ja dr. Cortex ovat tavanneet rannalla pahiskaksoset ja ottaneet Cortexin aivot, en tiedä mihin pitää jatkaa... Täytyykö mennä vuoren läpi sinne ykköskohdan maisemiin vai miten päästä siitä yhdestä hypystä eteenäin ylhäällä, kun taso on liian kaukana.. Apua :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe