Mikä on oikea pituus näyttelyhihnalle? Onko eri roduille eri pituudet ym.?
Näyttelyhihna
4
2169
Vastaukset
- viivus
Meillä taitaa olla 120cm.
Eihän sen tarvi pitkä olla.
Eriroduille oon nähny vaan eripaksuisia hihnoja, mutta pituus on ollut suunnilleen sama.
Ja näyttely hihna kannattaa olla neutraalin värinen. - Mai
Eri roduille käytetään eri hinoja. Eli pienelle rodulle tarpeeksi pitkä ja kevyt hihna ja suurelle taas paksumpi ja lyhymepi. Myös vaihtoehtoja on sitten miljuuna ja että esim. haluaako tavallisen kiristetävän, puolikuristavan, kuristavan etc...
Mutta perussääntöä että sen kanssa on helppo juoksuttaa vierellä olevaa koiraa että ei sekaannu niihin naruihin ;)- paljon!
=).
- Eetu
Omalla rodullani suositaan koiran väriin sointuvaa hihnaa joten mustalle koiralle valitaan musta, ruskealle koiralle ruskea jne. Koiran väriin soveltuva hihna ei erotu silloin esitettävästä koirasta. Sopivan pituisen hihnan saat solmimalla ylimääräisen osan rusetille hihnan päähän. Tästä rusetista saa hyvän otteen koiraa esitellessä ja ylimääräinen hihna ei roiku häiritsevästi. Näyttelyhihnaa kannattaa käydä koiran kanssa sovittamassa jolloin oikeanlainen hihna löytyy koiran luonteen ja rodun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849