Napakorut

Missä laittaa?

Ei varmaan pysty laittaa missään korukaupassa napakorua? Vaan missä? Ja sattuuko se paljon?

34

1792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

olemaan niitä hölmöimpiä harrastuksia.Eikö nyt rahoilleen järkevämpää kohdetta keksi,ja on siinä tapaturman vaarakin.

• korunapa

Hei!
      Ei se juurikaan satu, hetken kihelmöi =) ja paranee nopeasti (noin 2vkoa meni tottumiseen)... itselläni ei ainakaan mitään ongelmia ole ollut (on ollut noin 6vuotta koru)..
      Valtakadulla ainakin on joku uudehko liike, jossa voi laittaa (liki Satakunnan Kansan toimipistettä).. joku kosmetologi liike.. ikkunassa oli hintakin, mutten sitä muista..

• Missä laittaa?

Onko siinä oikeesti joku tapaturma vaara? Jos on, niin mikä?

• Osaatko perustella

outoa koristeluasi?

• Miksi sua pompottaa?
        Osaatko perustella kirjoitti:

outoa koristeluasi?

Heeei, sun ei tartte koristella omaa napaasi, mitä se sua pompottaa, jos joku muu haluaa? Huvittavaa...

• tarttuiko into
        Miksi sua pompottaa? kirjoitti:

Heeei, sun ei tartte koristella omaa napaasi, mitä se sua pompottaa, jos joku muu haluaa? Huvittavaa...

kaverilta?
        Teetkö aina niinku kaveriki?
        Etkö osaa mitään itse tehdä?
        Oletko apina ja matkit siksi toista?

• .............

tattoo nationissa on halvempaa ja varmasti parempi ammattitaito kuin jollain kosmetologilla...

• Epeli
        tarttuiko into kirjoitti:

kaverilta?

Sähän se aika epeli olet, kiva kun jaksat noin kiivaasti miettiä toisten ihmisten napoja, ei ainakaan voi syyttää sua oman navan tuijottajaksi. Minulla on napakoru siksi, että se näyttää niin hemmetin hyvältä mun sixpackilläni. ;) Meeppä sinäkin vatsajumppaan, niin ei tarvitse täällä kiukutella siitä, että toisille napakoru sopii paremmin kuin itsellesi. Kiitos huvittavasta tekstistä!

• Terve

kaverilta?

Ei tarttunut into kavereilta, kun niistä yhdelläkään ei sellaista mun lisäksi ole. Se vastannee noihin muihinkin aika omituisiin kysymyksiisi. Yhdyn edelliseen, oot aika huvittava tapaus kun täällä tommosia meuhkaat, ootko ajatellut pistää vaikka oman mielenosoituksen pystyyn jonnekin kosmetologin liikkeen edustalle, onhan tää sun mielipitees sen verran merkittävä yhteiskunnallisesti... :D

• naiskauneudelle
        Epeli kirjoitti:

Sähän se aika epeli olet, kiva kun jaksat noin kiivaasti miettiä toisten ihmisten napoja, ei ainakaan voi syyttää sua oman navan tuijottajaksi. Minulla on napakoru siksi, että se näyttää niin hemmetin hyvältä mun sixpackilläni. ;) Meeppä sinäkin vatsajumppaan, niin ei tarvitse täällä kiukutella siitä, että toisille napakoru sopii paremmin kuin itsellesi. Kiitos huvittavasta tekstistä!

Kyllä miehenä täytyy sanoa, että hemaisevalla mimmillä napakoru on aika sexy. Jos vyötärö on jotain mitä tietää voivansa korostaa, niin korua kehiin vaan, napapaita ja minihame päälle ja baanalle! Makkarat ja leveäperseiset älköön vaivautuko.

• olla niitä
        Osaatko perustella kirjoitti:

outoa koristeluasi?

ihmisiä ketä vaivaa kovasti muitten asiat.Pysy vaan siellä omalla tontillasi ja koida oma likapyykkisi.Miksi sorkit toisten asioita? kysyn vaan..

• Tkkk
        olla niitä kirjoitti:

ihmisiä ketä vaivaa kovasti muitten asiat.Pysy vaan siellä omalla tontillasi ja koida oma likapyykkisi.Miksi sorkit toisten asioita? kysyn vaan..

hän oli vaan huolissaan siitä, että hänen verovarojaan käytetään joidenkin mätivien napojen hoitoon. Kyllä ihminen on turhamainen, kun pitää itseään lävistellä, keskittyisi vaan tärkeisiin asioihin elämässään kaikki. Ihmissuhteet, työ jne...

• verovaramikke
        Tkkk kirjoitti:

hän oli vaan huolissaan siitä, että hänen verovarojaan käytetään joidenkin mätivien napojen hoitoon. Kyllä ihminen on turhamainen, kun pitää itseään lävistellä, keskittyisi vaan tärkeisiin asioihin elämässään kaikki. Ihmissuhteet, työ jne...

Ehkäpä sitä sitten voisi olla aika paljon enemmän huolissaan paljon merkittävämmistäkin verovarojen tuhlauksista kuin antibioottikuurista esimerkiksi... Lävistys kuin lävistys, korviksiakin laitellaan ja nekin voi tulehtua - hui! Meikkejä käytetään ja hiuksia värjätään, niistäkin voi saada vaikka mitä allergisia reaktioita ja joutua tk:n päivystyslistalle... Voi kauhia... Kuvitteletko että kaikki nämä ihmiset sitten eivät keskity tärkeisiin asioihin kuten ihmissuhteet tai työ? Ehkäpä sinunkin olisi parempi keskittyä juuri OMAN elämäsi tärkeisiin asioihin, niihin sitä oikeasti voi nimittäin vaikuttaakin. Burn out odottaa, jos jokaisen muun ihmisen ajatusmaailmaa ja arvojärjestystä yrität arvailla jokin yksittäisen ulkoisen asian perusteella. Melko pinnallista ajattelua tuokin.

• onneksi ikö tuo
        Terve kirjoitti:

Ei tarttunut into kavereilta, kun niistä yhdelläkään ei sellaista mun lisäksi ole. Se vastannee noihin muihinkin aika omituisiin kysymyksiisi. Yhdyn edelliseen, oot aika huvittava tapaus kun täällä tommosia meuhkaat, ootko ajatellut pistää vaikka oman mielenosoituksen pystyyn jonnekin kosmetologin liikkeen edustalle, onhan tää sun mielipitees sen verran merkittävä yhteiskunnallisesti... :D

järkeä mukaan.
        Napakorunkantajilla ei napakoruja näy kymmenen vuoden jälken.
        Napanne ovat jo niin tulehtuneet ettette enää meuhkaa koruistanne.
        Teillä on varmaankin myös nenärenkaat osoittamassa suurta älyänne.
        Hei haloo katsokaa nyt kuinka teitä viedään kuin sitä entistä pässiä narussa.
        Ei millään pahalla.

• kuin
        onneksi ikö tuo kirjoitti:

järkeä mukaan.
        Ei millään pahalla.

istua omassa pikku puulaatikossa ja tuijottaa oksankolosta yhdellä silmällä mustaan aukkoon niinkuin sinä teet.

Sinun suurta älyäsi osoittaakin tämä erittäin monisäikeinen kirjoituksesi, taidat olla itse syvällisyys. Buahhaahahhaaa...
        Ei millään. Be happy.

• tuo sitä sinullekin

järkeä mukaan.
        Ei millään pahalla.

Mitä omia ongelmiasi pakenet tekemällä noin ontuvaa analyysiä toisen ihmisen mielen maailmasta yksittäisen korun perusteella?

Sinustahan tuo tekstisi kertoo hyvin paljon. Ajatteletko olevasi yli-ihminen, joka voi luokitella toiset yksittäisten tekijöiden mukaan lokeroihin? Esim. älykkyyttä osoittaa napakoruttomuus? Älykkyyden kriteerit löytyvät kyllä jostain aivan muualta kuin ihmisen tavasta koristautua. Älykkyyttä osoittaa myös kyky hyväksyä erilaisuutta. Esim. toista ihmistä ei tee tyhmäksi se, että hänellä on omastasi poikkeava mielipide. Sinuakaan ei tee tyhmäksi se, että et halua itsellesi napakorua, tai että ne ovat sinusta rumia, mutta se tekee, että kuvittelet voivasi luokitella jonkun muun itsestäsi eriävän mielipiteen vuoksi tyhmäksi. Sellainen ihminen on sivistymätön moukka, jonka maailmaan ei mahdu muuta kuin yksi totuus joka asiasta, vaikka tosiasiassa meidän jokaisen mielessä elää aina hieman toinen toisestaan poikkeava käsitys, "totuus", mistä vain asiasta. Jos näin ei olisi, olisimme kaikki narusta vietäviä pässejä. Kirjoituksestasi päätellen sinä haluaisit olla sellaisen pässilauman narun vetäjä. Niinkuin halusi olla muuten esimerkiksi Hitlerkin.
        Ei millään pahalla myöskään.

