Jokaisen ihmisen kuulemma pitäisi hankkia itselleen ainakin yksi kunnon PASSIO! Se pitää elämän liekin palamassa vaikka muuten olisi ihan tylsää. Onko sinulla passio?
Onko sinulla passio?
8
667
Vastaukset
- passio
sulla on? Matteus passio olis kyllä ihan ok pääsiäisenä, enpä tiedä mitä passioita sä tarkoitat. Mahtaako lauantaipullo hämärtää jo ajatusta kun on noin outo aloitus?
- joku muu,tai sitten mie..
passio hedelmän,en kyllä muista miltä maistui?
- kuokkija muualta
luulen ma...
- paha
krysantemia!
Entiselle miehellekin kävi niin kukkakaupassa, jonne vaimo hänen oli käskenyt mennä ostoksille.
- Mitäs laitetaan?
-No, en millään muista, kun minulla on niin pahaksi päässyt krysantemia.
t: toinen dementikko Luulen sinun niitä tarkoittaneen. Oletko ulkosuomalainen?
Omassa elämässäni on moniakin intohimoja. Ehkä tulee vielä uusiakin. Intohimoinen heittäytyminen erilaisten missioidenkin kimppuun onnistuu innokkaassa 60=luvun hengessä, on sitten kysymys väittelystä tai aktiiviseen toimintaan ryhtymisestä. Maailmassa on vielä paljon parannettavaa. ;))))
PS: tavuviivanäppäin teki lakon eilen.- great passion
for books and music.
They keep me going at the moment. - lassiiihhh
Onko siinä vitamiineja passion-hedelmässä?
Vai matteus passio- levy.
Sehän kuulemma on upea.
Kerrohan tarkemmin. - tttttttt
just tilasin Matteus passion mjuusic storesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5611923- 93950
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2767Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69718
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553