Asensin yöelämää lisärin koneelleni, ja nyt mitkään ladatut jutut ei näy pelissäni :( Ennen asentamista ne toimivat ja yhä edelleenkin ne löytyvät downloads kansiosta.
Miten saisin ne taas näkymään? Mikä voisi olla syynä siihen, etteivät ne näy?
ladatut ei näy lisärin asentamisen jälkeen...
3
184
Vastaukset
- jontuska
hmm... Eli siis. Jos lataat nyt vaikka peggysims2sta jongun vaatteen ja laitat sen downloads kansioon, ladattavat ei näy. Onko näin?
No. Ensinnäkin suosittelisin, että lataat yöelämää -päivityksen. http://www.thesims2.fi/update/ (se on tuolla alhaalla Nightlife, minkä varmaan tiesitkin.)
Ja sitten jos ei vieläkään toimi, Suosittelen, että poistat sims 2 yöelämää ja sims 2 sen.
Ja jos ei vieläkään toimi, suosittelen soittamaan electronic artsin tekniseen tukeen. Puhelinnumero näkyy ohjekirjassa.
Kannattaa vielä (ennen soittamista) odottaa, että jos joku viisaampi vastaisi...
Tai sitten menet sims2suomikisoihin, mahtava paikka. Jossa on todella ystävällistä väkeä (: Ja ne auttavat todella paljon.
http://s13.invisionfree.com/TheSims2Suomikisat/index.php - Calla
Tai sitten "ongelma" voi olla pelin omissa valikoissa. Näytetäänkö itsetehty sisältö valikoissa ja kuten peli ensimmäisellä käynnistyksellä kysyykin sallitaanko mahdolliset "hacsit", eli simien luonnolliseen toimintaan vaikuttavat koodit.
Eli pelin omien asetusten kimppuun ensimmäisenä. :)Yhdyn edelliseen että kannattaa olla ne muokatut osat päällä että ne näkyy, mulla kyllä tuli ku käynnistin sims2.sen niin sellanen lista niistä ladatuista osista ja että otetaanko ne käyttöön ne voivat hidastaa jne. niin painan vaan hyväksy niin ne näkyy :O et kannattaa lada sellasia mitkä toimivat että ei tule onkelimia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2344166- 1242174
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2141795Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641774- 1771605
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531354
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601252
- 1191161