Vositteko kertoa millä ohjelmalla saisi tehtyä hyvät kotisivut? Missä ei tarvitsisi sitä koodia hirveästi kirjoittaa..
Helppo kotisivujen teko ohjelma?
9
13143
Vastaukset
- wäsyttää....
"Vositteko kertoa millä ohjelmalla saisi tehtyä hyvät kotisivut?"
Hyvät kotisivut saa tehtyä vaikka notepadilla tahi sitten jollain kehittyneemmällä editorilla. Hyviä kotisivuja ei saa tehtyä wordilla, excelillä, tms härvelillä joka generoi käsittämätöntä sontaa sisuksistaan.
"Missä ei tarvitsisi sitä koodia hirveästi kirjoittaa.."
Jos ei opiskelu kiinnosta niin sitten voit unohtaa kotisivunteon. Se helpottaisi kaikkien elämää. Kaikki saavat vain kärsiä turhaan kun sinä alat tehdä sivuja fp:llä, nvu:lla, tms... - Susa
Googlen Page Creatorilla ja Nvu:lla. Kahdet sivut siis, toiset ihan omaksi huviksi ja toiset omalle yritykselle. Onnistuu ilman html osaamistakin ja kun pitää sivut siisteinä ja simppeleinä, niin näyttävätkin hyvältä.
Valmiita sivupohjia muuten löytyy esim osoitteesta www.oswd.org - Anssi_Anakin
Omat henkilökohtaiset sivut väsäsin www.suntuubi.com palveluun joka on ilmainen, ei tarvi osata koodata. Urheiluseuralle väsäsin "kaupalliset" sivut www.putteri.fi palveluun (maksullinen mutta tulee mailit ja domainit samalla), eikä siinäkään tarvi koodailla. Hyvin ovat futailleet kumpikin ja voin suositella.
- 123rr
tee gmailiin sähköposti, sitten mene oman gmail sähköpostin etusivulle ja napsauta luo kotisivu tai jotainsinne päin. (vastaathan viestiin)mun sähköposti on [email protected] t.eino
- Suntuubi/Kotisivukon
Minä käytin ennen aina suntuubia. Se on hyvä jos ei osaa koodailla. Nykyään teen ammatiltani nettisivuja ja olen kotisivukoneen jälleenmyyjä. Eli saan palkkaa siitä että teen nettisivuja ihmisille ja esittelen kuinka helppoa on käyttää kotisivukonetta! Kannattaa kokeilla! Nyt on tarjolla ILMAINEN 2viikon kokeiluaika. Osasin käyttää kotisivukonetta jo ensimmäisellä kokeilukerralla. Suntuubi on hyvä jos haluat ilmaisen joka on kauemmin pystyssä kun 2viikkoa!
P-S. Jos tarviit koodausapua niin ilmoitteles mulle. Mun sähköposti on:
[email protected]- ö-öö-ööö
Tein itse KomboZerillä. En tiedä oikein suosittelisinko. Tekemiseen meni kauan aikaa ja samantyyppinen käyttöliittymä kuin FrontPagessa. Vähän kökkö, mutta kun en muutakaan löytänyt. Siis sivuista tuli ihan ok.
Itse haluaisin sellaisen sivujen teko-ohjelman, jossa ois esim. valmiita pohjia ja ne ois helppo ottaa käyttöön. Mistään en ole sellasia löytäny. Olen sitten free templates -pohjia ladannut koneelle, mutten saa niitä mitenkään näkymään, en saa niitä toimimaan. Tuolla kombozerillä saa taustavärit onneks sentään valittua.
Että jos sollakin on suositella jotain muuta ohjelmaa niin thanks! - Webs Suosittelija
ö-öö-ööö kirjoitti:
Tein itse KomboZerillä. En tiedä oikein suosittelisinko. Tekemiseen meni kauan aikaa ja samantyyppinen käyttöliittymä kuin FrontPagessa. Vähän kökkö, mutta kun en muutakaan löytänyt. Siis sivuista tuli ihan ok.
Itse haluaisin sellaisen sivujen teko-ohjelman, jossa ois esim. valmiita pohjia ja ne ois helppo ottaa käyttöön. Mistään en ole sellasia löytäny. Olen sitten free templates -pohjia ladannut koneelle, mutten saa niitä mitenkään näkymään, en saa niitä toimimaan. Tuolla kombozerillä saa taustavärit onneks sentään valittua.
Että jos sollakin on suositella jotain muuta ohjelmaa niin thanks!Olen löytänyt itse ohjelman ei tarvii html koodeja, vaikka osaan niitä tehdä. Webs Itellä Sivut Siellä.
Suosittelen Kyllä. Se ei lagita voi valita kaikki taustat,videot,kuvat ja vaikka mitä! Voi ostaa crediittejä ja niitä saa ilmaiseks joka päivä 5. Käykää täällä Vierailemassa http://pelikonesivut.webs.com/ - Webs Suosittelija
Webs Suosittelija kirjoitti:
Olen löytänyt itse ohjelman ei tarvii html koodeja, vaikka osaan niitä tehdä. Webs Itellä Sivut Siellä.
Suosittelen Kyllä. Se ei lagita voi valita kaikki taustat,videot,kuvat ja vaikka mitä! Voi ostaa crediittejä ja niitä saa ilmaiseks joka päivä 5. Käykää täällä Vierailemassa http://pelikonesivut.webs.com/Kirjota googleen ''webs'' ja klikkaa ekaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787