missä vika?

nykii

Mikähän mahtaa olla -89 1,1 Fiestassa vikana kun nykii etenkin kihdytettäessä?
Alipainesäädin toimii.

6

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -87

itellä ilmenee samaa vikaa.
      ensin temppuili ja ei enää käynnistynyt..syyksi silloin löyty katkojan kärjet, jotka oli loppu.
      konkan ja kärkien uusinnan jälkeen toimi sen illan ja seuraavana aamuna nyki ja sitä on jatkunu, etupäässä kiihdytettäessä / vedätettäessä.

• diplinssi

Jos et ole säädellyt sytytystä, niin tarkista alipaineletku/letkut. Jos ei siinä, niin sitten sytytyslaitteisto: sytytysyksikkö, virranjakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot, tulpat. Tulpat puhtaiksi, kärkiväli oikeaksi tai uudet. Tulpan johtojen (yks kerrallaan, ettei mene sekaisin) vastus mitataan yleismittarilla alle 15 kilo-ohmia. Pyörijä kansi tarkistetaan, puhdistetaan kohtiot.

• LINDEMAN

KAASUTTIMEN SUUTTIMET LÖYSÄLLÄ. KANSI POIS JA KIRISTÄ KAKSI KORKEAA SUUTINTA TUULILASIA LÄHIMPÄNÄ OLEVASSA REUNASSA.KOSKEE TIETYSTI KAASARIKONEITA.

• -87

eiköhön sullakin vika löydy tulpista!!!

itse vaihdoin tulpat ja taas pelaa kuin enkeli!!

• -87

perskule.. sen päivän se taas pelas ja aamulla nyittiin taas töihin.
        no nyt hain sit tulpanjohdot vielä uudet, eli kaikki virtapuolen osat uusittu, paitsi puola.
        taas toimi ainakin tän päivää.
        saa nähä toimiiko enää huomenna.
        alipaine letkukin näyttäs ehjältä ja kun ei se temppuile kun aina vasta seuraavana aamuna, niin kauan kun jotain uusii. :) ihme peli.. tulis jo kesä niin sais prätkän alle ja ajaa fiesta kuusen alle kesälomalle.

• nykii
        -87 kirjoitti:

perskule.. sen päivän se taas pelas ja aamulla nyittiin taas töihin.
        no nyt hain sit tulpanjohdot vielä uudet, eli kaikki virtapuolen osat uusittu, paitsi puola.
        taas toimi ainakin tän päivää.
        saa nähä toimiiko enää huomenna.
        alipaine letkukin näyttäs ehjältä ja kun ei se temppuile kun aina vasta seuraavana aamuna, niin kauan kun jotain uusii. :) ihme peli.. tulis jo kesä niin sais prätkän alle ja ajaa fiesta kuusen alle kesälomalle.

Vieläkö nykii?
        Puola temppuilee usein vasta lämpimänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe