ostin tänään Anttilan joltain alennuspäiviltä Irinan Vahva-albumin ja voin vaan todeta, että hyvää jälkeä hän saa aikaan! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai... Myös uudemman levyn biisit ovat vaikuttaneet tosi hyviltä, mutta odottakoot vielä seuraavaa ostokertaa... Hieno ääni, hyvät biisit... Ja heti toukokuussa lähistöllä olevaa keikkaa kuuntelemaan! Kiva kun voi näköjään ihquttaa vielä yli 20-vuotiaana...
Irina
7
786
Vastaukset
- hetin
roskikseen,sen levyn eilen.Vit****,kun rahat meni noin surkeeseen levyyn.
- vaan
kun en itse yleensä ole markkinavoimien murjottavissa... kuuntelen ihan jotain muuta kuin kriitikkojen ylistämiä ja "ketakäyttölevyjä". Mites tämä Irinan esikoinen sitten osuikaan sopimaan omaan musiikkimakuun... huonosti niitä on näköjään arvosteltu, mutta samapa se, itselle maittaa ko. platta hyvin. Muuten sitten soikin Poets of the Fall, Audioslave, Maija Vilkkumaa, Sentenced tai joku muu... mutta kyllä se Irinan ääni kuitenkin muhun vaikutuksen tekee.. mutta mielipiteensä kullakin!!
- irina
Mäki ostaisin sen cd:n jos vaa olis vähänki rahaa... Mut uudel kissil soitetaa pari kertaa päiväs irinaa ni ei hätiä mitiä.Tuhlaisin ainoot rahani siihe jos iskä vois maxaa viikkorahat...
Viimex maxo joulukuus vaik pitäs joka viikko.... - mum=mummi
Tykkään kovasti Irinasta, sen laulusta ja lauluista. Nytkin uusimmat Hiljaisuus (tosi hieno) ja Kymmenen kirosanaa, jess!
- kylllä
kui tässä tulis tunne kuin Irinasta tykkääminen olis jotenkin noloa... No, kuten sanottu itse olen tykänny niin "äijä" -bändeistä koko ikäni että nyt viimesitään Ugiin Aquariuksen Irdee katsomaan... Kyllä vuoden 2002 Lallintalo HIMistä ja saman vuodne Ruisrockista onkin jo aikaa... Eiköhän Irde kuitenkin Kaija Koon voita, jota vuonna 2004 oltiin Aquariuksessa katsomassa...
- Anonyymi
Keskivanha laulaja esiintyy muka vauhdikkaasti aina
haarat levelläään
suht mini-teltta-hameissaan.
Vuosikymmenestä toiseen !
Tyyli ei vaihdu.
Jalat voisi pitää vähän enemmän yhdessä,
edes 20 cm.
Eikö ymmärrä, miltä näyttää !
Biiseissä on hyviä mukana.
T: N60- Anonyymi00008
T. Kateellinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368