• synnytyksen jälkeen

järkeä mukaan.
        Ei millään pahalla.

jäänyt, että ei ole kilot enää karisseet ja samalla haave napakorusta itselläsi romuttui?Ja taitaa olla pyllykin aika leveäksi jäänyt, ettei myöskään koristeelliset stringit oikein tahdo istua, uppoavat kait sinne jonnekin "haitarin" saloihin. Luultavasti oma suunnaton härkäpäisyytesi soisi sinulle sen nenärenkaan, jotta joku voisi vetää sua oikeaan suuntaan, sieltä narsismin tulehduttamasta kehdosta.

• suurempaa
        Missä laittaa? kirjoitti:

Onko siinä oikeesti joku tapaturma vaara? Jos on, niin mikä?

Eipä sen suurempaa tapaturman vaaraa kuin muissakaan lävistyksissä tai vaikkapa tatuoinnissa. Luotettava ja "puhdas" firma missä laitetaan ja ohjeiden mukainen hoito kunnon puhdistusaineet päälle, niin kyllä paranee. Kuuminta kesähellettä tai kovimpia pakkasia kannattaa lävistysajankohtana välttää.

• Mieshenkilö 25
        synnytyksen jälkeen kirjoitti:

jäänyt, että ei ole kilot enää karisseet ja samalla haave napakorusta itselläsi romuttui?Ja taitaa olla pyllykin aika leveäksi jäänyt, ettei myöskään koristeelliset stringit oikein tahdo istua, uppoavat kait sinne jonnekin "haitarin" saloihin. Luultavasti oma suunnaton härkäpäisyytesi soisi sinulle sen nenärenkaan, jotta joku voisi vetää sua oikeaan suuntaan, sieltä narsismin tulehduttamasta kehdosta.

sitten lävistelijät luulko, että napakorut yms lävistykset ovat kaikkien miesten mielestä seksikkäitä tai hyvännäköisiä. Itseäni oksettaa kaikki nenä, napa yms. lävistelijät, kertoo naisen aivotoiminnasta aika paljon. Pään sisällä pitää olla jotain.

• nenärenkaita vai
        Mieshenkilö 25 kirjoitti:

sitten lävistelijät luulko, että napakorut yms lävistykset ovat kaikkien miesten mielestä seksikkäitä tai hyvännäköisiä. Itseäni oksettaa kaikki nenä, napa yms. lävistelijät, kertoo naisen aivotoiminnasta aika paljon. Pään sisällä pitää olla jotain.

onko tatuoinnit enemmän poikien touhuja?
        Olisi poikienkin silti syytä ajatella elämää vähän pidemmälle ja jättää koristukset tuonnemmaksi kunnes tulee enemmän järkeä mukaan.
        Voitte tehdä itsellenne hallaa huomaamattanne.
        Nuo korvarenkaat miesten korvissa osoittavat myös tyylitajun puutetta.
        Kekkonen ei käyttänyt korvakoruja eikä napakoruja. :)
        Halonen harrastaa napatanssia mutta ei kehtaa panna napakoruja läskiensä sekaan.:)

• on lävistys

niin niistä lävistyksen reijistä sihisee älykkyys pihalle...hehheheheheheheh

• tiedät mitä
        nenärenkaita vai kirjoitti:

Olisi poikienkin silti syytä ajatella elämää vähän pidemmälle ja jättää koristukset tuonnemmaksi kunnes tulee enemmän järkeä mukaan.
        Halonen harrastaa napatanssia mutta ei kehtaa panna napakoruja läskiensä sekaan.:)

lävistyksiä kekkosella oli? =D

• meikit, ketjut ja vyöt

Kuules mieshenkilö 25, onneksi sulle löytyy varmasti monta maitotyttö Hildaa suburbanin kätköistä, ne ehdat luomumammat leveine lanteineen ovat varmasti myös älykkäitä. Mutta ainoastaan jos heillä ei ole lävistyksiä! Buahhaahaahhaaaa...

Kyllä sunkin pään sisälle olis hyvä kehittyä jo pikkuhiljaa jotain muuta kuin itse keksittyjä stereotypioita. Kuvitellaan vaikka että tapaat kivan ja fiksun naisen, teillä alkaa juttu luistaa ja alat tuntea jotain todellista -WAU- ja sitten häneltä löytyykin lävistys, jota et ollut huomannut! Ai kauheeta! Siinäpä siitä naisesta tulee sinulle yht'äkkiä tyhmä ja oksettava, koska oman pääsi sisällä kiristää tuollainen vanne.

Mut tiiätkö mitä. Jos siellä on tuollainen vanne, niin siellä on varmasti kaikenlaista muutakin aivotoiminnan estettä.

• itseilmaisua
        nenärenkaita vai kirjoitti:

Älä murehdi turhia, lävistykset ja korvarenkaat ovat erittäin helppoja poistaa jos myöhemmällä iällä ihminen kokee, etteivät ne enää itselle sovi. Tatuointia olisikin hyvä harkita tarkemmin, ottaa vain jos sillä todella on itselle jokin tietty läpi elämän kannettava merkitys, sitä kun on niin paljon vaikeampi poistella myöhemmin.

Muuten on aika huvittavaa lukea, kuinka paljon oikeasti toista ihmistä vaivaa, mitä joku toinen taas päättää tehdä - vaikka nyt sitten navallaan. Onko se joltakulta muulta pois, mitä joku toinen haluaa tehdä, vai mitä ihmettä täällä meltotaan? Avarakatseisuutta hieman saanko pyytää, me ihmiset olemme jokainen erilaisia yksilöitä, kunnioittakaamme toisiamme sellaisina...

• Aika hyvä
        on lävistys kirjoitti:

niin niistä lävistyksen reijistä sihisee älykkyys pihalle...hehheheheheheheh

Niin ja mahtaako tatuoinnista imeytyä aivoihin vastamyrkkyä järjelle, hiusten värjäyksestä ajatuksenjuoksua estäviä blokkeja pää täyteen (esim. blondit tutuimpana stereotypiana), kalju jäädyttää aivoja, muotivaatteiden käyttö osoittaa pinnallisuutta ja typeryyttä, meikkaajat piilottavat hölmöytensä "maskin" taakse, auringonpalvojilla pigmentti tuottaa tyhmyyshormoonia...??? (Hitlerkin muuten uskoi tummaihoisten olevan tyhmempiä ja alempiarvoisia kuin valkoihoisten "arjalaisen rodun".) Aivan yhtä "viisaita" yleistyksiä nämäkin vai mitä? Hehhehee...

Listasta saisi loputtoman. Voi pieniä ihmisiä, joiden on pakko toisia lokeroida, ehkäpä he sillä sitten tuntevat olevansa itse parempia, yli-ihmisiä, ehkäpä jopa "arjalaista rotua". Mahtavatko lokeroivat ihmiset oikeasti luulla muuttavansa jonkun käsitystä itsestään kun oikein inttävät "minä olen oikeassa, minä minä minä, tee ja ajattele vain kuin minä"? Heh. Huvittavaa!

Typeryyttä, turhamaisuutta, trenditietoisuutta vai tapaa ilmaista itseään. Hmm. Ja mitä siitä sitten?

• löysin tuosta jutusta
        Aika hyvä kirjoitti:

Niin ja mahtaako tatuoinnista imeytyä aivoihin vastamyrkkyä järjelle, hiusten värjäyksestä ajatuksenjuoksua estäviä blokkeja pää täyteen (esim. blondit tutuimpana stereotypiana), kalju jäädyttää aivoja, muotivaatteiden käyttö osoittaa pinnallisuutta ja typeryyttä, meikkaajat piilottavat hölmöytensä "maskin" taakse, auringonpalvojilla pigmentti tuottaa tyhmyyshormoonia...??? (Hitlerkin muuten uskoi tummaihoisten olevan tyhmempiä ja alempiarvoisia kuin valkoihoisten "arjalaisen rodun".) Aivan yhtä "viisaita" yleistyksiä nämäkin vai mitä? Hehhehee...

Listasta saisi loputtoman. Voi pieniä ihmisiä, joiden on pakko toisia lokeroida, ehkäpä he sillä sitten tuntevat olevansa itse parempia, yli-ihmisiä, ehkäpä jopa "arjalaista rotua". Mahtavatko lokeroivat ihmiset oikeasti luulla muuttavansa jonkun käsitystä itsestään kun oikein inttävät "minä olen oikeassa, minä minä minä, tee ja ajattele vain kuin minä"? Heh. Huvittavaa!

