ilmaisia kotisivuja?

N-IINA

missä olisi ilmainen kotisivun teko paikka? mielellään suomenkielinen tai joku englannin kielinen sellanen helppo :) en löytänyt vanhaa aihetta tästä aiheesta niin teen uuden :)

20

11238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasdsa

      Eikait sitä tarvii ku tehä sivut ja laittaa ne ilmaiselle kotisivu palvelimelle.

      Kuten Angelfire jne.

      • N-IINA

        mut siis missä niinkun tehä?


      • niinku
        N-IINA kirjoitti:

        mut siis missä niinkun tehä?

        vaikka kotona konetta naputellen


      • ....
        niinku kirjoitti:

        vaikka kotona konetta naputellen

        tarvii varmaan jnokun ohjelman tai jotain?


      • kaksi

      • Nimimerkki

        Eikaikki EHKÄ osaa! Käviskös freewebs.com tai suntuubi.com


      • huis-hais

        Väkersin itseleni kotisivun - paljon (pieniä) kuvia, yht. hiukan yli 10 megaa. Nyt haluaisin julkaista sen jossakin ilmaispalvelussa. Esim googlessa.
        Kysymys: miten valmiin sivuston saa tyrkättyä (mielellään kansiona) esille ilman isompaa tuskaa?

        nimimerkki neuvosta kiitollinen


      • kysymysmerkki?
        Nimimerkki kirjoitti:

        Eikaikki EHKÄ osaa! Käviskös freewebs.com tai suntuubi.com

        Niin, mut ku se suntuubi on vaikee mun mielest sillee et miten siihen saa ne lisäasetukset?


    • Susa

      Se on englannin kielinen, mutta todella helppokäyttöinen. Eilen ainakin näytti olevan ilmoitus, ettei otettu uusia käyttäjiä, mutta varmaan taas hetken päästä. Se systeemi on tosiaan tehty arvostaen uusia kotisivujen tekijöitä. Pidempään harrastaneille ei sitten varmaan annakaan niin paljon...

      • MieköGurux

        Olen tehnyt kotisuvja jotain 3-vuotta ja testasin tuota suntuubi.com palvelua jota paljon kehutaan. Se oli yllättävän hyvä vaikka osaankin koodata sivuja ilmankin. Muutamia omasta mielestäni epäloogisuuksia siitä löytyi mutta kai sekin on kiinni ajattelumallistani. Tuubiin pystyi tekemään graafisen ilmeen vaivattomasti, käyttämään CSS:ää, jopa upottamaan omaa koodia (html) ja jopa flash meni heittämällä sisään.


      • FULL HD

        kokeilin ja toimi tein itelleni
        mut en sano niitä mut voit ettiä


    • gfbhf

      hgfbfgt

    • Ilmaiset kotisivut

      Hei,

      Ilmaiset kotisivut osoitteesta www.suntuubi.com tai www.ilmaisetkotisivut.com , helppo ja suomenkielinen.

      • FULL HD

        se on sama


    • Tyttö12345978

      suntuubi.fi ja sieltä aloita tästä kotisivut ovat ilmaiset ja kielen voi muisyaakseni itse päättää!! Testaa..

    • POLLEREiNOP

      no olisi Webbisivu,Freewebs,Suntuubi,sunverkko,nettisivukone,,en tiedä enempää

    • Rekisteröin domainin

      Itse teen esim näin: Rekisteröin domainin osoitteessa www.godaddy.com. Maksaa noin 10usd/vuosi. Sitten avaan www.atspace.com osoitteeseen tilin ja ohjaan domainini sinne.

      Ilmaisten nettisivujen tekemisestä tarkemmin löydät esim.
      http://www.ilmainenkotisivu.info

      • Jallurivei

        www.suntuubi.com on palvellut meikäläistä ainakin toistaiseksi ja olen ollut tyytyväinen.


    • Hepot ja Katit

      Tiiän kaks paikkaa.Ne on: www.webbisivut.com ja www.suntuubi.com. Siinä ne oli enempää en tiedä!
      ~KIITOS~

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe