Mikä oli sivuston osote, jossa sai tässä nimenomaisessa kuosissa hommattua tekstiilejä?
Ne olivat jonkun uuden suunnittelijan käsialaa.
Kiitos jo etukäteen. :)
Pimppi-lakanat
10
14834
Vastaukset
- hommata värejä
ja painaa itse =)
- myös
...pestä työväline käytön jälkeen.
Mikähän "uusi" suunnittelija se voisi olla, ei ole tainnut muoto muuttua viime vuosina oleellisesti..... - Enriko
En ole aivan varma, mutta tuolla saattoivat ainakin myydä noita tissit -kuvioisia lakanoita http://www.livesexcam.fi/tissit.php kirkkoveneellä koreiltuja lakanoita en muista juuri nähneeni.
- minniethemouseiswalking
http://www.mariannevalola.com/mallisto.htm
Ihan oikein muistit, ovat nuoren ja lahjakkaan suunnittelijan käsialaa, linkki yllä. :) - ohikulkija*
Kävelin Lahden kaupungilla ja silmiini sattui eräs liike, jonka näyteikkunassa näytti olevan jotain pimppi-kuosisia tuotteita. Tsekkaa:
http://www.painajainen.com/index.php?sivu=etusivu - kommentoikaa
että onkohan miehille vastaavia tuotteita tarjolla? Pirripuhelimia tai kyrpäkravatteja...tai hepinoloinen vaihdekepinnuppi autoon? Saattais olla vaikka bisnesidea jollekin, jos vain uskallusta riittää.
Miehistely kun alkaa olla kai kohta rangaistava teko.- minä vaan
Olisko tuon lakanan kuosin nimi kuitenkin Kirkkovene, eikä Pimppi-lakana. Pimppilakanasta tulee mieleen lakana, joka jotenkin kuuluu pimppiin. Ja eihän lakana nyt pimppiin kuulu.
- ddaa
minä vaan kirjoitti:
Olisko tuon lakanan kuosin nimi kuitenkin Kirkkovene, eikä Pimppi-lakana. Pimppilakanasta tulee mieleen lakana, joka jotenkin kuuluu pimppiin. Ja eihän lakana nyt pimppiin kuulu.
kuosin nimi on naistenpäivä ja kravattejakin näköjään löytyy
- pa paa
No joo
- Se on bimbbi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273505Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142720Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182662Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771742Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt161717Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261616Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001325- 1411312