Typeryyttä, turhamaisuutta, trenditietoisuutta vai tapaa ilmaista itseään. Hmm. Ja mitä siitä sitten?

pari kohtaa jotka sopii hyvin yhteen tuttuun tyyppiin...selvisi monta asiaa...heheheheheheheheheeee =D=D=D

• FREE YOUR MIND
        Aika hyvä kirjoitti:

"Free your mind and the rest will follow,
        be colorblind,
        DON'T BE SO SHALLOW
        -before you can read me you gotta
        learn how to see me..." -en vogue-

Joka joskus on kuullut tän biisin tietää siinä pinnallisuudella tarkoitettavan ihmisen tapaa tulkita toista pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Toisinaan kannattaa pysähtyä kuuntelemaan mitä järkevää jollakin muulla on sanottavanaan...

• ei kaikki edes
        FREE YOUR MIND kirjoitti:

"Free your mind and the rest will follow,
        be colorblind,
        DON'T BE SO SHALLOW
        -before you can read me you gotta
        learn how to see me..." -en vogue-

Joka joskus on kuullut tän biisin tietää siinä pinnallisuudella tarkoitettavan ihmisen tapaa tulkita toista pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Toisinaan kannattaa pysähtyä kuuntelemaan mitä järkevää jollakin muulla on sanottavanaan...

halua/tahdo/osaa kuunnella muita.Mut tää sit jo taitaakin mennä sinne narsismin puolelle.Mut itse ajattelin laittaa kulmakarvojen kohdalle lävistyksen.Saa siinä sitten joku taas puhumisen aihetta.

• sä olet

kaverilta?

läskiperse...

• figri

tattoo nation eteläpuistossa, sinne kannattaa mennä, sieltä saa hyvän palvelun.. onnea vaan päätöksellesi ottaa napakoru, eikä se satu!!

• Niistä voi tulla

infektioita ja sitten onkin nauru kaukana.
        Ihoa on turha leikellä ja reiittää.
        Moni itkee napakorujensa kanssa.
        Terve ehyt iho on varmin tae viruksia ja bakteereita vastaan jos te nyt yhtään mitään tiedätte noista pieneliöistä. Niiden kanssa on turha leikitellä,
        Ja sitten kun koskettelette linnunraatoja ja perään hipelöitte märkiviä napojanne on lintuinfluenssa kimpussanne.
        Sitten vaan sairaalaan eristyksiin ja hyvin kun käy voitte selvitä hengissä napakorujenne kanssa.

• diipadaapaduudedaa
        Niistä voi tulla kirjoitti:

infektioita ja sitten onkin nauru kaukana.
        Ihoa on turha leikellä ja reiittää.
        Moni itkee napakorujensa kanssa.
        Terve ehyt iho on varmin tae viruksia ja bakteereita vastaan jos te nyt yhtään mitään tiedätte noista pieneliöistä. Niiden kanssa on turha leikitellä,
        Ja sitten kun koskettelette linnunraatoja ja perään hipelöitte märkiviä napojanne on lintuinfluenssa kimpussanne.
        Sitten vaan sairaalaan eristyksiin ja hyvin kun käy voitte selvitä hengissä napakorujenne kanssa.

Totta, desinfektio ja hygienia pitää olla tosi kunnossa. Napalävistys paranee yleensä puolen vuoden sisällä.

• Otin napakorun tammikuussa (n. kk sitten) ja on parantunut tosi hyvin! Hyvällä puhdistuksella ja kun ei käytä tosi kireitä paitoja niin kyllä paranee! Olen pian menossa vaihtamaan ensikorun joksikin muuksi, kunhan saan ostettua uuden (:

TATTOO NATION on ehdottomasti paras lävistysliike! Lävistys kävi nopeasti ja en oikeastaan tuntenut mitään vasta kun lävistys oli mennyt navan läpi. N. tunnin se kihelmöi, mutta olen jo tottunut siihen (:

Hinnasta en ole varma, sillä sain korun ilmaiseksi (tunnen lävistäjön, siskoni mies)

Napakoru ei tosiaan sovi jenkkakahvojen seuraksi.

PS. Pitäkää hauskaa kommenttienne seurassa... Ei vitt* mitä juttuu teilt - ihmiset - lähtee !! miettikää hetki..

• onnea matkaan

Sukulaismiehet ovat aina parhaita lävistäjiä.Taitaa olla nykyisin virallinen ammattinimike. Vähän aikaa sitten sairaalassa oli nuorella tytöllä napakoruläväri. Tulehdus oli aika paha. Serpit koholla ja antibioottia suoneen. Navan suojassahan pääsee kaikki pöpöt rauhassa jylläämään. -Toisella kieli turvoksissa lävistyksen vuoksi. Puhumaan ei pystynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe